1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Deze post noteer ik even.:+
    We'll see... als AZ landskampioen wordt dan zul je het weten ook.

edit:
    @ Mique, wil je jezelf voor schut zetten?
    Die topclub van jullie liet zich anders ook goed van zijn beste kanten zien vorig jaar. (maar niet heus)
    Tijden veranderen, ei noow.. maar welke club is er nou uit de voorronde van de championsleague geflikkerd? Met alle respect hoor, ik hoop dat het goed gaat met Ajax hoor, voor het Nederlandse voetbal en voor de club. Maar weet dat jouw club ook moeilijke tijden kende. En ik haal geen oude koeien uit de sloot Einstein. Kijk maar eens op teletekstpagina 819 dan zie je dat Ajax 1 keer heeft verloren. Vraag maar aan Bram van wie.

Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  2. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Echt jammer dat ajax niet in de champions leugue speelt :mad: maar barca wel :D. Jammewr van gisteren Rijkaard, maar tegen chelsea gaan ze winnen. Donder maar op Mourinho

3. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb jij last van ouwe.... En Einstein?? Wat moet jij nou, wijsneus.
    Ik ga alleen op jou uitspraak in met je "roda uit, .... altijd lastig". Daarmee doelde ik op die ouwe koeien. Omdat het alweer een paar weken geleden is.

Voortaan als je me de les wil lezen, kom met iets nuttigs. Ik ging alleen in op een uitspaak van jou

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat om dit seizoen, in de competitie, daar hadden we het over. Niet over iets van vorig jaar, zoals ik al vertelde heeft Ajax daar ook niet al te goede herinneringen aan. En iets nuttigs? Ok, laten we het niet over de nuttigheidsgraad hebben... maar gewoon onze muil houden en kijken wat er komend seizoen komen gaat.

5. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    miQe maak je niet druk. Hoge bomen vangen nu eenmaal veel wind. Daar verander je niets aan. Bovendien moet de eerste club nog kampioen worden die 34 keer heeft gewonnen uit 34 wedstrijden. Puntverlies is er altijd wel een keer.

De club van Timmeh wil graag ook een hoge boom worden, maar of dat lukt en of het een hoge boom kan blijven is maar de vraag. We zullen het zien.

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Miqe laat je niet afzeiken door een peuter man, wij weten beter :cool:
    AZ begint altijd goed aan het seizoen, maar droppen gewoon weer terug na een tijdje..

7. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien moeten ze eens wat aan conditie training doen daar in alkmaar. 2e helft zijn ze altijd zo moe.....

Maar ff serieus. Ik hoop wel dat Az kan aanklampen. dat beteknd alleen maar goeds voor ons voetbal. en het brengt wat spanning. Want alleen Ajax en Psv aan top is ook zo saai....

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeik hem niet af tietfucker.
    Als ik moet zeiken, zeik ik wel op jou.
    En dat argument van dat AZ na een tijdje zakt is ook onzin, ze zijn vorig seizoen tweede geworden. Kijk, toen had je vast even niks meer te zeggen. En zoek een andere hobby dan medesupporters op deze manier te steunen op dit forum. Ik had een discussie met hem, ja? En dan hoef ik geen beledigingen of volslagen onzin argumenten in mijn richting te horen. Of van die dingen zoals: "Oh, wat is Ajax goed, en wat speelt de rest toch weer ruk." Kijk, ik ben het er mee eens dat Ajax de beste club van Nederland is, het is ze geraden ook met die aankopen. Maar dan hoeven ze nog geen landskampioen te worden, of het beste te spelen. Ze moeten het maar weer eens waar maken met hun selectie, over wat komen gaat kan iedereen een mening hebben. Ik post dit niet om ruzie te zoeken met jou, maar je hoeft me niet uit te maken voor een peuter. Want dat slaat nergens op.

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Timmeh, jongen toch, wat kan jij toch een ongelovelijke zeikerd zijn zeg, de tering =(

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ik doel op kleuter omdat je ook gewoon een kleuter bent, je reactie bewijst het weeral. Als AZ trouwens geen drop had gehad in de 2e competitie helft hadden ze gewoon kampioen moeten worden, en als je gaat piepen omdat Ajax dit jaar de CL niet heeft gehaald moet je je afvragen waarom AZ geen kans heeft gehad om zich te kwalificeren voor de CL dit seizoen.

11. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk GG hele tijd doorzeure over 1 klein ding pfff. je mag best je mening geven maar zo haha :cool: best lollig eigenlijk 8)

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: niks aan toe te voegen..

En daarnaast, ik ben wel blij dat we uit de CL zijn.. winnen we toch nooit met Barça en dergelijke er in.. In theorie zouden we nu bij Manchester United, Celtic en Benfica zitten.. En dat is nou niet echt het pretpakket.. Uefa Cup hebben we iig nog een kans, aangezien zelfs Feyenoord die kan winnen.. :+ (sorry, moest ff 8))

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Maar finacieel is de CL gewoon zoveel aantrekelijker dan de Uefa Cup. Ajax verdiend meer met de groepsfase van de CL dan met de winst van de Uefa Cup

14. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    /care :+

Financieel oké, maar je kan beter de Uefa cup winnen, dan de groepsfase spelen, als het aankomt op Co-Efficiëntenlijst ranking..

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dan moet je ook niet alleen maar aan geld denken, ik zie liever Ajax veer komen in de Uefa en wat minder geld verdienen dan in de CL al in de groepsfase hard onderuit gaan, want zeg nou zelf hebben ze nou echt kans om daar ver te komen? Dacht het niet...

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik vind het gewoon altijd lol om een discussie aan te gaan.
    Ook aangezien het hier krioelt van de Ajax fans.

Maar het is ook erg stom van AZ geweest dat ze zich niet gekwalificeerd hebben voor de CL dit seizoen. Dat is wel waar ja, en misschien ben ik ook een beetje een zeikerd, ik heb graag het laatste woord.:+ Maar ik moet wat zeggen als AZ'er.

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    *meent zich iets te herinneren van Timmeh, over "T gaat nu goed met AZ, dus ik ben ff voor AZ.." :cool:

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    *voelt zich niet zo alleen meer tussen allemaal ajacieden en2 PSV'ers en 2 Feyenoorders 2 Roda'ers.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Heb het alleen over het finaciele, qua reputatie etc is een winst van de Uefa Cup veel beter. Maar of dat eerlijk gezegd realistisch is waag ik te betwijfelen :+

Dus ik zou het liever zien dat Ajax CL speelt en daar 1-2 wedstrijden wint dan de 1/4-finale van de Uefa Cup

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    is dat zo?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina