1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Of ze zetten ekramy er een paar wedstrijden in om timmer en lodewijks een beetje wakker te schudden!

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zet Kolkka op doel, misschien kan hij dat wel:)

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Je bent er nog eentje vergeten

88e minuut 1-4 door Vandendriessche die in de 85e minuut ingevallen was voor tim matthys.

Wacht maar tot die salonvoetballers uit amsterdam komen afgezakt naar gent.
    Speciaal voor hun tegenstrever nog een klein kansje op een overwinning te gunnen speelt zulte waregem zijn thuiswedstrijden in gent.
    Als ze in hun eigen vertrouwd stadionnetje moesten spelen maakt de tegenstander hélemaal géén kans meer gezien de nabij gelegen gaverbeek waar al meer schoon volk in verdronken is destijds ,zelfs het grote ac milaan ging hier kopje onder......:lol:

4. mark8925

mark8925 Guest

zoooo 1 ding is zeker: na vandaag nóg meer zin in zondag:+

5. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    az _O_
    heerenveen :'-( , maar qua uitslag :thumbs: :b:
    feyenoord =( _0/

6. mars15

mars15 Guest

ik ook

ga me dronken drinken en dan niks mee krijgen van die 0-5

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    stoer

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Jij begint vroeg:)

9. mars15

mars15 Guest

vandaag ook al voor die kut wedstrijd :emo:
    ga ik vanwege buikpijn naar de wc kom terug

ow 1-0 :lol: drama

10. Dioxic

Dioxic Guest

Bekijkt iemand eredivisie wedstrijden via sopcast of tvants? Zondag begint trouwens een heel mooi wedstrijd _O_ l'Olympique Lyon - Olympique Marseille :D

Ik denk toch dat Lyon wint, ze zijn echt niet te stoppen

Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2006
  11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kunnen ze dan zelfs nieteens drinken in 010? :{ :+

12. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1-1.. redelijk resultaat, maar de wedstrijd....:'-(
    Maar als je trainer dan zegt dat je het goed gedaan hebt, terwijl je 2 super grove overtredingen maakt (Léonard) en voor derest geen bal raakt... is het voor mij wel duidelijk, en kom op.. Die Charisteas is toch ook echt hopeloos... Huysegems was een goede aankoop (althans voor gisteren) Maar Koevermans (AZ) mocht in de zomer ook weg... die hadden ze moeten halen, duidt nog maar eens aan ROOD voor Van den Herik (en zijn bestuur)

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die kans is er, maar logischer is Manucharyan, Perez of Rosenberg. Mitea ondergaat morgen een spiertest, waaruit zal blijken of de geblesseerde spier weer volledig belast mag worden, of niet. Maar Mitea mist wedstrijd ritme, dus een basisplaats zal er niet inzitten.

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Zet Perez in, die gast is in vorm en heeft altijd al goed gespeeld. Hij is daarnaast ook nog constanter als Rosenberg :)

15. mars15

mars15 Guest

De zus van broer konijn :lol: :lol: :D

:+

16. mark8925

mark8925 Guest

achja je moet iets te vieren hebben in deze tijd heh

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
  18. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    :D ik dacht eigenlijk ook dat dat zou gaan gebeuren in het filmpje. Blijkbaar niet dus, maar echt respect voor die fans :cool: _O_

20. mars15

mars15 Guest

Léonard liet zich op de moeilijk bespeelbare grasmat in Basel meteen gelden. Zijn eerste overtreding op de benen van Zdravko Kuzmanovic leverde hem al vroeg in de wedstrijd een terechte gele kaart op. Nadat de Zwitser met een elleboog revanche had genomen – Léonard verliet het stadion gisteren met een enorm ei onder zijn oog – was het laatste woord aan de Feyenoorder. Tien minuten voor tijd ontsnapte de Belg aan een tweede gele kaart toen hij Kuzmanovic andermaal stevig aanpakte. De aanvaller moest daarop het veld verlaten met een gebroken voet.

Koeman was na afloop goed te spreken over de debutant, die na een onwennig begin prima overeind bleef. ,,Alleen in de laatste tien minuten kreeg ik kramp,’’ sprak Léonard.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina