Kluivert heeft geweten dat die weer terug is in Nederland Foto's van PSV - Feyenoord staan online op www.fr-fotopage.nl, Donderdag avond foto's online van Veendam-Feyenoord
Die van Boussaboun vond ik toch wel erg duidelijk. En bij Aissatti, het is wat Gullit zegt, je kan hem geven maar ook niet. En die afgekeurde goals hadden ook gewoon goals kunnen zijn...
Ze haten jullie nu meer dan ooit na die beker wedstrijd, gelijk allemaal opgepakt toen Zag zo doek hangen, nu weten hoe jullie blaat blaat
Die twee goals hadden nooit mogen vallen. Eerste goal slechte dekkingsfout. Tweede had Stam eerder moeten ingrijpen of Vermaelen Stam moeten helpen.
Ik wil m'n Real Madrid shirt laten bedrukken, maar ik heb nog geen winkel weten te vinden die het originele lettertype (van het huidige seizoen) heeft. Weet iemand hier wel een winkel die dat heeft? Het liefst een beetje rond de regio Amsterdam.
Natuurlijk is dat voor Ajacieden extra zuur als dat naar buiten gebracht wordt, maar dit komt natuurlijk bij elke wedstrijd voor. Dat weet iedereen wel die eens gevoetbald zelf heeft. Is gewoon humor. En terecht, Ajax was niets van wat het de openingwedstrijd was van dit seizoen.
Geweldig commentaar van die Roda-spelers! Die Kah heb ik altijd al echt een vent gevonden, een uitmuntende verdediger!
Die kah heeft toch vorig jaar bij een auto ongeluk z'n meisje verloren?? Of ben ik nu in de war met een andere speler??
Vanavond om 22:00 op BBC1: Het programma waarover een vraag aan José Mourinho werd gesteld, en waarbij de perschef van Chelsea vond dat hij daar geen antwoord op hoefde te geven.