1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Ajax is/was voor mij humor en vriendschap. En nog zoveel meer. Mijn vriendengroep heeft zich ook bij Ajax gevormd in de loop der jaren. We begrijpen elkaar en kunnen van elkaar op aan. Het zijn andere vriendschappen dan iemand die geen Ajax supporter is. Die mensen snappen namelijk niet, waarom je op zondagochted 09.00 uur op de trein naar Amsterdam stapt.

Ik ben geen fan, ik ben een supporter. En waarom Ajax? Omdat ik nu eenmaal zo geboren ben. Het zit in m'n genen.

Spelers zijn huichelaars (op een aantal uitzonderingen na). Ze hebben mooie woorden en beloven vanalles als ze weggaan. Uiteindelijk zijn die woorden en beloftes gewoon zeepbellen. Spelers zijn passanten. De club blijft over. Net als de supporter!

Een samenvatting missen is echt niet zo'n prestatie...=(

Weet je waar ik van geniet? Iemand van 16, die in Zwolle woont, naar Ajax wil en ook gewoon gaat. Zonder dat ie ook maar iemand kent. Gewoon een treinreis en wedstrijdkaartje kopen met de zuurverdiende centen van zijn krantenwijkje. Ik neem zo'n gast een paar keer mee en hij is net zoals ik op die leeftijd was. Dat vind ik nou geweldig. En nu is hij een van mijn beste Ajax maatjes.

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Leuk dat jij het Feyenoord-Legioen zo aanziet. Je komt er duidelijk nooit.

Maar goed, ik ben Feyenoord-supporter (geen fan, da`s wat anders) omdat dit mij met de paplepel is ingegoten. Ik ben van die club gaan houden vanwege de mentaliteit: niet lullen, poetsen. De trouwe supporters die elke weer weer op komen dagen, de fanatieke Noordzijde en de gezelligheid. Schitterend.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik kom er inderdaad nooit, en ik denk er ook niet zo over. Het was meer een opmerking om je een beetje uit de tent te lokken, en dat je zou vertellen waarom je een feyenoord supporter bent.

Ik zit zelf ook in rotterdam op school, en ken genoeg feyenoorders en ik weet echt wel dat er maar een paar rotte appels tussen zitten. Maar dat heb je overal wel.

4. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Heb je gelijk in. In Rotterdam zitten - denk ik - ook de meeste relschoppers. De meeste 'klachten' komen immers ook uit onze hoek. Eert het echech Sporting (vuurwerk richting doelman Ricardo); resultaat: 1 wedstrijd zonder publiek. Toen het 'biergooi-incident', resultaat: schorsing en nu dus Nancy. Jammer gewoon dat dit gebeurt, maar goed, je doet er soms weinig aan als er een vrije verkoop is bij de tegenstander. Overigens wil ik de schuld absoluut niet bij Nancy neerleggen, dat is wel erg makkelijk...

5. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komt m'n lunch naarboven.

Laatst bewerkt: 24 jan 2007
  6. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    maar als je kijkt naar italie dat incident van AC of inter die paar wedstrijden zonder publiek moest spelen......je hebt wel gelijk dat feyenoord zelf erg zwaar is gestraft is imo. Feyenoord kon hier minder aan doen dan sommige mensen bij UEFA en FIFA denken.....

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat dat betreft is er inderdaad met twee maten gemeten. AC Milan en ook AS Roma kregen mindere straffen voor ernstigere zaken. Ach ja, tis jammer. Ik houd mezelf maar voor dat we anders toch verloren hadden van Tottenham.

8. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    vanavond weer een heerlijk spannende wedstrijd live op televisie... zou al knap zijn als ze 500 kijkers trekken ;)
    Ik kijk daarentegen wel weer uit naar de loting... Welke uitwedstrijd zullen we nu weer krijgen? Ik gok op psv!

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Of AZ, aangezien het daar niet zo goed ging...

10. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Jong AZ zou daarentegen wel weer fijn zijn! :thumbs:

11. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Tja, de loting kan je eigenlijk zelf ongeveer wel raden, aangezien de KNVB dit toch beïnvloedt :mad:.

Ajax - RKC Waalwijk
    PSV - NAC Breda
    AZ - Willem II
    FC Utrecht - Roda JC

Zoiets zal het zijn toch?

Ik ben er maar van uit gegaan dat PSV van Go Ahead wint en Roda JC van Jong AZ gaat winnen vanavond.

12. EenGespierdeOma

EenGespierdeOma Organized Konfusion!

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel leuk in 410 gister tegen Haarlem :)

13. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Go Ahead gaat echt niet verliezen!
    Kijk als ze nu een tegenstander van formaat hadden, oke.
    Maar PSV.... eitje!

O-)

14. ChandleR

Leuk Bevonden:
    2
    Kan me niet voorstellen, eerlijk gezegd...

15. EenGespierdeOma

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor, Haarlem publiek had helemaal niks maar in 410 ging het lekker los :).

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De sfeer van het publiek mag misschien goed zijn geweest, maar het voetbal was drama wat ik gehoord heb... Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien, maar de uitslag van 3-0 wijst er toch een beetje op.

17. EenGespierdeOma

Leuk Bevonden:
    0
    4-0 :)

18. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh kijk, dat is dan al weer beter.:)
    Ik hoorde in ieder geval dat Leonardo heeft gescoord.

19. EenGespierdeOma

Leuk Bevonden:
    0
  20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het voetbal was bij vlagen leuk om te zien. Af en toe ging het gewoon heel snel, raakte iedereen de bal maar 1 keer, alleen werd de kans dan verprutst.
    Ik vond dat Maduro wel een hele goede wedstrijd speelde als rechtshalf beter dan wanneer hij als verdedigende middenvelder staat.

Doelpunt van leo was nog best knap ook. Er was een heel klein gaatje tussen de keeper en de korte hoek, maar toch schoot hij hem er tussendoor.
    Perez viel ook op, maar dan vooral door de slechte corners en vrije trappen! Laat hem die alsjeblieft nooit meer nemen!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina