1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

ajax stopt kaartverkoop voor Feyenoord

Vandaag meldde Feyenoord al dat er nog voldoende kaarten te koop zijn voor de klassieker. Ook ajax heeft problemen met de kaartverkoop. De amsterdammers krijgen het vervoer naar De Kuip niet rond. De fans uit amsterdam moeten de reis naar de Kuip maken met een verplichte treincombi.
    Wat de reden is waarom ajax het vervoer niet rond krijgt meldt de club niet op de site. Wellicht hebben de ongeregeldheden van afgelopen seizoen er mee te maken...

Er zijn al wel kaarten verkocht aan zo genaamde voorrangkaart houders. De verkoop voor overige uitkaarthouders zou aanstaande zaterdag starten. `

jmmr voor die joodjes }:] buscombi :+

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2006
  2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Gister die goal van Van Persie zitten bekijken! :eek: Damn wat een heerlijke goal zeg... en dat Engelse commentaar erbij ook. Geweldig :D

3. mars15

mars15 Guest

het is niet rond,
    lever die kaart maar in :+

4. mars15

mars15 Guest

heb je al gekeken voor losse kaarten :+

5. mars15

mars15 Guest

ik ga wel los naar ajax-feyenoord als wij ook niet mogen ofzo :+

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Morgen kaart kopen voor de wedstrijd tegen de lampies volgende maand:)

En ik heb eindelijk weer een Jodenvlag. Vorige was gegapt tijdens Ajax-AZ=(

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Morgen even naar 010 bellen of er een mogelijkheid is om via mijn opleiding de Klassieker te bezoeken:)

8. mars15

mars15 Guest

ziek...

9. mars15

mars15 Guest

trouwens ik heb online een kaart gekocht voor nederland woensdag, in de arena.. prijs 20 euro afgedongen naar 10 euro hehe

10. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kom je ook eens in een echt stadion

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Beetje onlogisch, als je bedenkt dat Ajax paar maanden geleden 'mannetjes als Defour' niet wilde hebben. Defour zorgde nogal voor wat onrust bij zijn vorige club omdat hij weg wilde. Ajax kon hem door die actie van Defour voor een prikkie overnemen (of zelfs voor niks, dat weet ik niet meer helemaal), en nu zullen ze weer veel voor hem neer moeten leggen omdat hij een 5 jarig contract heeft bij Standard.

12. mars15

mars15 Guest

hehe

13. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    :lol:

Lelijkste ding van Nederland, serieus. En als je echt ff eerlijk bent zul je dat onderkennen. Dat doen namelijk alle ajacieden.

Anyway, 3-1 gewonnen gisteren:thumbs:

14. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Goede voetballer. Echt. Helaas komt die nu bij Standard nog niet echt goed uit de verf, maar die jongen komt er echt wel.

15. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ow?? misschien heeft het niet te romantiek van het vorige stadion, maar ik vind het wel een van de mooiste van Nederland. Vind de Kuip juist een van de lelijkste stadions, met dat platte dak. ( perfecte plaats voor snipers overigens :lol: )

16. Hagele

Hagele H^4G³L³

Leuk Bevonden:
    0
    Goh jij bent grappig he...

1. Mijn avatar: Dat is niet het MVV logo. Dat is "D'n Ingel vaan Mestreech"

2. ArenA - Geusselt, dat is appels met peren vergelijken. En daarnaast heeft De Geusselt veel meer dan de ArenA. Nee, niet meer in functies en qua grootte, maar het heeft gewoon meer.

3. Je weet zelf net zo goed als ik dat De Meer veel meer charme had dan die ufo waarin Ajax nu speelt. Maar goed, als jij het wel een mooi ding vind (wat best mag hoor), ben je één van de weinigen tussen je mede supporters.

Cheers.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Lekker begin daar in Bulgarije :{

edit//Kuijt geblesseerd uitgevallen=( Hebben wij even geluk dat van Basten zo goed met Makaay en v. Nistelrooij overweg kan|:-

Laatst bewerkt: 7 okt 2006
  18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    verdomme kut bulgaren, zit me dood te ergeren aan hun spel en aanhang :mad:

19. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Nederland goed gespeeld, tot kwartier voor het einde.

Een wedstrijd tegen bulgarije moet je toch willen winnen?
    1-1, een punt tegen een erg zwak bulgarije is toch niets, waarom zette ze geen druk in de laatste minuten?Als ze een beetje meer druk gingen zetten kwamen de kansen, dat zag je eerder, waarom dan niet de laatste minuten nog meer druk? Die counters van hun vond ik niet erg gevaarlijk.

Ik heb me niet geërgert aan de bulgaren, maar aan de nederlanders in de laatste minuten, en die commentator, die snapt er niets van :
    "babel speelt super, super goed"...,mwa, hij speelde wel degelijk
    "steenharde kopbal"...een normaal gekopte bal richting het doel...

20. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heb je de hele week zitten wachten om deze opmerking te kunnen plaatsen. Makaay heeft nooit gepresteerd in het Nederlands Elftal. Ruud wat meer, maar ook niet hetzelfde niveau als dat hij bij zijn club haalt. Erg flauw.

Nederland heeft top gespeeld en had moeten winnen gezien het aantal kansen en spelbeeld. Volgende keer beter.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina