1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Vandaag ook onze eerste competitie wedstrijd.. Hiervoor al stuk of 5 oefen/beker wedstrijdjes gespeeld, alles gewonnen :).

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Vandaag derde competitiewedstrijd gespeeld en nog steeds ongeslagen. Eerste twee beide met 2-0 gewonnen en nu met 7-1. Volgende week tegen één van de slechtste en dan begint het 'serieuze' werk. :D

3. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al een paar jaar gaande. Ik ben zelf net terug van een schorsing van anderhalf jaar. (en ik zeg er dikgedrukt bij; NEE IK HEB ECHT NIETS GEDAAN). Wij kregen in een wedstrijd binnen 10 min. 3x rood, ruzie met de scheids, en onze laatste man gaf de scheids een pof op z'n neus. Er volgde een grote massale vechtpartij op tussen de tegenpartij en ons. Wij speelde thuis, en je raad het al..... toeschouwers stormde t veld op. 1 Grote bende was het. Niet normaal. Die gast van ons die de scheids een poffert gaf heb ik van de scheids afgehouden (ok, was al te laat), maar ik had de pech dat de trainer van de tegenpartij in t bestuur van de KNVB zat. Dieheeft dus puur alleen rugnummers op staan schrijven. Met als gevolg; wij worden uit de competitie gehaald, en hun niet. Schorsingen aan onze kant verschilde van 1 jaar tot 4 jaar.... Bij hun niets
    Wat ik wil zeggen is dat wij niet de enige waren dat seizoen en dat de KNVB er al een langere tijd mee bezig is harder er tegen op te treden

4. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    selectief optreden bedoel je. belachelijk dat dat andere team niets kreeg.

5. mars15

mars15 Guest

3-4 verloren, wij speelde tegen Den Bommel.

Kwamen op 1-0 voorsprong door een mooi schot ( die speler van ons zal dat nooit meer zo doen :+ ) Toen 1-1 en 1-2 op de zelfde manier, beide omdat iemand zn man weer laten lopen, maar die gast zit net op voetbal, maar blijft irritant natuurlijk.

Toen maakte ik de 2-2 na een mooie comibinatie :+ Maar daarna net voor rust 2-3 en 2-4. 2e helft nog wel 3-4 en ging het spel wel beter. Maar toch best goed gevoel over de wedstrijd, was de 1e wedstrijd

6. mars15

mars15 Guest

Excelsior goed bezig

7. basovich

basovich Guest

iemand die goal ergens op internet gevonden:mad:!?

8. mars15

mars15 Guest

wereld goal valt wel mee

Feyenoord gaat winnen vandaag !

9. basovich

basovich Guest

i know, het is laat..bent al aan het dromen:).

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Weer vroeg op zeker?

Toch over het eigen voetballen. Wat speel je? Volgens mij bij je een verdediger, laatste man.:)

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hij mag echt niet weggaan, pak eens spelers uit eigen land Barca. =(

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Vanavond zal het wel komen in de uitzending van 19.00 uur. Dan laten ze altijd een overzicht zien van alle doelpunten.

_O_ Mike Zonneveld_O_

13. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    In deze vorm is Sneijder bijna onbetaalbaar. Ik denk wel dat Sneijder zijn seizoen afmaakt bij Ajax, maar ik weet niet wat zijn contract is.

14. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Volgende week zal ik dan meer dan 1 keer scoren... wil wel 1 op 1 blijven lopen. :D :9

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het is een droom om te denken dat we zulke spelers hier in onze kleine competitie kunnen houden. Het is zeer spijtig maar het is niet anders. Ik ben heel blij als Sneijder nog 1 seizoen bij ons blijft. Als ie nog zo`n seizoen maakt als tot nu toe deze (ervan uitgaande dat hij deze vorm behoud natuurlijk) maakt ie waarschijnlijk dat seizoen niet eens vol bij ajax.

16. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    7e minuut 1-0 Farfan..... Jammer Mars.. Gaat niets worden vandaag
    Basovich VS Mars.....

Basovich wins....... :lol:

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Daar hebben we de andere thread voor miQe. Gebruik ff spoilers. ;)

18. basovich

basovich Guest

lul :9..ik wilde de herhaling zien:b:.

oh EDIT: moet vnaaf uit eten, heeft geen zin dus..thanx :9!!

19. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik je verder niets vertellen....
    Ik heb zelf n iets te grote bek gehad vandaag... :'-(
    Ik denk dat we voetballes hebben gehad in Kerkrade ....

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het wel zeker \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina