1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

je haat tegen Feyenoord zit dieper dan je betrokkenheid bij het nederlands voetbal :emo:

2. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lelijk, lijkt wel een NEC shirt. :'-(

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet trouwens ook vooral Lucius op zo'n foto zetten, dat is echt een van de lelijkste voetballers in de Eredivisie denk ik.. En Buijs is gewoon hersenloos, maar z'n mentaliteit zal wel gewaardeerd worden in Rotterdam.. Domme, agressieve schoppers wordt zijn soort ook wel genoemd. Bij elk opstootje betrokken, zou eigenlijk met geel een wedstrijd moeten beginnen.

Maar goed, genoeg van de Ajax-fan :)

4. mars15

mars15 Guest

Weer geen gouden logo op het shirt :mad:

5. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
  6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hehe Wikipedia:)

7. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ik ben supporter van AFC Ajax en geen supporter van het Nederlands voetbal. :lol:

Als ik voor het Nederlands voetbal ben, word ik wel supporter van het Nederlands voetbal. Ik volg alleen maar Ajax. Rest kijk ik niet.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Goodfella, zeg eens, als PSV de kwartfinale speelt in de CL, hoop je dan dat ze verliezen?

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Kinda have to agree. Heb wel een beetje het zelfde. Ajax is het enige wat me boeit, het enige wat voor mij op voetbal gebied echt telt.

@GG: in mijn geval : Nee. Als ze verliezen zeg ik : jammer voor het nederlandse voetbal en ga vervolgens m`n dagelijkse ding doen en het passeert mijn gedachte niet meer (thats how much i care ;), niets dus)

10. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ja!

Als ik de volgende ochtend op teletekst kijk en zie dat ze verloren hebben, kan ik een gniffel niet onderdrukken. Heb ik bv ook bij AZ of Groningen hoor. Dat hele gelul rond het Nederlandse voetbal vind ik zo'n fabeltje. Alsof mij het kan boeien dat een club als Twente, die toevallig een keer hoog eindigt, geen Europees voetbal kan spelen, omdat Ajax toevallig een aantal slechte jaren in Europa heeft gehad. Geen ene reet dus.

11. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0

Mis er duidelijk 1

Vitesse - De Graafschap

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Het zal je toch hopelijk wel boeien als Ajax geen CL meer mag spelen door dat nederland nog maar een CL plaats krijgt

13. gow_rulez

gow_rulez Guest

ben je niet de enige\o/

14. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Een beetje bekrompen is dit, ik ben zelf ook 100% voor Ajax. Maar als zoals bijvoorbeeld 2 jaar geleden PSV de kwartfinale van de CL tegen AC Milan er op een verschrikkelijke kut manier uitgaat (hetzelfde wat Ajax 2 jaar daarvoor overkwam, 3-2 nederlaag in San Siro dankzijn Pipo Inzaghi) baal ik echt de volgende dag nog wel van.

Daarnaast hou ik van mooi voetbal, en aangzien Ajax dat helaas niet al te vaak meer laat zien geniet ik net zoveel of misschien nog wel meer van Arsenal, Barcelona en Lyon.

15. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34

Ik ga mijn hele leven al na GAE, in goede en slechte tijden. Ook al stonden ze onderaan, was het -10 graden, ik was er!

En nu doen ze het goed, en dan ben ik er ook!

I know i am, i'm sure i am, i'm Eagle till i die...!!!:thumbs: _O_

16. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig, maar wat is nou de reden dat je voor zo'n derde rangs 2e divisie clubje bent, wat áls het al mee doet in de Eredivisie, vecht om als 17e te eindigen ipv 18e..?

Ik ben al heel me leven Ajacied, net als jij Eagle, maar ik kan er gewoon niet bij, dat er mensen zijn, die voor een club zijn, die nooit wat wint.. 8)

Als ik zou zijn voor de club uit me stad, zou ik Always Forward ook aanmoedigen, maar die moeten eerst nog 18 divisies overslaan om überhaupt het betaald voetbal in te kunnen :+

17. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    GAE is een roemruchte club, met een zeer grote, en fanatieke achterban. Waarom heeft Go Ahead Eagles altijd in de eredivisie gespeeld dan?

GAE hoort in de eredivise, maar omdat ene heer Vreijssen de boel heeft lopen verkloten, is GAE op sterven na dood geweest.

Nu, met Hans de Vroome ( voorzitter ) en Marc Overmars ( RvC ) zit de boel weer op de rails, en kan GAE weer na boven kijken.

Het bewijs is er dit seizoen al. We staan knap 6e, en hebben een periodetitel op zak die dik en dik verdiend is.

Dit alles terwijl de doelstelling dit jaar slechts 12e is. Volgend jaar moeten we ook meedoen in de Play offs. Het jaar er op draaien we mee met de top Jupiler Leageu en binnen 5 jaar zitten wij weer in de Eredivisie.

Dit staat overigens ook allemaal in het draaiboek. Nu zitten veel mensen te zeiken op GAE, maar ze komen terug, en sneller dan veel mensen verwachten!

En waarom je voor een club bent die de laatste jaren niet goed heeft gepresteerd? CLUBLIEFDE!! zo heet dat.

Ja ik weet het, er zijn weinig clubs die supporters hebben met clubliefde. De meeste mensen zijn succes supporters, die komen alleen als hun clubje het goed doet.

18. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, ik heb ziekelijk veel clubliefde, heb alleen geen geld om elk weekend in het stadion te zitten, maar je beantwoordt mijn vraag niet helemaal.. Waarom ben jij fan geworden van GAE?

19. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Mijn vader ging vroeger altijd na GAE. Ik wou altijd mee ( dat was in de tijd dat GAE in de eredivisie speelde ) maar mocht niet mee.

Op een gegeven moment mocht ik mee, de sfeer, het stadion alles was geweldig. Je bent in 1 x verkocht als je daar heen gaat.

Je wilt gewoon niet meer wat anders, als je er een x heen gaat... dan zul je het zien!

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    En zo ben ik verliefd geworden op ajax, toen ik 1 keer mee mocht naar de meer. Daar was er nog wel sfeer, iets wat gewoon een stuk minder is geworden sinds de verhuizing naar de arena.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina