1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Nog twee nachtjes slapen:)
     
  2. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de ervaring die ajax nu in de ploeg heeft weten tebrengende doorslag geeft tegen de kakkerlaken
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja, hij wil spelers uit de Nederlandse competitie maar al te graag dus die beperking legt hij zichzelf al op, en PSV heeft nou eenmaal 9 van 11 spelers buitenlands in de opstelling. Goede middenvelders in het buitenland zijn vooral Seedorf en Van Bommel (misschien VDV maar die is meestal geblesseerd). Van Bommel wil niet meer. Dus blijft er voor op het middenveld niet zo heel veel over.
    Maar ach, ik heb inderdaad ook niet meer zo veel met Oranje. En of dat eigenlijk alleen door Van Basten komt weet ik niet, de hele zeik eromheen trekt me eigenlijk ook niet aan.
     
  4. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb hetzelfde eigenlijk. Vroeger keek ik alle wedstrijden die oranje speelde. Kwalificatie, vriendschappelijk, toernooien echt alles. Maar nu kijk ik het nog amper. Heb het WK dan wel alle wedstrijden gezien maar de kwalificatie heb ik echt heel weinig gezien.
     
  5. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehehehe, Stevens is per direct vertrokken naar Hamburg:lol:

    En ow ow ow wat vinden we dat erg *) :lol:
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm apart. Ik kijk nog steeds alles van Oranje.. maakt geen moer uit hoe, als het maar gezellig is. Vind de sfeer rondom oranje dan ook veel mooier dan om de clubs.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Vroeger keek ik nog met vrienden, omdat die het ook wel leuk vonden. Maar nu hebben ze gewoon nul intresse in voetbal, en dan ga ik het ook niet kijken.
     
  8. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Meen je dat? Ik vind de sfeer nogal een hoog Frans Bauer-gehalte hebben. Om te janken dus. :'-(
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Mja, ok. Wij zitten vaak met z'n allen in de kroeg wedstrijden van het Nederlands elftal te kijken.. vandaar dat ik er zo over denk. :cool:

    M'n vriendengroep bestaat uit Ajacieden, Feyenoorders, FC Utrecht fans en weet ik veel wat nog meer. Maar altijd allemaal bij elkaar met hetzelfde shirt met Oranje. Ik blijf het mooi vinden ^^

    //edit;

    Frans Bauer zuigt imo .. Maar ik vind dit nog steeds mooi..
     
  10. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Nederlands elftal boeit me idd ook totaal geen reet meer=( Ik volg hun wedstrijden totaal niet meer. Sterker nog, ik vind het altijd zwaar klote als ze spelen, omdat dan geen nederlandse eredivisie is.
     
  11. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind die sfeer niet zoals bij clubs vind sfeer bij clubs mooier. Er is dan gewoon meer rivaliteit meer agressie kan daar veel meer in op gaan (op de goede manier dan) Dan bij dat oranje sfeertje. Ook wel gezellig natuurlijk maar mist gewoon die rivaliteit. Dat is gewoon meer een gezellig onder onsje met een biertje erbij op de bank met vrienden.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2007
  12. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oh, maar rivaliteit m.b.t. andere landen is er altijd genoeg. ;) Maar ik zit hier meer tussen echte "clubmensen" I guess. Rivaliteit heb ik zelf trouwens ook al genoeg als ik zelf zondags moet spelen :+
     
  13. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik niet zo van mij hoef Nederland niet van Duitsland te winnen. Streker nog zie liever Duitsland van Nederland winnen omdat de Duitsers wel weten wat echte doorzettings mentaliteit is. Maar als om clubs gaat moet Vitesse gewoon winnen van die club van over de Waal. Ik vind de titel de nummer 1 van gelderland voor Vitesse belangrijker dan de wereld beker voor het Nederlands elftal vooral omdat niet meer zo is als vroeger en het een stel over betaalde zeikers zijn die in oranje spelen. Het is gewoon niet eens meer voor hun een echte eer om in oranje te spelen heb ik zo idee.
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Nederlands Elftal en sfeer? Je bedoelt die carnavalssupporters? Ben er een aantal keer geweest, waaaaaat een aanfluiting!

    Over de Klassieker:
    Ik als Feyenoorder schat de kans klein dat we daar gaan winnen. Ondanks dat het verschil op de ranglijst klein is, heeft Ajax een betere selectie en het thuisvoordeel (alhoewel: sfeer is anders). Feyenoord moet een defensief blok opbouwen en hopen op wat counters. Dat Hofs er niet bij is, maakt weinig uit... Hij speelt alleen goed tegen de wat mindere clubs. Tegen de toppers verzuipt-ie te vaak.
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    hoezo, goede trainer toch
     
  16. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2

    Gelukkig! Hebben we van roda ook geen last meer dit seizoen! \o/
     
  17. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Ooow,de oranjegekte slaat bij jou dus ook toe.
    Ik vind het als belg echt pathetisch als ik zie hoe een bende opgefokte nederlanders in oranje shirt met bijbehorende oranje pruik hoe dan ook samen collectief uit de bol gaan.
    De waanzin der gekte ten top gedreven....gelukkig speelt dit zich af boven de moerdijk...
    God beware me,uitzinnig gaan doen omdat een nationaal ploegje een succesje heeft bereikt.... in wat... ooooow voetbal mijnheer....sooow dat stelt héél wat voor.....gaan we wéér even lekker gek doen....hup hup oranje hup hup.... blij dat ik belg ben, wij moeten niet collectief huppelen, daar zijn wij véél te nuchter voor,en daarbij komt nog dat die rode duivels écht niets meer voorstellen.....
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    In Italie gaat het ook lekker, djemn..

     
  19. Dioxic

    Dioxic Guest

    Bedankt Sicilië :/
     
  20. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja daar maar je zeker een punt. Ben paar keer naar Oranje gegaan. 90 minuten lopen er een paar randdebielen de polonaise te doen en zingen:
    ''En van je helahelahelaholalala hey'' en vervolgens fluiten ze de ploeg uit.

    Nee doe mij maar De Klassieker;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina