1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk Kuyt z'n eerste goal :D. Nu nog wachten op de goal van Kluivert.:9

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    2e helft vond ik wel kut kijken hoor. De hele tijd dat heen en weer geswitcht Knap irritant.

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zal wel weer. Veendam -010 en Heereveen - Roda.

Van mij mogen ze gewoon Heereveen - Roda uitzenden. Lijkt me veel boeiender dan Veendam - 010. Iedereen weet toch wel dat Veendam wint.

:lol: :lol: :lol:

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    ADO Thuis_O_

Hoe die Kessler al bezorgd keek_O_

5. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd.... ADO Thuis_O_
    Maar houdt er maar alvast rekening mee dat De Haag "waarschijnlijk" toch niet mee mag. De wedstrijd word denk ik gespeeld zonder uitpubliek.

6. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe is het ooit mogelijk? :confused:. In de laatste 15 bekerwedstrijden van NAC hebben ze maar 1x een thuisgespeeld. Nu kunnen we naar Groningen, waar waarschijnlijk het eindstation van NAC ligt.

2006/07: FC Groningen - NAC Breda
    2006/07: FC Ijsselmeervogels - NAC Breda 2-4
    2005/06: NEC (wns) - NAC Breda 2-2
    2005/06: FC Zwolle - NAC Breda 2-4
    2005/06: FC Vinkenslag - NAC Breda 0-6
    2004/05: Feyenoord - NAC Breda 4-0
    2004/05: NAC Breda - FC Utrecht 2-1 nv.
    2004/05: ADO 20 - NAC Breda 0-3
    2004/05: FC Groningen - NAC Breda 1-2 nv.
    2004/05: Ter Leede - NAC Breda 0-3
    2003/04: FC Twente (wns) - NAC Breda 2-2
    2003/04: PSV - NAC Breda 0-1
    2003/04: Ajax - NAC Breda 0-1
    2002/03: Vitesse - NAC Breda 4-2
    2002/03: RBC - NAC Breda 1-3

Weet iemand toevallig hoe groot de kans is als je 15 wedstrijden speelt met een vrije loting, dat je dan 14 uitwedstrijden speelt? Die kans is vast niet zo groot, maar het overkomt NAC weer :mad:

7. mars15

mars15 Guest

Foto's van Veendam - Feyenoord staan nu online op www.fr-fotopage.nl Deze keer foto's vanaf het veld

8. mars15

mars15 Guest

Loting gestuurd of niet?

Op 16 september 2006 stond in Het Parool de volgende tekst:

Webmaster Erkan Yaras, broer van penningmeester Servet, hoopt dat ADO niet op komt dagen woensdag. ''Dan winnen wij de wedstrijd, maar spelen wél weer in de Arena.'' Want: de winnaar van Türkiyem tegen ADO speelt tegen de winnaar van Jong RKC-Ajax. Erkan: ''Dus spelen we tegen Ajax.''

En wie kwam gisteren uit de koker nadat de koker met Ajax erin gepakt was? Juist Türkiyemspor oh nee ADO Den Haag, want die kwamen afgelopen woensdag namelijk wel opdagen en won met 1-6.

9. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, als dat zo is dan hebben we hier een groot probleem :mad:. Maar wat heeft de KNVB dan tegen NAC dat ze elke keer uit moeten spelen? :confused:

10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ze willen geen avondje nac....

Nee maar ja dat is toch gewoon bullshit. Gewoon puur toeval man.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het vergaat hen anders niet echt slecht in die wedstrijden uit.

12. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar, maar ja thuisspelen mag ook wel een keertje. Nu weet ik bijna zeker dat ze eruit liggen. Alleen PSV heeft een keer in de euroborg gewonnen, dat was trouwens wel in het bekertoernooi. Dus ik denk dat de kans klein is dat NAC verder bekert. Als NAC nu een keertje thuis speelt, dan had ik hen nog wel kans gegeven.

EDIT: @Don Juan
    Tuurlijk is het toeval, geen sprake van omkoping. De KNVB kan het echt niets schelen of NAC uit of thuis speelt. Ik kweet niet wie hier goed is in kansberekening, maar ik zou het erg graag willen weten hoe groot de kans is dat je in vijftien bekerwedstrijden er veertien uitspeelt. :p

Laatst bewerkt: 22 sep 2006
  13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Heej trouwens wat ik me nou afvroeg. Waar is de titel gatorade cup gebleven?? Ik dacht dat dat de nieuwe sponsor van de knvb beker was. Ik snap er geen zak meer van. Eerst Knvb beker. Dan jaren Amstel cup Ineens Gatorade en nu weer Knvb Beker.

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    In principe is het 50% kans dat je uit speelt. Maar 14 wedstrijden uit is de kans 0.00003051757813 etc.

15. mars15

mars15 Guest

Zo, heb een treinkaartje aangeschaft voor Roda -Feyenoord 29 oktober. Anders is het met de trein 22.60. Nu slechts 10 euro. En dan gewoon met een maat 2.45 in de trein zitten ;) met een biertje :)

Bram gaat er aan;)

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ga zondag eindelijk weer naar Amsterdam. Volgende maand eindelijk mijn OV, maar komt IK Start thuis nog te vroeg voor.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is nog steeds de sponsor, alleen niet meer als naam van de beker. KNVB liet halverwege het seizoen weten de KNVB beker meer te willen laten lijken als de FA Cup. Ze wilden zorgen voor meer herkenning enzo. Daarom dus weer KNVB beker. Vin ik persoonlijk stukken beter dan een of ander merk als naam.

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oke duidelijk. Vind het persoonlijk ook een stuk mooier klinken. Maar het is een beetje verwarrend vandaar.

19. mars15

mars15 Guest

Mooie titel ja

Tot en met het seizoen 2005-2006 zijn de winnaars:

* Ajax: 16
    * Feyenoord: 10
    * PSV: 8

20. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kom maar op :cool: 'k zie jullie graag komen.

Gister hebben we ook weer gewonnen, tegen Heerenveen. 't gaat goed dit jaar.:)

Achja, eerst zondag AZ even van het veld afblazen :b:

Laatst bewerkt: 22 sep 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina