1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Normaal gesproken moeten die worden verwijdert, dat gebeurt alleen niet altijd. Ook het handelen in Palestina-shirts is niet toegestaan, maar gebeurt uiteraard wel.

Ik ben blij dat Jorien vertrokken is. Ik ben hem nog steeds hartstikke dankbaar dat-ie ons heeft gered met zijn financiele injectie, 15 jaar geleden. Maar op dit moment helpt hij ons ook weer naar de klote. In zijn afscheidsinterview is-ie wel lekker aan het natrappen, want het ligt immers nooit aan hemzelf. Ach ja, jammer dat-ie dat doet, maar het was niet meer houdbaar. Iemand die en club wil besturen van een afstand (lees: ergens op een boot) kan op dit soort tafarelen wachten.

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Alsof het zijn keus was om de club van een afstand te besturen. Hij durfe niet meer naar de Kuip te komen vanwege de supporters. Een belachelijke situatie waar hij echt niet voor gekozen heeft.

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee, zo is het nooit gegaan. Sinds 2001 is meneer al ver van Feyenoord af, toen was er helemaal niets aan de hand bij Feyenoord. Champions League werd gehaald en in 2002 zelfs de UEFA Cup. Het is wel degelijk ZIJN keuze geweest!

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar dan is het toch wel belachelijk dat hij, als voorzitter van Feyenoord, in een huidige slechte periode, niet meer naar de Kuip durft?
    Over op afstand besturen weet ik verder niet zo veel vanaf, wanneer en waarom. Maar het niet meer naar het stadion durven gaan, is ten gevolge van het gedrag vele supporters.

Laatst bewerkt: 9 dec 2006
  5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is zijn probleem dat hij dat niet durft. Maar dan nog, dat was het punt niet. Het ging erom dat Van den Herik haast nooit in Rotterdam te vinden was, en dat heeft niks te maken met de laatste paar maanden.

6. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt, is belachelijk maar licht overdreven. Voor zover ik weet is hij nooit bedreigd, zijn familie heeft echter wel een moeilijke periode gehad. Verder sluit ik me aan bij Drone, Van den Herik is er 15 jaar, alles op de laatste paar maanden afschuiven heeft geen zin. Het gaat al langere tijd slecht. Een voorzitter die ontzettend vaak liegt tegen supporters mag m.i. direct inrukken.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ja oké dan, daar weet ik te weinig van om verder wat nuttigs over te melden.

Nee, die zoon zat niet in de auto.

8. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Je kan niet echt lezen he? Bij de laatste klassieker waren er nog 2500 kaarten te koop sjap. hihihi

Ik haalde een paar dagen ervoor met 2 kakkerlak clubcards nog gewoon kaarten. :lol:

9. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeiden het anders wel bij Evers staat op (radio 538) vrijdagochtend. Ik stond in de file. Was n hele discussie over. Aks ik lieg, lieg ik hem na

10. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    9]Ze zeiden het anders wel bij Evers staat op (radio 538) vrijdagochtend. Ik stond in de file. Was n hele discussie over. Aks ik lieg, lieg ik hem na[/quote]
    Het is je vergeven. ;)

Leonardo is zowat rond met Ajax. Ten Cate denkt (of hoopt) de jongen te temmen.

Ik heb hem nooit bij Ajax vinden passen. Lijkt ook imo te kort te komen voor Ajax, maar dat komt omdat ik hem eigenlijk amper heb zien spelen.

11. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Veel succes met Leo! Die vent zit vaak in de lappenmand, heeft een ontzettend grote muil, is zo arrogant als ik weet niet wat, voelt zich nu al een vedette. Zal bij Ajax bovendien op linksbuiten moeten gaan spelen, en dat is zeker niet zijn plek (Leonardo is een spits).. Kan nooit lang goed gaan, lijkt me.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gister alweer gebleken. 8)
    8ste minuut, gele kaart voor protesteren. Houdt niet op en krijgt rood.

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Hmm hij heeft heel goed gespeeld maar toch ook een grote periode ronduit kut, toch zie ik hem graag terugkomen. Ik mocht 'm wel :)

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hij werd bij Ajax toch ook vaak op rechtsbuiten gezet, in plaats van aanvallende middenvelder (da1s zijn plek, toch?)? Toen speelde hij inderdaad niet al te best, maar ik denk de concurrentie op die plek nu moordend is bij Ajax. Ajax moet zich richten op de flanken, die vind ik maar mager.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind dat ze voor de flanken al bezig zijn geweest. Ze hebben 2 spelers voor de toekomst met de mul en manucharyan! Beide flank spelers en hebben allebei een goede voorzet in de benen!

16. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk toch dat manucharyan het niet gaat maken. Vind m op 1 of andere manier nooit echt met volle overtuiging spelen. Wie weet als ie echt los komt dat ik hier op terug kom, we zullen zien

17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De Mul doet het aardig, hoor, maar hij is net zo wisselvallig als het Nederlandse weer. De ene week goed, de andere week helemaal niets. Manucharyan heeft zich ook nog niet echt bewezen, heeft misschien genoeg potentieel, maar is het van origine geen spits? De Mul, Rosales, Mitea tillen je niet naar een hoger niveau. Babel doet het daarentegen wel goed op de flanken, maar dat is ook een 'omgebouwd' iemand, dus zal ook zijn mindere wedstrijden krijgen.

Helaas ben ik er niet bij vandaag tegen ADO. Andere verplichtingen vandaag :mad:

Laatst bewerkt: 10 dec 2006
  18. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kijken jullie nou bijvoorbeeld de samenvatting Chelsea-Arsenal? Die samenvatting bij de NOS is wel een beetje triest, echt 2 minuutjes.. Maar ik weet niet waar ik het anders moet kijken, iemand een tip?

19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    en

15 milj. is veel te weinig =(

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    whaha...wilde net dezelfde berichten posten ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina