1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeg het ze maar Henk. :cool:

2. mars15

mars15 Guest

prachtactie van ten cate _O_

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    best zielig voor Boutahar :eek: :emo:

4. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga hem effe troosten dan .De wereld is hard en de grond ook

5. mark8925

mark8925 Guest

hahahaha ja echt heh :lol: die gast heeft weken lopen verkondigen hoe mooie club Ajax wel niet is, en hoe geweldig t em wel neit lijkt om er te mogen spelen hahahaha:lol:

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is er nou zielig aan? Ik vind Ajax ook een mooie club en het lijkt me ook geweldig om er ooit te mogen spelen. Maar Ten Cate zal mij ook niks voor Ajax vinden. ;)

Beetje vent komt hier wel overheen, Said zal eerst wat beter moeten gaan voetballen wil hij ooit verder komen dan NEC, met alle respect voor die club natuurlijk (behalve als ze van Ajax weer winnen).

7. mars15

mars15 Guest

wahha

"Van den Herik maakt plaats voor suikeroom"

"Feyenoord heeft een grote investeerder gevonden die de club wil overnemen", dat meldde Johan Derksen vrijdagavond op RTL7.

Het zou gaan om Rotterdammer Steven Rottier die directeur is van het softwarebedrijf Davilex. Die onderneming is ook al een aantal jaren sponsor bij De Graafschap. Jorien van den Herik zou zijn fiat hebben gegeven aan de overname van Feyenoord en plaats willen maken voor de nieuwe investeerder.

De president-commissaris heeft altijd aangegeven dat hij best plaats wil maken voor een suikeroom mits die een goed plan en voldoende financiële middelen heeft om de club over te nemen. Rottier zou zeer ambitieuze plannen hebben met Feyenoord, zo heeft hij al bij Rob Jansen, de zaakwaarnemer van Dirk Kuijt, geïnformeerd wat het zou kosten om de spits van Liverpool terug te halen naar De Kuip.

Volgens Derksen zal Feyenoord het nieuws over de overname en het vertrek van Van den Herik in de komende week bekend willen maken.

Bron: RTV Rijnmond

8. mars15

mars15 Guest

Ik zal vannacht lekker slapen en dromen van Kaka, Makaay, Ronaldinho, Jolanthe van Kasbergen, en Nedved!

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geef mij alleen maar Yolanthe...

10. mars15

mars15 Guest

mark mag dan toch
    moet die wel 7 euro meer betalen als tao tek haah

11. mark8925

mark8925 Guest

boeiend al moest ik 40 euro meer betalen.. heb k wel over voor die vernedering_O_

12. mark8925

mark8925 Guest

ik zou zeggen droom lekker verder:emo:

13. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Droom maar lekker verder dan ;)

14. basovich

basovich Guest

heb ff een vraagje:

ik ga dalijk naar ajax-groningen (ja i know, als psv fan :cool:)..

maar nou staat er op de site van ajax dat identificatie bewijs verplicht is. controleren ze daar dan op bij de ingang of heb je die helemaal niet nodig?
    alvast bedankt ;).

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    't is toch helemaal geen moeite om dat gewoon voor de zekerheid mee te nemen (ben je sowieso verplicht ;))

dus waarom zou je em niet meenemen?

16. basovich

basovich Guest

omdat ik er geen heb:9..(heb alleen een passpoort) en ben te lui om hem aan te vragen, naja mijn ouders dan:+..

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als het goed is vragen ze er niet naar. Moest slechts 1x mijn ID laten zien, dat was tijdens de Klassieker van vorig jaar. Maar verder nooit gebeurd, maar neem je paspoort wel mee. Als ze het vragen en je hebt hem niet mag je terug naar Lampenstad_0/

18. basovich

basovich Guest

oke bedankt..

is eigenlijk mijn eerste x dat ik naar een stadion ga, afgezien dat ik maandje terug naar wk hockey ben geweest en op m'n 5e/6e naar PSV-NAC..

19. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    sorry maar je moet ID toch al vanaf januari 2005 standaar bij je hebben?
    identificatieplicht weet je wel? als er keer naar wordt gevraagd en je hebt niks heb je wel mooi boete van 45 euri te pakken :)

20. mark8925

mark8925 Guest

in 7 jaar nog nooit hoeven laten zien.. zelfs bij uitwedstrijden niet:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina