1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook die documentaire gezien, erg interessant!
    Klopt wel wat je zegt, voetballers lijden natuurlijk altijd aan pijntjes en ze hebben geen tijd om rust te nemen.
    Dus hup, pijnstiller naar binnen en spelen maar.

    Er zit alleen wel een risico aanvast, en dat is de verhoogde kans op 'sudden death' = hartstilstand tijdens het sporten.
    Het is wel een heel kleine verhoogde kans, maar de kans is er wel, en omdat bijna alle topsporters zoveel medicijnen slikken voor en tijdens het sporten, komt het best veel voor.

    Dat werd ook duidelijk zichtbaar in die documentaire: alle voetballers (die in de documentaire werden behandeld natuurlijk) die een harstilstand kregen tijdens het sporten bleken een (lichte) blessure te hebben gehad, vlak voor overlijden!
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2007
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik heb het dus niet over de profs alleen maar he, vergeet de grote hoeveelheid amateurs niet alleen in ons land al........dat zouden ze is moeten onderzoeken hoeveel er tijdens het voetballen sterven aan een hartstilstand.
     
  3. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die afwacht me reageren tot zondag. ;)
     
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben niet echt zeker van zondag, ik vind het wel iets voor het Ajax van de laatste jaren om nou we iets zijn ingelope op PSV weer eens te verliezen. Ik hoop natuurlijk dat Davids het gemis van Stam kan compenseren en dat AZ van PSV weet te winnen
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    [​IMG]

    Hoeveel was het vorig jaar in de competitie geworden :thumbs:
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    En om even recenter te zijn, hoeveel is het dit seizoen geworden? :emo: Vooral wedstrijden uit de oude doos halen laat maar zien dat je anders niks te zeggen hebt :emo:

    En 'lol'(AFCA 4 LIFE) bedankt voor dit filmpje, echt meesterlijk _O_
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Yep, verleden week hier in belgie nog een 14 jarige jongen.
    En de wedstrijd was toen nog maar zo'n 10 minuten bezig , hartstilstand.
    Lees je toch meermaals per seizoen,de meeste gevallen in de provinciale reeksen.
     
  8. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Dioxic

    Dioxic Guest

    Geweldig _O_
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Seedorf zit ook weer bij de selectie wat opzich prima is, alleen opmerkelijk dat van Basten in een eerder stadium verklaarde dat Seedorf 3e keus was na van der Vaart en Sneijder en er maar plaats voor 2 was in de selectie. Nu ineens dus niet meer...
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Klaas Jan Huntelaar hoort er dus nu wel ff niet bij dacht ik zo. Zeker niet als je een geen links- en rechtsbuiten hebt in de selectie, vergeet 't dan maar met Huntelaar. En aangezien hij niet goed speelt de laatste tijd, komt dit ongeloofwaardig over. Huntelaar krijgt nu het idee dat wanneer hij minder speelt hij toch wel in Oranje komt, dat hoort dus niet. En Babel speelt eveneens niet geweldig. Dus beide pas weer selecteren na prestatie.

    Haha, dat je mijn plaatje nog steeds hebt. :9
    Zondag zal het wel wat lastiger gaan vermoed ik.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  12. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt weer een geweldig weekend heb weer helemaal zin in Super Sunday. Vitesse gaat NEK gewoon op de klote geven. En ik denk dat Ajax gaat verliezen van Feyenoord dat zijn mijn voorspellingen voor het weekend.
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Goh, wat is dat Nederlands Elftal me een stuk naar beneden gevallen zeg. Slechts in Seedorf en Van der Sar zie ik spelers die wat extra bijbrengen. Maar met een Landzaat, een De Jong, een Jaliens etc... Pff...
     
  14. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik geef er al echt niks meer om. Nederlands elftal onder van basten wordt toch nooit wat. Beetje teveel Ajax en AZ geil die van basten.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Feyenoord zonder Hofs, ajax wint nu duidelijk
     
  16. gow_rulez

    gow_rulez Guest

    dat heeft nooit ter discussie gestaan hoor_0/ :emo:
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    heheh
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    lol :9

    Wij spelen de laatste tijd ook niet super, veel gasten uit mijn klas (die wel redelijk objectief zijn) denken toch dat feyenoord gaat winnen. Ik ben benieuwd en hoop gewoon dat het een goede wedstrijd wordt met natuuurlijk de overwinning voor Ajax om wat meer afstand te nemen van Feyenoord.

    Al weer 1000 posts trouwens, gaat egt snel met deze thread:cool:
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Mwa, denk dat Ajax toch wel gaat winnen hoor. Ze missen misschien wel de twee belangrijkste verdedigers [in mijn ogen], maar Feyenoord's verdediging is ook belabberd. :emo:

    Heb er eigenlijk ook wel vertrouwen in dat PSV thuis toch wint van AZ ondanks het spel tegen Go Ahead Eagles en Roda JC. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gelukkig is vermalen wel weer helemaal fit, dus die kan wel meedoen. Heitinga ernaast en ogararu op rechts.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina