1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat vinden de Ajacieden trouwens van de sfeer in hun stadion? Menig objectief supporter zegt dat 't daar niet al te best mee gesteld is, ik ben er zelf dus nog nooit geweest, maar als ik soms kijk op televisie denk ik ook: wat een drama soms! Ik ben een Feyenoord-supporter dus ik laat me er verder niet over uit, maar wat vinden jullie er van?

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het wordt met Vak 410 als maar beter. Die zingen de hele wedstrijd door. De sfeer wordt alsmaar beter.

3. mark8925

mark8925 Guest

als 010 supporter zou ik me daar ook niet over uitlaten nee.. omdat jullie "legioen" met pensioen is:lol: :lol: .

4. EenGespierdeOma

EenGespierdeOma Organized Konfusion!

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk dat is beter, die gasten die in 410 staan alleen omdat het 410 heet zijn hinderlijk, die ook niet meespringen enzo, maarja vet iig :). Vriend van me staat ook in 409, vlakbij het midden heeft daar een seizoenskaart, is echt vet om daar wedstrijden mee te gaan :D.,

5. mark8925

mark8925 Guest

naja soms sta ik ook wel gewoon in 410 als ik ff geen zin heb. Ik bedoel als je wat op hebt heb je niet altijd zin om hele tijd te zingen en te springen ;) maja is wel vet idd. Morgen gaat helemaal gruwelijk worden_O_ _O_

6. mars15

mars15 Guest

Leuk een 410 discussie :)

7. mars15

mars15 Guest

8. mark8925

mark8925 Guest

beter dan een discussie over gepensioneerd legioen:emo:

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Meesterlijk filmpje. :D

Ik had hem liever bij Arsenal gezien, maar ManU is natuurlijk ook niet verkeerd. :)
    Hopelijk is het nu wel waar.

Wel vreemd natuurlijk, Saha wordt zo geweldig gevonden door Ferguson.

Laatst bewerkt: 11 nov 2006
  10. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ons Legioen met pensioen. Gebaseerd op.....???

11. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind dat jij je grote bek maar eens moet houden 410 kneus. Als het nodig is, relt er bijna niemand. En jij zeker niet! Met je praatjes hier. Jij hebt je eigen nog nooit bewezen flapdrol.

12. mars15

mars15 Guest

Ownd :9

13. mark8925

mark8925 Guest

op jullie wedstrijden die ik zie. En afgelopen 010-Ajax

@ mars: doe niet zo hypocriet.. jij hebt namelijk ook nix te vertellen. Ohja je ging door de straatjes rennen tegen Ajax. En bakstenen van afstand gooien.. stoer hoor_0/

@Goodfella: wat lul je over vak410 kneus, dat slaat nergens op. Je kent me nieteens.. Zoals wel al aangegeven is is dat ook zeker niet de intentie van 410. Wat je zegt dat er niemand wat doet als er wat moet gebeuren is niet waar.. maar ik denk ook wel dat de tijd van hevige voetbalrellen wel voorbij is. Om de wedstrijden heen dan. Zijn tegenwoordig veels te veel agenten bij wedstrijden en me etc.. en al die andere maatregelen.. ik weet niet hoe oud jij bent. Maar toen de voetbalrellen echt een hotitem waren was ik daar nog niet aan toe:emo: ...

14. mars15

mars15 Guest

Hij is AFCA zal wel naar beverwijk zijn gegaan :+

Morgen naar Willem II - Feyenoord toe. zijn geen uitfans mee in het uitvak. ik heb kaart voor willem II vak, heel veel gaan los, kan nog leuk worden, hopelijk haal ik het stadion

Laatst bewerkt door een moderator: 11 nov 2006
  15. mr. E

mr. E Giraffe XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    En waar slaat dit allemaal op? "Kijk mij stoer zijn, want ik loop als een neanderthaler achter de beukende, vloekende en tierende idioten aan?" Respect voor de mensen die ècht nog van een mooie wedstrijd kunnen genieten. Dat gevloek over en weer bij de wedstrijd, evenals op het forum is eigenlijk ontoelaatbaar. Verder verbaal geweld leidt tot consequenties.

16. mars15

mars15 Guest

Gaat echt gezellig worden zometeen, ik ga er zo heen. gelukkig heb ik een kaart, maat van me die mee gaat niet :+

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik vind Fernando Torres wel passen bij Man U. Een koppel met Rooney, hopen dat het goed uitpakt. Zal vast wel.

18. mark8925

mark8925 Guest

dan wordt ie opgepakt toch? hehehe:lol:

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat had ik afgelopen dinsdag ook met Groningen tegen NAC. Toen moest ik in het Groningen-vak zitten, terwijl ik NAC-fan ben. Tja, dat wordt dus je tong eraf bijten zodra Feyenoord scoort en als Willem II scoort, is het helemaal zwaar voor je met al die juichende mensen om je heen.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Zie je dat nou echt gebeuren? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina