Denk dat we daar als Nederland zijnde altijd blij mee moeten zijn, is in potentie gewoon een hele goede voetballer. Ik ben er in ieder geval wel blij mee, speelt altijd goed voor onze club. Veel inzet. Moge hij een mooie toekomst krijgen.
Ik vind het niet helemaal clean. De laatste jaren troffen de grote clubs elkaar pas in de halve finale. Vind het wel heeeel toevallig. Goed werk.
Zit eigenlijk niet te wachten op een nieuwe CL modus. Leuk voor landen als Finland, San Marino, Bulgarije etc dat ze teams in de CL krijgen maar als de gemiddelde voetbalkijker zal toch liever een wedstrijd tussen de nummer 2 van engeland en de nummer 4 van Spanje zien
Nee, dat heeft hij nog niet. Was Platini niet tegen videobeelden als hulpmiddel voor scheidsrechters? Edgar Davids en Ajax eens over terugkeer 26/1/2007 16:43 Ajax en Edgar Davids hebben elkaar gevonden in een contract voor anderhalf jaar, bevestigt zaakwaarnemer Robert Geerlings tegen VI.nl. Tottenham Hotspur kan de overgang nog frustreren. Met het akkoord met Davids is de afkoopsom nog het enige obstakel voor een terugkeer van de linkspoot. Beide clubs zijn nog in onderhandeling over de transfersom voor de middenvelder, die in 1996 vertrok uit Amsterdam. Met de komst van Davids wordt de wens van trainer Henk ten Cate ingewilligd. De Ajax-coach wilde graag in de winterstop een ervaren middenvelder aan zijn selectie toevoegen. Het verkopen van Markus Rosenberg gaf de Amsterdamse club de middelen de transfermarkt op te gaan. In Londen is de Davids op een zijspoor beland. Meestal laat coach Martin Jol de 33-jarige middenvelder op de tribune plaatsnemen.
Goede aankoop van Ajax. Ik denk dat dit toch de ontbrekende schakel was. Er staan te weinig echte 'mannen' in het veld (jullie snappen vast wel wat ik bedoel). Davids is typisch zo'n mannetje die zorgt voor body en na 90 minuten alles heeft gegeven. Hij zorgt voor balans op het middenveld en zorgt dat Sneijder zich nu puur op zijn aanvallende kwaliteiten kan richten, met een stofzuiger van dit kaliber achter zich. En hij maakt weer aanspraak op een plek in het Nederlands Elftal.....
Wordt een topmiddenveld met Gabri, Sneijder en Davids Davids en Gabri kennen elkaar nog van Barcelona, en Davids kent Sneijder nog van oranje Nu hopen dattie wat minder kaarten scoort
Die is nog best goed met Championship manager Nee, davids terug is natuurlijk super! Misschien dat Kanu ook nog volgt in de zomer
Ik weet dat zo net nog niet of er met dat apparaat niet is te manipuleren. Waarom worden die balletjes dan niet gewoon ouderwets door de spelers gewoon uit een kom gegraaid? Ik kan me nog een keer herinneren dat Boukhari de lootjes mocht trekken. Hij speelde toen bij NAC en lootte voorzichzelf PSV uit (die ze overigens wel wonnen toen ). Maar dan weet je in ieder geval zeker dat het alllemaal eerlijk verloopt. Nu heb ik grote twijfels..
Luigi Bruins naar Feyenoord! Luigi Bruins tekent op 31 januari een 4,5-jarig contract bij de Stadionclub. De middenvelder maakt wel het seizoen af bij Excelsior. Groot talent. Nu hebben we echter genoeg talent ronlopen op het middenveld met Lensky, De Guzman en Bruins. Hofs begint wat te oud te worden om de naam talent nog te dragen.