1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

kut marseille

psg \o/

2. mark8925

mark8925 Guest

en zat er ook zown vetklep met een grote sik??:'-(

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    :x :+

't wordt bij ons echt als een afgang ervaren om van feyenoord te verliezen.:{

Maja, ik hed dit weekend m'n 360 gekocht, dus dat verzacht de pijn:b:. Vandaar dat ik gister ook niet reageerde, 'k had wel wat beters te doen:cool:

Laatst bewerkt: 30 okt 2006
  4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

HAHAHA Evander Sno:D Die figuur zit meestal alleen maar op de bank bij Celtic

5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nie hoor maar de laatste weken heeft ie tog wel vel gespeeld oa in de Champions Leaguea..

Maar inderdaad ik zou ook een andere speler als Sno opnemen, maar het iig beter als Janssen...

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Seedorf:)

Maarja...

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vind het een duidelijke verbetering ten opzicht van janssen, maar zie nog steeds liever seedorf inderdaad!

8. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Komop, wat heeft die Sno nou bewezen, ik snap niet wrm v. Baster van die kutnamen oproept, ik hoop dan ook dat hij snel wordt ontslagen of opstapt, maar dat zal ook wel niet zo zijn. Zolang de resultaten er blijven, zal de KNVB blij zijn. v. Basten kreeg zelf contractverlenging aangeboden omdat het oefenreisje naar Duitsland zo goed verlopen was. Nee, dankjewel, doe mij dan toch liever maar een geroutineerde trainer of trainer die wel weet hoe hij een TOPelftal moet samenstellen

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    jij ofzo?

Tis leuk een TOPelftal met zogenaamde TOPvoetballers maar dat functioneert 9 van de 10 als een kut op een bakfiets :emo:

wacht het nou maar lekker af.

10. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Of het zal functioneren zal je nooit te weten komen als je het niet probeert. Het is toch een oefeninterland maar om nu een speler als Sno erbij te halen in de voorselectie (wat ik overigens wel een beest van een kerel vind om te zien spelen), getuigt toch wel van de makkelijke weg kiezen aangezien er in mijn ogen op dit moment veel betere middenvelders spelen dan Sno. Zolang je de speler om je vinger kan winden is er voor v. Basten niks aan de hand. Pas zodra een speler de confrontatie/discussie zoekt weet v. Basten niet hoe snel hij een speler eruit moet laten.

11. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zonder een TOP-selectie ook het geval. Laat gewoon van Basten doen wat hij wil het, want het is niet uitgesloten dat het geen goede selectie kan zijn. En bovendien kan het nooit verkeerd zijn vind, een paar jongelingen die al wat ervaring op doen.

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    vanavond gewoon ff barcelona-chelsea :D:D:D:D come on barca :D. Weet iemand of barca-chelsea op tv komt bijv. op vrt ofzo en dan heb ik het niet over sport 1 of canal +

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet hij nog wat bewijzen, en wilde ons Marco hem uitproberen?!

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik dacht altijd dat oefeninterlands waren om dingen uit te proberen, en aan je elftal te bouwen! Dus doe er niet zo moeilijk over!
    Het is echt wel een goede speler, anders zit je niet bij celtic op die leeftijd;)

15. mars15

mars15 Guest

nee

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ga via alleenopeen weer Chelsea - Barca kijken, hoop dat het een betere wedstrijd wordt dan 14 dagen geleden :)

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    wat zitten die kutboeren nou "en wie niet springt" te zingen :confused:

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    dat verstaan die turken toch noooooooooooooooooooooit 8)

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Als je een goede coach ervoor zet lukt het wel. Hiddink en Rijkaard zijn in 1998 en 2000 uitgeschakeld door domme pech, maar wat voor voetballers zaten in die toenmalige selecties_O_

Dick Advocaat lukte het niet omdat hij niet met vedettes kan werken, Marco ook niet en roept daardoor middelmatige spelers op. De uitschakeling afgelopen zomer was vooral te wijten aan het gebrek aan kwaliteit.

Je verdient een plek in Oranje als je al bewezen heb. En dat heeft Sneu echt nog niet gedaan. Vorig jaar speelde hij anoniem met NAC in de nacompetitie en nu zit hij voornamelijk alleen op de bank bij Celtic en pikt hij nu zijn wedstrijden mee door de vele blessures bij de Schotten. Een selectie van hem is 0% terecht!

20. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je van Boulahrouz die speelde toch ook bij RKC vrij onopvallend en kijk waar ie nu speelt...

Maja een oefeninterland is er toch voor om te experimenteren dus opzich vind ik het niet zo heel raar.

Enne btw het is nog maar de voorselectie dus hij zal wel niet in de uiteindelijke selectie worden opgenomen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina