1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

    Dioxic Guest

    Haha kutgrap ;p, ben echt blij dat die er weer is
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben benieuwd of-ie zondag mag beginnen. Naar eigen zeggen is-ie topfit, dus wat dat betreft kun je hem direct in het diepe gooien. Onervaren is het ook niet, en met het verlies van Stam verlies je ook een stuk coaching wat Davids eventueel kan oppikken.
     
  3. DC Vogelaar

    DC Vogelaar Happy Hour

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk dat Davids weer terug is, hoop alleen niet dat ie zondag de winnende maakt. Dat Davids terug is is wel weer een aanwinst voor de Nederlandse competitie, want spelers als Davids, Cocu en Stam zouden het niveau in het buitenland makkelijk aankunnen.
    Diep in m'n hart hoop ik wel dat hij begint, lijkt me leuk om te zien hoe bijv. de Guzman zich tegenover hem ook staande kan houden.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Als ik zo eens zit te lezen op VI.nl is ajax flink bezig om hun talenten eredivisie ervaring op te laten doen dit laatste half jaar.
    Lijkt me een zeer goede beslissing, aangezien ze er eigenlijk alleen maar beter van kunnen worden.
     
  5. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mars15 heeft een hele rits waarschuwingen op zijn naam staan en zou dus moeten weten dat hij moet oppassen. Dat hij trots op zulke zieke filmpjes, ach, dat moet hij weten. Maar ik vind gewoon dat mensen daar dan geen aandacht aan moeten besteden. Gebruik de report-knop, dan vallen dat soort dingen ons eerder op.
    Bij deze wil ik die discussie dan ook eindigen, laten we het aub weer over voetbal hebben. (Nouja, "we", jullie dan ;)).
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg, Heracles! Wat een aanwinst, ik vind dit een zeer goede speler die je er maar bij kan hebben.:thumbs: Lekker bezig daar in Almelo.
     
  7. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben zeer blij dat Davids weer terug is, zag gisteravond beelden van de eerste training en dat zag er goed uit! Misschien kan Ajax met een stuwende Davids erbij op het middenveld de achterstand op PSV nog goed maken...

    Ook een mooie goal van Dirk Kuijt gisteravond voor Liverpool, Liverpool draait erg goed en lijkt zich alsnog te gaan mengen in de titelstrijd met Chelsea en Man utd, hopelijk kan Arsenal ook nog aanhaken.
     
  8. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat ik begreep van Johan Derksen is het een vriendendienst van de voorzitter van Heerenveen aan die van Heracles, ze schijnen regelmatig samen te golfen...

    Maar idd een prima spits voor Heracles.
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, die dorpsgenoot lult ook af en toe maar wat.
    Maar ik kan het eerlijk gezegd niet echt begrijpen.
    Hij heeft er al 5 ingelegd als wisselspeler.:eek:
    Van de week scoorde hij weer.
     
  10. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0

    Derksen verzint wel meer dingen heb echt een hekel aan die Nekker. Dus geloof hier ook niet echt veel van.
    Hij kan beter voor de prive of story gaan schrijven want.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Weer een hoop verschuivingen vandaag.. Jammer dat VI alleen een overzicht heeft van de 4 grote voetballanden in europa.

    In mijn ogen heeft RKC zich heel erg goed versterkt met Obodai, Vertongen en sektioui. Ik denk dat ADO dit jaar laatste wordt want meer dan hoogendorp heben ze niet gekocht.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heeft iemand een lijst/site met alle transfers?
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zag op teletekst wel een overzichtje van alle transfers die vandaag nog zijn afgerond. NOS-teletekst
     
  14. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
  15. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    tja hoe is het mogelijk ?

    @ mars15 nou ik kan er niet om lachen, hier wat leuks voor je http://www.youtube.com/watch?v=fyDKSmUOA60&mode=related&search=

    http://www.youtube.com/watch?v=mPVygOxA6NE&mode=related&search=
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  16. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is topsport niet gezond voor je. Je hart wordt tijdens trainingen zwaar op de proef gesteld en sommige mensen hebben een wat zwakker hart dan de ander. Het is niet meer dan logisch dat sommige spelers het aan hun hart krijgen door zoveel te trainen.
     
  17. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een tijdje terug een Deense documentaire gezien over voetballers die aan een hartstilstand overleden, tijdens een training of een wedstrijd. Er werd gesuggerreerd dat het door het abnormale aantal pijnstillers (dingen als ibuprofen en voltaren) zou komen, dat de spelers kregen voorgeschreven als ze moesten herstellen van pijntjes en blessures.

    Ze onderzochten het bij een paar clubs, vooral Deense, en als ik het me goed herinner, zaten er clubs tussen waarvan de spelers gemiddeld 180 pijnstillers per jaar kregen voorgeschreven. Ik meen me te herinneren dat er van ibuprofen bekend is dat het bij hoge aantallen hartinfarcten kan veroorzaken.
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    een hart wordt ook sterker vergeet dat niet.....als jij goed begeleidt wordt in jouw jeugdopleiding, dat wil zeggen veel getest en onder beleid inspanning doen, dan is je hart sterker dan die van normale mensen en zal minder snel een hartinfarct of stilstand krijgen. Als we alle voetballers nemen en kijken wie er overlijden aan een hartstilstand durf ik te wedden dat dat percentage vele malen lager ligt dan bij de algemene bevolking
     
  19. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, dat betwijfel ik. Het is hoogst ongewoonlijk dat iemand een hartstilstand krijgt als ie halverwege de twintig is. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar ik vind het alleen raar dat er een paar van die uitzonderingen per jaar opduiken in de voetbalwereld.
     
  20. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze het hart soms overbelasten en mensen met een zwak hart kunnen het dan niet aan en word het fataal maar het is ook een ongelukkige loop van factoren die het hart doen laten falen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina