1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    nouja.. een goede vleugelaanvaller is nooit weg. Zijn spelers bij ajax die slechter zijn op die positie. ( of wisselvalliger )

2. mars15

mars15 Guest

eey leonardo vieze vuile...

3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Heerlijke voetballer die leonardo, maar ik heb me ook ontzettend kapot staan ergeren op de tribune. Ten Cate, succes ermee.

4. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    tis een neger hoor. hij wast zich vast wel. vandaar de kleur.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Probleem is alleen dat Leonardo zich zelf niet als vleugelaanvaller ziet:x

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daar wordt die denk ik wel opgesteld, niet dat ze KJH er voor uithalen, en dan is die na 3 wedstrijden boos en zijn volgende club is 1 club in engeland en daar gaat het ook fout, denk ik dan ;)

7. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    ja mja.. tis wel ajax. Is wel even een stapje hoger weer. Als je dan net komt kijken moet je ook niet meteen het hoogste eisen.

8. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maja net zoals Leonarde als een zei:Ïk hoef me alleen bij Barcelona of Real Madrid te bewijzen voor de rest ben ik toch goed genoed".

Dat zegt vrij veel over zijn zelfkennis...

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En dat is nu het probleem bij Leornardo denk ik. We zien vanzelf wel hoe het allemaal afloopt

10. basovich

basovich Guest

11. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    dat betwijfel ik , maar hopen doe ik het natuurlijk wel .

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    eerst zien dan geloven. Hij wordt een vaste waarde, of hij blijft een gruwelijke ego tripper en is over een jaar weer weg. Maargoed laten we hopen dat Henk dat eerste voor elkaar krijgt

13. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat hij het wel goed gaat doen bij ajax
    ajax gaat hem veranderen:p

14. mars15

mars15 Guest

Kom ik terug uit Pathe de Kuip. Allemaal politie motoren richting maasgebouw. Ik kijken rijden ze een stukje verder en stoppen ze daar allemaal. Met een burgerauto met sirene..

Dacht daar komt de € 25.000.000 euro :')

:')

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Leonardo en Babel op de flanken, denk ik? Dat zou wel de afvoer naar Huntelaar afkappen, omdat je met 3 centrumspitsen speelt (hoe je het ook bekijkt: Babel en Leonardo zijn opgeleid als centrumspits).

16. basovich

basovich Guest

kut kut kut!
    wil ik morgen kaarten gaan kopen voor psv-arsenal, zegt een maat van me net op msn dat de wedstrijd in de kuip wordt gespeeld vanwege carnaval hier en dus te weinig politie, op de site van psv.nl staat dat het nog steeds in het philips stadion is en op vi.nl staat nog niks nieuws...iemand van jullie een bron?

17. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staat alleen een dag later op een aantal sites waxht hier bron

Burgemeester wil PSV - Arsenal dag later

Het duel in de Champions League tussen PSV en Arsenal zal mogelijk een dag later worden gespeeld. Burgemeester Alexander Sakkers van Eindhoven heeft namelijk de Europese voetbalbond UEFA in een brief verzocht het duel te verplaatsen van 20 naar 21 februari.

Volgens Sakkers kan op de nu geplande datum de openbare orde in Eindhoven wegens carnaval niet gehandhaafd worden. Dit maakte een woordvoerster van de gemeente vandaag bekend.

“Het is die dag groot feest in de stad, dat is niet te combineren met een voetbalwedstrijd”, stelt de woordvoerster. “We zijn scenario's aan het bedenken wat we gaan doen als het een nee wordt. Maar we willen nu eerst de reactie van de UEFA afwachten

Laatst bewerkt: 20 dec 2006
  18. basovich

basovich Guest

ja, dat wist ik al wel... zou het namelijk erg jammer vinden als het dus in Rotterdam zou worden gespeeld :mad:!

19. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zal wel loslopen. Er is in 2003 ook een interland in Lampenstad afgewerkt op Koninginnedag dus....

20. basovich

basovich Guest

ja maar koninginnendag is in brabant echt niet te vergelijken met carnaval, dat is gewoon zuipen, zuipen en nog eens zuipen8).
    dus ook opstootjes waarbij de politie wel bij moet zijn, snap wel dat ze het 1 dag proberen te verzetten. zolang het maar niet in het kakkerlakkenstadion hoeft!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina