1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

Goede deal voor 750.000 voor de rest geen indrukwekkende speler

2. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom Feyenoord zo hoog inzet op een nieuwe spits, terwijl ze nooit een speler van het kaliber Klasnic zullen kunnen halen, het is niet goed het met mijn cluppie gaat..Maar ik hoop dat ze over 24,5 uur een waardig spits hebben gehaald.

3. mars15

mars15 Guest

Owja voor de spits..
    Feyenoord moet Karim Benzema halen, was ik vergeten. Hij speelde erg goed afgelopen week.. Daarvoor ook

4. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker goede optie, zat zelf te denken aan Eddie Johnson, speelt bij Team USA..Maarja, denk niet dat ze het nog zullen halen

5. mars15

mars15 Guest

Huren kan ook van Benzema

Loopt 3 op 4 dit seizoen

6. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik Kromkamp voor PSV een hele beste aankoop vind. Daar gaan ze veel plezier aan beleven. Toch dacht ik dat hij eerder naar 010 als PSV zou gaan. Doen ze goed daar in Eindhoven

7. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Buijs een hele goede aankoop van Feyenoord (ben zelf voor Ajax), aangezien hij erg belangrijk was bij Groningen en voor mij een van de betere middenvelders is uit de competitie.

Alleen jammer dat je nu iemand terug moet kopen die je zelf hebt opgeleid, dan gaat er toch iets niet helemaal goed in je systeem.

8. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    Das vast één van de redenen dat ze zo lekker financieel sterk staan daar in 010 :lol:

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Fijne verhalen, weet niet waarom PSV zo'n mannetje zou willen huren, lijkt me niet bepaald handig. Zeker als je niet al te veel spelers achter de hand hebt om hem te vervangen. Ze hopen zeker dat hij een nieuwe Romario of Ronaldo is:emo:

EDIT:

Laatst bewerkt: 31 aug 2006
  10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ie dadelijk maar niet te snel wordt voor de buitenspelers. :+

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Mooi die frustraties van de lampjes richting AFC Ajax. Daar doe je het uiteindelijk voor. Misschien snap jij het niet, maar Jaap Stam heeft altijd een voorkeur voor Ajax gehad. In zijn Cambuur tijd regelde hij al eretribunekaarten voor Ajax supporters uit Kampen en omgeving voor de wedstrijd Cambuur - AFC Ajax.

psv is gewoon een simpel provinciaals clupje. Zelfs de eigen supporters interesseert het helemaal niks, aangezien ze nooit mee naar uitwedstrijden gaan. :lol:

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Gaan veel verhalen over die klasnic. De 1 zegt dat ze met hem akkoord waren alleen transfersom was te hoog. ( 6 miljoen) vind ik persoonlijk wel te doen voor hem hoor!! En andere zeggen weer dat hij teveel geld wilde hebben.

Vraag me af of ze het nogf ggan redden.

Oja Tevez en Mascherano gaan waarschijnlijk naar Westham United. skysports voetbalzone en andere sites melden dit.

13. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier kan ik niks aan toevoegen.

btw: Ik woon een paar meter van Kampen af. Ik ken z'n familie wel, de mazzelaars. Neefje van Jaap liep altijd in een veel te groot shirt van Man United. :+

14. mars15

mars15 Guest

PASCAL BOSSCHAART NAAR ADO

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dat meen je niet!! Mooie aankoop voor Ado. Maar ook goed voor 010. Wat heeft hij opgebracht??

16. miQe Amersfoort

Leuk Bevonden:
    0
    PSV-supporters zijn teletextsupporter's :)

Ik dacht dat Tevez in de belangstelling stond voor Man.United joh.......

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Man U, Arsenal en nog een hoop topclubs. Begrijp er zelf ook geen zak van. Schijnt dat hij eerst een jaar wordt verhuurd met optie tot koop. Kijk ik begrijp als je bij een subtopper wil beginnen. Maar WestHam?? Ga dan naar Aston Villa ofzo.

18. mars15

mars15 Guest

Genoeg om zo een spits te kopen ;)

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    beasley verhuurd aan man city, volgens NOS! Dacht dat hij naar USA wilde...

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als Lazovic definitief doorbreekt bij Vitesse trek ik helemaal de haren uit mijn kop. |:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina