1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sjeezus christus. Hopelijk heeft Maxwell een beetje verstand en doet dit niet, dit kan hij gewoon niet maken. En dat hij niet aan spelen toekomt bij Inter is niet gek, hij is net hersteld van een zware blessure en hij moet de concurrentie aangaan met de nationale held van Italië, Grosso.

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is je bron? Niet dat ik het niet geloof, maar Ronald is niet de oudste van de twee. :emo:

Zou trouwens wel mooi zijn al zou hij naar PSV komen. Ik denk echter dat hij niet komt, maar gewenst zal hij zeker zijn door Koeman. Wie wil zo'n speler nou niet?

En Mido? Wie had dat gedacht. Maakt wel graag problemen, but then again...dat doet Kluivert ook. Ik had veel liever Mido gezien.

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag de kaart voor PSV - Roda gehaald. :)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    In de nieuwste VI is een interview met Koeman waar dit aan de orde komt

edit//Mars, heb je een leuke wedstrijd gezien in de ArenA?:lol: Wat een bagger was het weer eens:{

Laatst bewerkt: 11 okt 2006
  5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Winnen jullie wel. Laatste jaren altijd wel geinige resultaten in Lampenstad.

Pfff...wat een teringtyfusklotekutwedstrijd net=(

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    @ Tim NL: Tja, wil niet mierenneuken maar het is wel een domme fout dan van ze.

@ Mtthz: Verbeter maar met: Laatste thuiswedstrijden geinige resultaten in Lampenstad. Moeilijk om ons te verslaan daar. :)

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    zaterdag kaartje kopen voor az volgende week donderdag, gewoon gezellig met paar maten in X3. Benieuwen of het wat wordt

8. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Yep, van de laatste 3 ontmoetingen in Eindhoven hebben wij er 2 gewonnen :)

9. mars15

mars15 Guest

stumpers met hun truien, no one like us we dont care buiten de arena voor de wedstrijd onder de snelweg van de arena
    en dan zingen

Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
    Dapp're strijders fier en koen
    :emo: :emo:
    en wes ley sneijder !

Loop je dan voor met je Feyenoord jas :emo:

1e helft was wel relaxt
    zicht was best kut, zag nogeens de achterlijn
    van die boeren op de tribune _0/

10. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Brilletje kopen dan? Arena is juist een stadion waar ik geen problemen heb met het zicht.

11. mars15

mars15 Guest

plaatje doen ?

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Whaha, Arena is qua zicht echt kut. Of je moet al op de middenlijn zitten.

13. mars15

mars15 Guest

als je het stadion al haalt he roda \o/ :+

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    sterker nog, daar heb je bij de bovenste rijen dat je zicht beperkt word door het overhangende tribune van erboven..

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    2x met nederlands elftal :) Vak DD ofzo?

16. mars15

mars15 Guest

Kans op vervoer per trein naar Rotterdam steeds kleiner

Eerder deze week heeft de Nederlandse Spoorwegen in verschillende media laten weten, niet langer op basis van de oude (vervoers)contracten de Ajax-supporters naar Rotterdam en andere bestemmingen te willen vervoeren. Alleen op basis van een nieuw contract, is de NS bereid de treinen te laten rijden.

Het hete hangijzer binnen het nieuwe contract zijn de bepalingen omtrent de aansprakelijkheid. Hierdoor is er een impasse ontstaan, met als gevolg dat de kans groot is dat we niet per trein naar Rotterdam kunnen afreizen. Aangezien er voor de verschillende instanties minimaal een week voorbereiding nodig is, zal in de loop van morgen (vrijdag) een definitieve beslissing worden genomen.

De AFCA Supportersclub heeft in samenspraak met de Supportersvereniging Ajax contact opgenomen met de NS. Om te proberen de impasse te doorbreken hebben wij hen gevraagd het vervoer naar Rotterdam dit keer nog te laten plaatsvinden op basis van het laatste contract wat van kracht was voor de wedstrijd feijenoord – Ajax op 23 april 2006 voor de play-offs. Met deze oplossing zou ook Ajax kunnen leven en kunnen wij als supporters onze jongens ter plekke maximaal steunen. Helaas heeft de NS ons geen enkele toezegging kunnen geven.

Het is dus wachten op wat er morgen wordt besloten.

mark kijkt tv ole

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zeg nou eerlijk, is het voor de Feyenoorders ook niet leuker als er Ajacieden in het stadion zitten?

18. mars15

mars15 Guest

ja ik wil ook dat jullie er wel zijn lekker opwachten enzo, maar voor mark zou ik het leuk vinden als die niet mag \o/

19. mars15

mars15 Guest

zal ik maar niet vertellen

20. mark8925

mark8925 Guest

marcel gaat huilen als ik hem bel bij de 0-4:'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina