1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ben ik scheel, maar ik zag nergens hier de loting van de Uefa Cup staan, dus ik vroeg me ff af wat de mensen heir er van vinden?

Panathinaikos
    AZ
    Espanyol
    Hapoel
    Tel Aviv
    Sporting Braga

Parma
    Sparta Praag
    Heerenveen
    Osasuna
    AS Nancy

Ajax
    Rangers
    Partizan
    Blackburn R.
    Eintracht F.

Feyenoord
    Paris SG
    Wisla Kraków
    Dinamo Boek.
    Mlada Boleslav

Voor Ajax denk ik dat de Rangers en Blackburn de belangrijkste tegenstanders zijn.. Denk dat het tussen Rangers en Ajax zal gaan voor de eerste plaats..

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    is deze niet van 6 jaar geleden dan?

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    UC: Feyenoord en Ajax ontlopen toppers

29/9/2006 11:58

Ajax en Feyenoord vinden zich bij de loting voor de groepsfase van de UEFA Cup terug in pot 1, met daarin de acht clubs met de hoogste UEFA coëfficiënt. AZ en SC Heerenveen moeten het doen met respectievelijk een plek in pot 2 en pot 3.
    Ajax en Feyenoord lopen zo de op papier sterkste ploegen, waaronder titelverdediger Sevilla, Newcastle United en Panathinaikos. AZ weet in ieder geval zeker dat het in de groepsfase niet opnieuw zal uitkomen tegen Glasgow Rangers, terwijl SC Heerenveen clubs als Palermo en Besiktas vermijdt.

Komende dinsdag 3 oktober zal de UEFA om 12.00 uur 's middags in Nyon de veertig overgebleven ploegen verdelen over acht poules van vijf. Na een enkele competitie plaatsen de nummers een, twee en drie zich voor de derde ronde van het toernooi om de UEFA Cup.

Dat bedoelde ik :+

Ik ben erg moe :cool:

4. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    In studio sport zeggen ze net dat v Bommel bedankt voor Nederlands elftal :D Goede actie :cool:

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    mneeh, andere competities gaan me raar genoeg sneller vervelen. Ik vind hun gelul wel fijn om aan te horen ;)

6. mars15

mars15 Guest

wehe dit zijn de potten

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Volgend seizoen heb ik duidelijk een scc, nu nog ff wachten en binnenkort me cc bestellen. Begint echt te zwaar te kriebelen :mad:

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Klopt indeed.
    Vindt het zeker een stoere actie van Mark van Bommel, en geef hem groot gelijk...

Respect! :cool:

Mark van Bommel heeft bedankt voor het Nederlands elftal. De 29-jarige middenvelder wil niet meer onder bondscoach Marco van Basten spelen.

Laatst bewerkt: 1 okt 2006
  9. mars15

mars15 Guest

mooiste uitvak van nederland
    helaas nooit mee gemaakt toen het uitvak aan de overkant zat bij de bunnikside

Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2006
  10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Van Nistelrooij heeft ook bedankt voor het nederlandse elftal (zou vervanger van Huntelaar worden)

Ik zeg hulde voor beide _O_

11. mars15

mars15 Guest

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zoals gezegd moest ze daar vandaag dus werken in een kraam waar ze eten verkopen. Toen de sfeer wat grimmiger werd moest ze samen met haar collega's onderduiken in de spelerstunnel, om zo hun veiligheid te garanderen. Ik dacht dat ze het nog had over dat er zelfs ME nodig was om hen wat te beschermen, maar dat weet ik niet zeker.

Maarja zij heeft weer haar salaris en een mooie ervaring:cool: Ze vond het zelf echt prachtig om mee te maken_O_

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    van bommel blijf lekker weg. hij bakt er niks van, ik erger me altijd mateloos aan die gast. en rvn blijf jij ook maar lekker weg of blijf lekker voor een doel wachten om een bal voor je voeten te krijgen

van basten for president;)

oh en ajax toppie natuurlijk.

14. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, echt niet met je eens…. V. Bommel is opzeker wel Oranje-waardig. Zonder meer. En van Nistelrooij op dit moment ook zeker.
    Ik vind dit heel goed van v. Bommel wat ie nu gedaan heeft. Alleen 1 ding is jammer. San Marco is tot na het EK (Zwitserland/Oostenrijk) bondscoach. Met dit gebaar geeft van Bommel eigenlijk al aan dat hij echt niet meer tot die tijd onder van Basten wil voetballen. Ik denk dat dat voor v. Nistelrooij ook geldt. In mijn ogen zijn het toch spelbepalende voetballers. Kijk alleen naar het middenveld. Welke speler kan op dit moment de hoofdrol van van Bommel invullen. Ik denk niemand. Van Bommel die treed echt op als een leider op t middenveld en kan zowel goed contact met de spitsen zoeken als een zelf neusje voor de goal hebben. Dat heeft (in ieder geval nu) geen enkele middenvelder van Nederland. Al met al erg jammer dit allemaal… wel begrijpelijk

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nistelrooy in de spits, v Persie op de 10 en dan v Bommel als controlerende middenvelder. Laten we gewoon een "staatsgreep" houden in Zeist ofzo 8)

Dat zal ik zeker doen ik, thx voor de tip. Is het trouwens nog steeds zo dat als ik dan lampies - Ajax wil zien eerst met de trein naar de Arena moet gaan en dan weer helemaal terug met de treincombi voor de wedstrijd? 8) Kan ik beter een weekend ov nemen geloof ik ;)

Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan mij nog herinneren dat van bommel bij elke wedstrijd in het wk overschoot. het maakt niet uit wanneer had ie de bal schoot die pannenkoek gewoon hele tijd vet over. + dat ie lelijk is:)

17. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is echt een goede reden om hem niet te selecteren. Zullen we dan de kabouters van Ajax ook maar buiten Oranje laten omdat ze te klein zijn?

:lol:

18. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja leuk, en dan zetten we er een paar van die reserve-Belgen uit Maastricht in,..... dromerd
    |:- _0/

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Belgen mogen niet in het nederlands elftal dommie! 8)

20. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Snel een paspoort geven, nationaliteit stelt over een paar jaar ook niks meer voor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina