1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat heeft mijn modschap ermee te maken wat ik van een persoon mag vinden? Sorry hoor, maar als je de opmerkingen leest van Mars waar hij nogal hypocriet in is en zijn redenen waarom hij bepaalde dingen zo ziet.

Dan verdien je het gewoon om zwakbegaafd genoemt te worden.

Ik denk dat hij het totaal niet zo erg zal vinden als de uitspraken die jij hebt gedaan, al keur ik dit ook niet goed en zal niemand dat echt doen.

Laatst bewerkt: 24 okt 2006
  2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ze hadden allemaal hun broek vol zeker.....:lol: :lol:

3. mars15

mars15 Guest

succes in de 2 klas succes in de 2e klas _0/ :'-(

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Yep , ik begin er opnieuw aan, terug naar school, en ik mag al direkt naar het brugklasje ,tof he, kom ik net naast jou te zitten......:lol: :lol:

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    @Mars, speciaal voor jouw het volgende verhaal ....
    Enkele weken geleden kwam bij KV. Mechelen dus AS Eupen op bezoek.
    Een ploeg waar KV het vorige seizoen grote moeilijkheden mee had, maar bon het noodlot wou dat hun beste voetballer enkele weken later in een zwaar auto-ongeluk betrokken geraakt is geweest waarbij zijn onderbeen moest geamputeerd worden.
    Nu dus enkele weken geleden hadden de supportersfederatie van KV aan eupen een verzoek gestuurd of desbetreffende speler die avond ook mee met de club aanwezig zou zijn op KV.
    En hij was dan ook aanwezig ,en na de ploegvoorstellingen begon de spionkop van KV dan ook massaal zijn naam te scanderen , net zolang totdat hij op het veld verscheen waar hij dan ook een staande ovatie van het hele stadion in ontvangst mocht nemen.
    Na de wedstrijd zei de coach van eupen oprecht ontroerd , dat hij dat nog nooit in zijn leven had meegemaakt, zo'n saluut van een spionkop aan die speler die hun het seizoen ervoor 6 punten gekost had...

6. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    0-4! \o/

7. mark8925

mark8925 Guest

whahaha ik lees net in de telegraaf dat de kakkerlakjes meerdere malen verzocht hebben de wedstrijd eerder af te fluiten. Aldus Temmink haahhaahaha:lol: :'-( :'-(

8. mars15

mars15 Guest

is dat niet dat amsterdamse krantje

9. mark8925

mark8925 Guest

zeker zeker.. Temmink (de superjood :+ weet je nog ;) ) vond ook dat jullie nog niet genoeg vernederd waren blijkbaar:+ _O_

10. mars15

mars15 Guest

HET BESTUUR TEGEN DE MUUR

Tegenover BN De Stem liet technisch manager Peter Bosz weten dat de fans niet hoeven te rekenen op versterking in de winterstop.Ik heb te horen gekregen dat er nu geen geld is voor versterkingen in de winterstop.

Bosz noemde de maatregel van Koeman om zijn spelers twee dagen vrij te geven heel slim. Ik vind het een meesterzet, fantastisch. Je hebt er niets aan om elkaar ’s maandags op de club weer te ontmoeten met al het publiek en de pers er omheen. Dat neemt de druk zéker niet weg. Het probleem ligt niet op het conditionele of fysieke vlak. Erwin probeert zo de hoofden weer leeg te krijgen om woensdag weer hard aan de slag te gaan voor de wedstrijd donderdag tegen FC Twente. Het is juist heel goed.

11. mark8925

mark8925 Guest

hahahaha wat een gekken daar. Die spelers vrijgeven:lol: beter gaan ze eens hard trainen en leren te voetballen:'-( . En dat geld kon je verwachten. Als 010 spelers moet kopen staan ze weer direct in t rood.

12. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Beter kopen ze ook niks, want daar zijn ze namelijk niet goed in. Verkoop eerst eens dat zooitje ongeregeld. Maar jah, wie wil nou spelers als Pardo, Kolka en Boussaboun hebben. Wat een stelletje malloten. Weg met Koeman, VDH, Bosz en Woerts.

13. mars15

mars15 Guest

_O_ hopelijk komen zijn beelden snel op internet :+

14. mark8925

mark8925 Guest

huh wie zou dat nou zijn...?8)

15. mars15

mars15 Guest

ken je klassiekers joh

16. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sssssssssssssssssssssssssjt (toch?)

17. mark8925

mark8925 Guest

ey simpele dat is die gast van de bbc waar jij hele tijd over zat te zeiken

18. mars15

mars15 Guest

19. Dioxic

Dioxic Guest

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ben jij één van die chicks of het einde? :9

Anyway, ziet er netjes uit :). Heb alleen de goal tegen Anderlecht gemist.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina