1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Zo anders neem je dat deel ff te serieus ;) Maar jullie je je lol joden ;)

Maar inprincipe klopt het wel want NEK stelt ook niks voor :b:

En het feit is en blijft dat de straf nergens op slaat omdat een stel idioten het hebben verziekt en dat dan de club erop aan wordt gekeken. Ze hadden ajax ook is naar de eerste divisie moeten sturen naar dat incident met ADO ;)(neem dat laatste deel niet al te serieus ff voor de duidelijkheid)

Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  2. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Het laat wel duidelijk zien dat je het IQ van een pantoffeldiertje bezit.
    Als je het verschil tussen rivaliteit binnen clubs en discriminerende/racistische uitlatingen niet kan begrijpen ben jij hier degene die niet waar die over praat...

Je kent de onderlinge strijd van clubs niet en bent waarschijnlijk zelf al jaren fan van Omniworld ofzo 8)

Maar weer terug naar het topic: Feyenoord! :D:D:D

3. Intenze

Intenze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf ben Ajax fan , maar ook ik vind het triest dat feyenoord eruit is.
    We hadden bijna weer een lijst voorbijgestevend op de ranglijst , krijgen we eerst uitschakeling Ajax uit CL , en nu dit.
    Dit gaat alleen maar ten koste van Nederlands voetbal......:'-(

4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik niet, als PSV een ronde doorgaat in de CL krijgt Nederland ontelbaar meer punten als dat Feyenoord ooit van Tottenham zou weten te winnen (wat gezien Feyenoords belabberde elftal in geen 100 jaar zou gebeuren)...

5. mars15

mars15 Guest

owja voor de ajaxfans morgen nog 600 kaarten voor ajax-feyenoord in de verkoop zijn 50 procent goedkoper, kosten 15 euro ;)

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als jij het verschil niet ziet tussen beledigen en beledigen mag je weleens schone zwarte kousen aantrekken vriend. :):

7. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0

Vind ze klote gestart maar nu doen ze het echt wel goed met het team dat ze hebben. Dus ik weet zo net nog niet of ze wel zo kansloos waren afgegaan.

8. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ouch,voltreffer :thumbs:

9. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het verschil tussen UEFA Cup punten en CL punten is niet zo groot als jij denkt.

10. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Zo kennen we je wel weer mijn beste, steeds die gemene uithaal naar anderen toe.
    En nee, discriminerende acties naar anderen toe kun je echt niet begrijpen als je verstand hebt.
    Het gaat maar over voetbal mijn beste,en als jij dát niet begrijpt kan ik als conclusie veilig stellen dat een pantoffeldiertje dan véél meer superieur is dan jij wat intellect betreft...._0/ :lol: :lol:

Inderdaad die actie van die hooligans gaat niet enkel ten koste van hun club , maar óók van het hele nederlandse voetbal.
    Zo straf men dus dubbel,erg triest dat een stelletje debielen die alleen maar uit zijn op vechten zoiets veroorzaken....

@Marco, hij snapt maar niet dat wij wel snappen wat hij niet snapt...
    Snap je... zal wel aan zijn IQ liggen...:lol: :lol:

11. Dioxic

Dioxic Guest

Ajax kan op heel veel fronten met Arsenal vergeleken worden :+. Moeten Ajacieden blij mee zijn.

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Op wat voor fronten dan? :confused: De kleuren?

Dat ze beide zo wisselvallig als de pleuris zijn?

13. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Lees het nu pas maar dit is dus echt een naaistreek he. Eerst feyenoord hoop geven dat ze alsnog deel mogen nemen en dan OPEENS keihard oordelen dat ze geschorst zijn. Dit echt de UEFA weer, onbetrouwbare honden. Echt slecht voor het NL voetbal dit. Kan me alleen maar voorstellen hoe de Feyenoorders zich nu voelen. :)

Het enige verschil is dat ajax meer gepresteerd heeft. ;)

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    tis toch echt de schuld van supporters van feijenoord.. niet van de uefa. Zo'n slechte beslissing vind ik het niet als je ziet wat er gebeurd is daar. Had eigenlijk nog hogere straf verwacht over meerdere jaren. Maar het is wel erg triest voor het Nederlands voetbal ja. En tja je zegt hoe de feijenoorders zig voelen? Dat moeten dan de echte supporters zijn.. moeten ze maar eens een goed onderling gesprek gaan houden :9 ( lees: oprotten met die hooligans )

15. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Dat verschil is idd niet groot, kijk maar naar 2 of 3 jaar geleden. AZ haal de halve finale van uefa cup tegen Sporting Lissabon en PSV de halve finale van de CL tegen AC Milan, uit mijn hoofd hadden ze bijna evenveel punten. (kwam er ook door dat az iets meer wedstrijden in het toernooi had gewonnen).

16. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Sinds wanneer zijn NAC-fans ook joden??

En misschien bedoelde die Ajax-fan die dat postte het dan ook niet serieus. Beetje zwak om je er zo gemakkelijk van af te maken, doe de uitspraak dan gewoon niet :emo:

Btw, ik denk dat je het wel serieus bedoelde, want jij bent Vitesse-fan dus heb je een hekel aan NEC :+

Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :emo: En dan beginnen over mijn IQ.. Wederom; Nice!

:thumbs:

18. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar zit hier over vol met dat ajax gespuis das dat nam ik maar automatisch aan ;) Ja tuurlijk heb ik een hekel aan NEK net zo als jullie dat aan Willem 2 hebben. Maar moet wel leuke rivaliteit blijven. Want ik vind het dat het niet uit maakt om welke club het gaat. Het gaat er gewoon om dat idioten het zo hebben verpest voor de echte supporters.

19. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf ga je je mee bemoeien gast, ga een ander vervelen met die praatjes van je en spam deze voetbaldraad niet vol met die onzin van je, dit is een voetbaldraad en heeft echt NIETS te maken met welke andere thread waar ook op deze site.
    Als je problemen hebt kun je me pm'en, maar ga als mod hier niet nog verder spammen.terug on topic!!!

20. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    En jawel hoor, Go Ahead Eagles heeft de 4e periode titel binnengesleept!:thumbs: Dit is dik en dik verdiend!!

In een uitverkocht stadion, meer als 6000!! man in een fantastische, sfeervolle ambience.

Wat een sfeer, echt KIPPENVEL!!!!!!!!!!_O_ _O_

Eagles Deventer de trots van het Oosten!:thumbs:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina