1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Idd Greene kan die proberen. Maar die moet zich echt nog verbeteren hoor. Maakt ook een erg onzekere indruk. Maar dat heeft ook te maken met wat voor spelers hij speelt.

Maar ik zou die jaliens skippen en greene ervoor in de plaats doen. Kan in het centrum en op rechts.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Keertje oproepen. Als hij bagger speelt, dan nooit meer. Remember Yildirim, Denneboom en Van den Bergh:)

3. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ajax in hart en nieren ben ik al jaren, maar Heitinga is al een behoorlijk tijd niet meer in vorm. Ik heb die cross-pass iig niet gezien tijdens het WK en ik heb toch een behoorlijk grote HD-televisie.

Iig, Heitinga is nergens meer, een onzeker en bang voetballertje die gewoon opnieuw moet leren voetballen. Hij moet gewoon even een tijdje lekker verhuurd worden aan een andere eredivisie club. Want je hebt er nu helemaal niets aan.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nah aan een andere eredivisieclub verhuren lijkt me niet echt een juiste optie. Daarvoor is hij al te lang bij Ajax en bij Oranje. Als je hem gewoon 34 wedstrijden lang laat staan komt hij er vanzelf in. En op een vaste positie. Want nu staat hij de ene keer rechtsback, en dan weer in het centrum. In het centrum naast Jaap het hele seizoen lang lijkt erg goed voor hem te worden.

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kraak die Heitinga niet zo af, kijk eens naar leeftijdsgenoten op zijn positie in nederland. Dan doet hij al lang en constant mee op een hoog niveau. Laat die gast even een dip hebben, hij komt er wel weer uit. Anders gebeurd precies hetzelfde als met v/d Vaart; het is gewoon normaal dat zo'n speler ondergaat aan de constante prestatie druk.

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja Heitinga komt er wel weer boven op. Wat ik overigens wel gek vind is dat van Basten nu Timmer heeft geselecteerd ipv van Stekelenburg, terwijl ik de eerstgenoemde het niet goed vind doen de laatste tijd. Voor de rest vind ik dat Seedorf mee moet, ipv bijvoorbeeld Landzaat en dat Ruudje er toch echt in hoort. Laat 1 van de 3 backs vallen (Heitinga/De Cler/Jaliens).

7. mars15

mars15 Guest

huntelaar is 2 tot 4 weken er uit, wat jammer joh

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Laat aub Landzaat maar thuis

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Ben benieuwd wie van Basten als vervanger selecteerd.

Hij zal wel met de smoes komen dat ze geen extra speler nodig hebben want anders moet hij v. Nistelrroij wel selecteren.

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien wil hij Koevermans testen, en selecteert ie hem als vervanger. Hij 'presteert goed', 3 goals in 5 duels dit seizoen, dus reden zat voor Marco. :lol:

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Weet niet of het al gemeld was, maar Van Basten heeft ook nagedacht om Seedorf te selecteren in plaats van Van Bommel. Ik kwam er vanmorgen pas achter toen ik de krant las, maar vind het toch wel opmerkelijk. Seedorf speelt dat wel al heel lang op hoog niveau, maar is al wel erg lang uit beeld bij het Nederlands Elftal.

12. basovich

basovich Guest

misschien kijkt van basten hier wel op het XBW forum :+

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tuurlijk wil die Seedorf maybe wel nemen. Die kan die dan nog makkelijker afserveren als de andere jongens terug zijn van blessures.

14. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hmz, ik vraag het nog maar een keer. Weet iemand hier waar dan ook in Nederland je voetbalshirts kan laten bedrukken met de officiële letters van La Liga? In Amsterdam schijnt het dus ook al niet te kunnen. :'-(

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    KNVB Tuchtcommisie?
    Dat het er bij de KNVB alles behalve fair aan toe gaat is duidelijk. Dat maakte de schorsing van Cissé nog maar eens duidelijk! Onze Cissé kreeg 4 wedstrijden omdat hij in de wedstrijd tegen Excelsior in de slotfase een knuffel gaf aan Sigourney Bandjar.

In de wedstrijd Roda JC - Ajax laat een gefrustreerde Klaas Jan Huntelaar zich gaan tegenover Saeijs. Klaas Jan was waarschijnlijk gefrustreerd omdat hij de hele wedstrijd onzichtbaar was en omdat Saeijs hem uitlachte na een mislukte actie. En wat verbaast ons, ondanks duidelijk bewijs is er bijna twee weken na de betreffende wedstrijd nog steeds geen onderzoek naar broer Konijn...

:{ =(

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Dat is idd niet eens een twijfelachtige actie van Huntelaar maar gewoon een vuistslag (al raakt hij hem niet 100%) Vind het dan raar dat de KNVB er niet eens na kijkt terwijl normaal elke bij elleboog stoot wel een onderzoek wordt gestart

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    KNVB = Maffia

Kijk naar het gezicht van die eikel, als dit geen gerichte actie is, dan weet ik het ook niet meer:{

Laatst bewerkt: 30 sep 2006
  18. mars15

mars15 Guest

lekker hoor, staat daar niet 2-4 wedstrijden op zwaai zwaai feyenoord-ajax
    ff flink naaien

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Raar inderdaad. Dat moet gewoon een schorsing zijn.

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Echt hard kan die niet echt slaan he? :D Inderdaad zou een schorsing wel op zijn plaats zijn, geef hem gelijk een kickbox les zodat hij iig niet zo verwijft slaat de volgende keer...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina