1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn bloedeigen zoon zat achterin de auto, die had getraind. Onder zijn training had Blind een paar biertjes staan sappen. In mijn ogen ken je dan je verantwoordelijkheid als vader niet.

2. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik bedoelde die gasten die zich voordeden als supporters en die hebben gezorgd voor alle troep. Het grootste gedeelte daarvan trekt zich denk ik weinig aan van alle heisa die er door is ontstaan. Daarom zei ik ook "supporters". De echte feyenoord fans komen gewoon voor een leuke wedstrijd waarin ze hun ploeg goed willen zien voetballen met winst als resultaat.

Jij als mod moet weten dat dit taalgebruik niet kan!. Ook niet al is er een gassie met een droevig liedje.

Laatst bewerkt: 8 dec 2006
  3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hij mag toch gewoon z`n eigen mening uiten ? mod of geen mod. Hij zicht dit gewoon als member. En het valt nog wel mee. Woorden die mij te binnen schoten waren nog een tikkie harder. Maargoed Mars is onze eigensche hooligan (lees monkey with out a brain) dus veel niveau kunnen we niet van hem verwachten aangaande dit soort onderwerpen.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik had ook wel andere woorden in gedachte maar vond toch wel ff dat die buiten zijn boekje ging met "triest kut jong". Je kan hem ook gewoon links laten liggen, er was al genoeg over mars gezegd.

Ik heb trouwens ook weinig goede woorden over voor de scheids die Ajax - AZ fluit zondag :mad: . Weet nog goed feyenoord - Ajax van 2(?) jaar terug die braamhaar ook floot. Maar het arbitrage in Nederland is sowieso erg slecht moet ik zeggen.

5. mars15

mars15 Guest

volgens mij zing jij ook bommen op rotterdam mee in de kuip

6. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al gelezen dat Barcelona, Real Madrid, Betis en Valencia zijn beschuldigd van betrokkenheid bij de dopingaffaire rond dr. Fuentes, door de Franse krant Le Monde? Real en Barça hebben al ontkent en gedreigd met juridische maatregelen wegens laster.

Ik ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken; hopelijk goed voor de clubs, want dat eeuwige gedoe met doping ben ik ook wel helemaal zat nu.

7. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Zou niet best wezen als blijkt dat het wel zo is... Mocht het wel zo zijn dan kan Rijkaard de Cup wel weer inleveren denk ik... Maar laten we er maar vanuit gaan dat het niet zo is. Nog ff wat info:

Real, Barca verwerpen aantijgingen
    *
    Real Madrid en Barcelona hebben ten stelligste ontkend dat ze zaken hebben gedaan met 'dopingdokter' Eufemiano Fuentes. Dat laatste werd gemeld door de Franse kwaliteitskrant Le Monde.
    *
    Het dagblad meldde te beschikken over vertrouwelijke documenten, waaronder de trainingsschema's van beide clubs uit het seizoen 2005/2006 en door Fuentes met de hand geschreven documenten vol " preparatie-schema's". De documenten zijn niet afgedrukt en de krant noemde geen namen van spelers.
    *
    Fuentes is de spil in Operacion Puerto, de dopingzaak die aan de vooravond van de Tour naar buiten kwam en waarbij 58 wielrenners betrokken zouden zijn.

8. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    http://www.lemonde.fr/web/article/0,1-0@2-3242,36-842871@51-831802,0.html

Hier het officiele artikel van Le Monde.

Zou iemand misschien de eerste paragraaf kunnen vertalen? Ik wil namelijk weten of de spelers die genoemd worden, alleen worden genoemd om aan te tonen hoe prestigieus de clubs zijn, of omdat zij specifiek ervan worden beschuldigd doping te hebben gebruikt.

EDIT: De spelers (iedereen van allebei de teams) schijnen alleen te worden opgeroepen voor controle of verhoor ofzo, en volgens mij is er ook minder aan de hand dan lijkt.

9. basovich

basovich Guest

kut is gewoon een nederlands scheldwoord, als je gaat beginnen over ziektes enzo, dan kan het iemand hard raken. maar het woord 'kut' daar heb ikzelf niet zoveel optegen..ookal staat het best dom als je het zegt.
    en zeg nou niet dat jij niet 1x per dag dat woord gebruikt:):.

10. mars15

mars15 Guest

ik ga zondag niet naar feyenoord, maar is niet erg :)

11. mars15

mars15 Guest

Ajax neemt afstand van 'Joods imago'

08 december 2006, 10:42
    Door: Ernst-Willem Slagter
    Ajax heeft bij monde van voorlichter David Endt verklaard afstand te willen nemen van het imago dat Ajax een Joodse club is. Zo ligt er een plan van voorzitter John Jaakke klaar om Davidsterren en de kreet 'Joden' te weren uit de eigen ArenA.
    Daarnaast gaan spelers langs verschillende soorten scholen om de Joodse achtergrond te laten afvloeien. Het bestuur van de Amsterdamse club liet eerder al weten dat sommige mensen aanstoot nemen aan de term 'Joden' als geuzennaam. Zo worden bij Feyenoord dikwijls Palestijnse vlaggen ontrold, met een priemend vingertje richting de acties in de hoofdstad.

Endt was te gast bij de CIDI Jongeren Organisatie (CiJO), toen hij de uitlatingen deed.

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    man wat een gezeik.. :{. Tis al zolang ik me kan herinneren de identiteit en geuzennaam van de Ajax. Dat andere daar misbruik van maken betekent niet dat supporters daar oppeens de dupe van moeten worden..
    Voelt als hoogverraad

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Van de 5e plek ja :lol:

14. Joost

Joost Active Member

Leuk Bevonden:
    0

inderdaad, de supporters moeten er wat van voelen !! Maar hierdoor door tref je automatisch ook de club. Ik vind dat er geen boete of iets dergelijks gegeven moet worden. Ze lopen toch al inkomen mis.

p.s. : het zal heel moeilijk zijn de juiste supporters te straffen.

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mischien heeft de UEFA rekening gehouden met de schulden waar Feyenoord mee kampt? :+

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Lekker toevoegend weer. Beetje nutteloze opmerking, maar ach, verrast me ook weinig.

Welke schulden? Heb je bronnen die dat hard kunnen maken of is dit het zoveelste gelul in de ruimte.

En ach, als we toch op de flauwe tour gaan, als Ajax zich wilt gaan distantiëren van joden, zal er dus nog meer stilte in dat stadion heersen.

17. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Vind je opmerking "we shall not be moved" ook maar raar. Blij zijn dat vandalisme niet zwaar word gestrafd 8) Tjappo

Nee geen bronnen op dit moment, maar vaak genoeg naar buiten gekomen dat Feyenoord wel met problemen kampt als het over hun financiele situatie gaat ;)

18. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: www.voetbalzone.nl

Dag dag:)

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben er ontzettend blij mee, ja. Zeker omdat ik de straf ontzettend veel hoger had ingeschat. Het we shall not be moved was dan ook meer gericht richting a.s. woensdag, dan zijn we er weer en zullen we niet wijken!

De schulden zijn afgelost met de verkoop van K2, tuurlijk is er een kort vreemd vermogen aan schuld, da`s overal zo, maar echt grote schulden? Nee, die kans lijkt me klein.

Talpa meldt ook dat de GKL is vertrokken.

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik erger me echt kapot aan Palestijnse vlaggen in De Kuip. Vind ik 100x stommer.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina