Duivendrecht, is een kleine tien minuten lopen vanaf het station naar de Arena. Wat is het eigenlijk ook een kuteind lopen naar de Toekomst als je een beetje chagrijnig bent.
nee hoor.. wordt echt wel wat geregeld of met de ns of met bussen.. en anders gewoon los tussen t ongedierte
Net tijdens de training moesten de spelers van onze club onder 23 tegen Nac a1 .. Ging naar huis in de rust, stond toen 0 - 0.
Iemand nog gezien hoe Jack Van Gelder Johan Derksen even op z'n nummer zette met de discussie over Van Bommel in Oranje? Die twee programma's gaan steeds meer met elkaar verbaal de strijd aan.
het ging erover dat v nistelrooy niet genoeg steun kreeg van het mideenveld, hiervoor had j derksen m van bommel de hemel in gepraat. "cocu kon het allemaal niet belopen, van de vaart geblesseerd, sneijder niet sterk en wie die ander was nouja daar had ie dus helemaal niks aan" was dus van bommel, iedereen in die studio lachte hij had zelf (in eerste instantie) nog niks door.
Hmmm ga dan naar http://www.rtvnh.nl/zoek.asp, zoek op Feyenoord en vink alleen AV Archief aan en zie het item over de combi van vandaag. Of heb je geen realplayer...
Whoehoe, zag net even kwalificatie Schotland - Frankrijk *7 okt* !! 1-0 !Einde van de wedstrijd en Viering van de schotten : http://www.youtube.com/watch?v=8IUu3JtOUXU Geniaal *moest ik nog even kwijt
nee regel ik zelf wel.. anders weet je waar ik zit _0/ Het goede spel van Wesley Sneijder heeft weer de aandacht van een aantal Europese topclubs getrokken. De kleine middenvelder speelde bij Ajax dit seizoen al enkele goede wedstrijden en ook tegen Bulgarije maakte hij een uitstekende indruk. De 22-jarige international zou aankomende zomer zijn heil wel eens in het buitenland kunnen gaan zoeken. Volgens het Spaanse Merca Futbol zouden FC Barcelona, Real Madrid, Manchester United en AC Milan hem nauwlettend in de gaten houden. De geboren Utrechter maakte in het seizoen 2002/2003 zijn debuut voor de Amsterdammers. Inmiddels heeft hij 102 Eredivisie-duels op zijn naam staan, waarin hij 29 maal wist te scoren. Bij elke transferperiode wordt Sneijder in verband gebracht met grote clubs. Hij heeft onlangs aangegeven dat hij Nederland wel eens zou kunnen verlaten, wanneer hij het gevoel heeft dat hij in de Eredivisie is uitgeleerd. oke die is weg einde van t seizoen(hij wil het kanpioenschap van dit jaar meemaken ) dus dan ff die clubs tegen elkaar uitspelen
***Volgens een geheime bron.... Begint of vrijdag of zaterdag de verkoop voor kakkerlakken uit!!!!!*** bron: www.afamersfoort.nl doorgaans betrouwbaar.. dus FOCK JOU KUT MARCEL _0/ \o/ EN MARK ZIT IN VAK G \o/
Ik heb al kaarten geregeld. hehe Jubileum! 10e wedstrijd in de Kuip dat ik los zit. \o/ En Mars15, doe je foto eens dan? Doen we inderdaad een `biertje`.