1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ik ga er ook van uit dat van Bommel in de ogen van v. Basten iets fout doet in de komende wedstrijden en er dan weer niet bij zit

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Als die hem uberhaupt laat spelen....

Maar hoop het niet hoor. Een mark in vorm hoort gewoon in het NL elftal.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    tja, maar een ruud in vorm ook en een seedorf in vorm ook. En die zitten er ook niet meer bij!

4. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Idd. Erg genoeg. Hoewel de meningen over Seedorf verdeeld blijven, omdat die het in Oranje nooit echt gebracht heeft.

Een Jaliens, die hopeloos verdedigd en een Heitinga, tja. Landzaat die al lang niet meer op niveau zit und so weiter. En dan maar blijven vertellen dat ie echt wel op voetbalkwaliteiten selecteert.. :rolleyes:

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Sorry hoor maar waarom is iedereen zo anti Heitinga?? Van mij mag die echt wel in oranje. Beter is er gewoon nog niet. En kom niet aan met Greene want die mag zich nog echt wel even gaan bewijzen.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Laat Heitinga eerst maar eens een paar maanden goed spelen bij Ajax. Maar je hebt wel gelijk dat er niet veel beter is, hoop dat Kromkamp zijn AZ-vorm weer krijgt

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap dat Van Basten liever met een meer aanvallende vleugelverdediger speelt, maar op dit moment zie ik liever Khalid 'De Kannibaal' Boulharouz op rechtsback dan Heitinga. Heitinga heeft het gewoon niet nu.
    En Kromkamp speelt nog minder dan Heitinga, dus laat die maar even wachten.

Ej leuk, een MVV'er op het forum. :)

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2

:cool: _0/

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik moet zeggen dat Heitinga niet eens zo heel slecht vind de laatste tijd hoor.

Tuurlijk Boula is super. Maar ik zie hem liever in het centrum dan op rechts.

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wanneer en waar worden die interlands van Oranje gespeeld? Heb wel interesse om te gaan :)

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben het eens met Don Juan. Ik zie boula ook liever in het centrum dan op rechts. Daar komt hij veel beter tot zijn recht. Laat heitinga maar op rechts spelen en boula en mathijsen in het centrum!

12. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:

8) ;)

En waarom ik iets tegen Heitinga heb? Hij is gewoon niet goed genoeg. Verdedigend zeer matig en de (cross)pass waarvoor die geroemd wordt heb ik ook al eeuwen niet gezien. Daarnaast maakt ie altijd wel een dom(me) fout(je) per wedstrijd.=(

Dat er niet beter is? Zoals al gezegd: Boula of Lucius. En wellicht Kromkamp in de toekomst. Dan heb je nog een Jaliens (zelfde niveau als Heitinga), dat hoeft voor mij ook niet.

13. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja, je kunt nu beter MVV fan zijn dan Fortuna fan :lol:

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Lucius is echt niet beter dan Heitinga. En ik weet niet onder welke steen jij hebt geleefd, maar heb zijn cross pass op het WK toch een behoorlijk aantal keren gezien!

Op het moment dat heitinga in vorm is, is er op dit moment geen betere rechtsback in NL.

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben het eens met Hagele. Ik vind Heitinga ook niks meer de laatste tijd. Hij maakt echt vaak stomme fouten en dat is iets wat ik Emanuelson [die dat ook doet] nog wel kan vergeven gezien zijn betere/grotere drive naar voren. Ik ben dan wel voor PSV, maar als ik zeg dat ik Kromkamp nog liever zie dan Heitinga dan zeg ik dat niet omdat ik fan ben van PSV. Kromkamp maakt gewoon minder grote fouten imo. Pak een andere willekeurige verdediger waar hierover gesproken wordt en ik denk dat ik hem wel beter zal vinden.

Die fouten kunnen écht niet hoor. Het is dat ze tegen matige landen speelden, anders was het dubbel en dwars afgestraft!

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Omg, die van Basten.
    De spelers worden geselecteerd op de vorm, van dát moment.
    En omdat van Bommel nu in goede vorm is... Verdorie, hoeveel heeft Ruud er nu wel niet in gelegd voor Real?

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als ik Van Bommel was geweest dan was ik niet eens meer gegaan, ik had me "vriendelijk" bedankt

18. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij zou Greene eens kunnen proberen.

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    11 oktober speelt Oranje in Mokum. En ze spelen uit in Bulgarije.

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik ben nou niet echt onder de indruk van greene, maar zoals je aangeeft, proberen kan altijd ja! Want hij blijft steeds maar dezelfde 3 oproepen.. elke keer weer kromkamp,heitinga en jawliens!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina