1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, klinkt leuk maar ze zijn beide spijtig genoeg niet geweest wat ze waren.

2. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Kanu heeft er toch alweer 9 inliggen dit seizoen, en dat bij een club als Pourtsmouth is dat zeker niet slecht.

Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    en zegt ten cate vandaag in de telegraaf niet dat er ervaring mist? haal een ervaren speler.....ook al is het davids en ook al is hij niet meer wat hij geweest is, in deze competitie kan hij het makkelijk aan.

4. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
  5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Laatst bewerkt: 31 dec 2006
  6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens de Tubantie van vandaag heeft Fc Twente interesse in Nourdin Boukhari en Youssouf Hersi

7. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha waarom staat in godsnaam Affelay ertussen? Wat een grap. Sneijder staat daar ook en die is toch wel effe wat maatjes groter. Anders wel Gabri, Guzman of Lucius op dit moment. Ook die Hannsson in plaats van Stam, begrijpt iemand deze?

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lucius vind ik een dwijl, de persoonlijkheid en zijn spel staan me voor geen meter aan.

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De lezers van de VI konden stemmen, dus het is hun keuze.
    Ik ben het zelf ook niet helemaal eens met deze opstelling, maar ik vind het overgrote deel wel goed staan!

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    PSV heeft een bod uitgebracht op Danko Lazovic, zo weet De Telegraaf vandaag te melden. De Servische spits van Vitesse zou per direct de Eindhovense aanval moeten komen versterken

De technische staf van PSV ziet in Lazovic een ideale versterking voor de aanval. De Servische spits zou het aantal offensieve opties voor trainer Ronald Koeman vergroten.

Het is echter onwaarschijnlijk of de overnamepoging van PSV kans van slagen heeft. Lazovic stelde onlangs nog dat hij de komende twee seizoenen bij Vitesse wil blijven. Bovendien noemde trainer Aad de Mos de aanvaller recentelijk onverkoopbaar.

Lazovic geldt dit seizoen als één van de revelaties in de Eredivisie. Na enkele mindere jaren stapte de Servische international afgelopen zomer van Feyenoord over naar Vitesse. In Arnhem weet hij wel zeer frequent het net te vinden.

Update: Vitesse heeft het bod van PSV op Danko Lazovic resoluut afgewezen. Dit heeft technisch directeur Jan Streuer gezegd tegenover VI. Volgens Streuer mag Lazovic enkel voor 'Huntelaar-achtige bedragen' vertrekken uit Arnhem. Het bod van PSV voldeed niet aan deze voorwaarde

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    bron: www.vi.nl :eek:

12. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Lazovic blijft gelukkig ik hoop dat ie nog gewoon 2 jaar blijft zoals hij dat zelf ook wilde

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Danko - ik zal niet juichen als ik scoor en naar supporters rochelen is normaal - Lazovic is niet de spits waarnaar Ajax op zoek is. Heeft in Rotterdam al bewezen dat-ie niet tegen de druk kon... Bij Vitesse ligt dit totaal anders, veel minder druk en een team dat in zijn dienst speelt. Bovendien heeft PSV naast AZ de meest scorende ploeg van de Eredivisie, is zo'n spits dan wel nodig?

14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Op een ander forum gaf iemand een tip dus ik dacht laat ik die tip ook hier maar ff posten.

Morgen is nu vandaag uiteraard.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vandaag om 18:05 idd Liverpool-Arsenal en morgen om 14:45 ManU-Aston Villa (beide op BBC One)

De tijden komen uit de VI dus ik neem aan dat het de nederlandse tijden zijn :)

16. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Supertip jongens, toppie!

Goeie vrouwensmaak heb je trouwens, Tim ;)

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vet:) Ik ga kijken...hoef niet te werken dus..

Nu Tamworth tegen Norwich live erop. Volgens mij het kleinste stadion van Engeland:cool:

Ah net 0-1

EDIT/ meteen 0-2

Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  18. mars15

mars15 Guest

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, dat zag er echt niet uit! Wat een wijven :+

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    kijk ze eens roeien met die armen zeg.. Alleen die eerste klap was aardig, maar voor de rest was het humor!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina