1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  2. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    kijk eens mars? ;)

    klik!
     
  3. Dioxic

    Dioxic Guest

    Jezus wat ben jij een fucking trieste kudtkind mars, echt kansloos. Ik vond je altijd al een kneus maar nu span je de kroon

    /Mod Ga er dan niet op in en negeer hem gewoon, altijd beter dan zo te reageren :) Maar inderdaad, die video is ziek. - the matrix
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer trappen ze je nou eindelijks van dit forum af ? trieste trekaap dat je toch bent

    /Mod Zie het commentaar in de post boven je - the matrix
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Whahaha, nice.

    En mars voor het geval je alleen maar Rotterdams spreekt en geen Nederlands, ze zongen:

    Helemaal niets Rotterdam!! Helemaal niets Rotterdam!! Helemaal niets Rotterdam!! Helemaal niets Rotterdam!! Helemaal niets Rotterdam!! Helemaal niets Rotterdam!!

    Puik lied :lol: _O_
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    was jij het niet met kakkerlak dit dat :lol:
     
  7. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat was ik niet.

    @ the matrix. Met alle respect maar er worden mensen om minder gebanned. Het enige wat mars schijnt te kunnen in met dit onderwerp is dit soort idiote kut posts te maken. Er is volgens mij al zo vaak geklaagd.

    Natuurlijk ajax fans zeggen/schrijven ook wat. En die worden vervolgens ook gebanned. Maar iemand die een filmpje post met een doodschop (om een volkomen zinloze kut reden) Mag schijnbaar gewoon blijven :{. Nee ik blijf mars een trieste trekaap met iq beneden NAP vinden.
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ja denk aan die Markajacied dude die om de domste reden werd gebanned, en dan krjigen we (weer) zo'n belachelijke actie van mars. Vooral niets doen mods :b:
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Sorry dat mijn IQ dan zo laag is. Ik zie het filmpje op nieuw en moet lachen als die een trap krijgt. Maar sorry ik moet wel vaker lachen als iemand valt ofzo. had dat vrijdag nog. Daar kan ik niks aan doen
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je zelf ook een schop gekregen dan... dan snap ik wel waarom je iq zo laag is
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2007
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    God wat toevallig dat ook over ajax gaat dan.. Stumperd:x
     
  12. basovich

    basovich Guest

    dan ben je wel erg ziek in je hoofd als je moet lachen als iemand inmekaar wordt getrapt:x...vrijheid van meningsuiting heet zoiets!!


    maargoed, niet meer praten over die stakker die komt zichzelf nog wel een keer tegen, als ie zelf door ajacieden inmekaar wordt getrapt (*hoopt dit weekend):):



    *met alle respect voor ajax hoor, maar er zitten soms hooligans tussen :cool:..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 jan 2007
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dat heb ik ook niet ontkent :). Bij volgens mij iedere club zitten wel onfrisse figuren. Een uitwas van voetbal waar we niet blij mee moeten zijn (tenzij je mars15 heet.) Maar een filmpje met zinloos geweld, wat in dit geval ook nog is grote kans heeft op zeer vervelende afloop (verlaming /dood) met als reden dat iemand voor een andere club is. En er vervolgens nog dit bij te zetten

    Vraagt mijn inziens om een ban. Ajax fans die hier wat grovere taal neerzetten werden ook gebanned. En dit is niet het eerste topic waar ie dit soort nutteloze kutzooi neerzet.. In zo`n beetje elk deel staat wel dit soort crap.

    MAargoed back to voetbal. We zien het wel wat de mods er mee doen..
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    zien jullie dan niet dat die kakkerlak tegen t kussen schopt en niet direct tegen 't hoofd? Dus veel reacties zijn een beetje overdreven, zegt niet dat het gewoon een idioot filmpje is |:-
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gozer ga jij daar maar liggen, en dan schop ik wel tegen het kussen aan.. Kijken of je het dan nog zegt;)
     
  16. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax contracteert Edgar Davids

    [​IMG]

    Amsterdam, 30 jan 2007
    Ajax heeft overeenstemming bereikt met Tottenham Hotspur over de onmiddellijke overgang van Edgar Davids. De 33–jarige middenvelder heeft een contract ondertekend voor anderhalf jaar tot en met 30 juni 2008.

    Met zijn nieuwe verbintenis keert Davids na meer dan 10 jaar in het buitenland gevoetbald te hebben, terug bij de club waar hij op 8 september 1991 als basisspeler zijn debuut maakte tegen RKC Waalwijk. De linksbenige middenvelder speelde in Amsterdamse dienst 106 competitieduels, 6 bekerwedstrijden en kwam 33 keer uit in de diverse Europese toernooien. In deze 149 wedstrijden maakte hij 33 doelpunten.

    Edgar Davids werd met Ajax drie keer kampioen van Nederland en een keer Bekerwinnaar. Verder veroverde hij met de Amsterdamse club drie nationale Super Cups, een Europese Super Cup, de UEFA Cup, de Champions League en de Wereld Beker voor clubteams.

    Davids verliet Ajax in mei 1996 en speelde achtereenvolgens bij AC Milan (1 seizoen), Juventus (6 seizoenen), FC Barcelona (1 seizoen), Internazionale (1 seizoen) en Tottenham Hotspur (1½ seizoen).

    De middenvelder wordt vandaag om 14.30 uur in aanwezigheid van trainer/coach Henk ten Cate en technisch directeur Martin van Geel gepresenteerd.
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    Mooi
     
  18. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Davids kan zich komende zondag gelijk gaan uitleven. hihihi :)
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
  20. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Waar zijn z'n ruitenwissers? ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina