1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Belangrijk weekje met het oog op het Nederlandse voetbal.

    Vanavond speelt AZ tegen de Tsjechische kampioen Slovan Liberec. Van Gaal geeft wat spelers rust, AZ staat er goed voor en heeft aan een punt genoeg. Moet te doen zijn in het eigen DSB-stadion.

    Ajax is - volgens mij - alleen door met een overwinning tegen het Spaanse Espanyol. In de eigen ArenA zal het een lastige klus worden, maar zeker niet onmogelijk. Alhoewel de laatste 3 wedstrijd niet al te best waren denk ik dat Ajax dit 'gewoon' gaat winnen.

    Morgen speelt mijn cluppie Feyenoord tegen de Franse nummer vijf AS Nancy. Feyenoord kent defensieve problemen. Tiendalli en Lucius reizen niet mee naar Frankrijk. Linksback Drenthe is een groot twijfelgeval. De kans is aanwezig dat Karim Saïdi weer terug de basis ingaat en dat Derijck achterin gaat spelen. Buijs zal, net als tegen Blackburn, weer meedoen. Ik denk dat dit een overwinning voor Nancy gaat worden, ze hebben een vrij sterke ploeg dat dit seizoen thuis nog ongeslagen is. Feit is wel dat ze zondag Lille (nummer 2) ontmoeten en misschien een of twee (belangrijke) spelers spaart. Wordt een lastige klus, met een gelijkspel ben ik tevreden.
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    Wat een kut land Nederland =(
     
  3. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Al die kakkerlakken opsluiten! :D
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Hooligans kan je niet zwaar genoeg aanpakken. Hoe kom je anders in eerste instantie aan een stadionverbod.

    Kansloze gasten. Nu is het toevallig een Feyenoorder, maar als het een ajacied was geweest, dan had ik precies hetzelfde gezegd.
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Eens een dief altijd dief zeker :emo:
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik even mijn bescheiden mening mag geven : vaak wel ja.
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    *kijkt naar zichzelf..

    nee hoor :) :+

    *herrinnerd zich de mars uit groep 8 8)
     
  8. Victor

    Victor Guest

    Steel jij nooit kauwgom? =( Nep-gangster.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    schaap die 20 euro meer is voor een half seizoen, voor 110 zit je een heel seizoen op een lagere plek in gelredome omdat het kleiner is. Ik vind het maar zwakke kritiek om mensen die door financiele of wat voor reden dan ook niet naar het stadion komen, noem ze dan maar geen supporters zeg jij dan |:- :{
    Neem bijvoorbeeld GG, die moet elke keer van hoorn naar Adam, kutverbinding dus en daar komt nog is die seizoenskaart ook bij. Alles bij elkaar loopt dat echt wel uit tot meer dan die 200 euro die jij zo weinig vind voor 17 wedstrijden voetbal :{
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom wou Van Gaal Sinouh geen hand geven na de wedstrijd? :confused:
    Sinouh liep naar Van Gaal toe en wou hem een hand geven als felicitatie, maar Van Gaal keek kwaad en gaf geen hand...
    Niemand gezien?
     
  11. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is wel typisch gewoon dat mensen in deze omgeving die voor feyenoord zijn bijvoorbeeld 9 van de 10x er wel zijn geweest en meeste ajacieden uit deze omgeving niet. Is gewoon waar dat ajax in mijn ogen echt veel nep publiek heeft. En die 110 euro geld ook alleen voor de nu nog overgebleven wedstrijden.
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2006
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat je al voorbeeld beter Mtthz kunt nemen die iedere keer uit Assen! moet komen voor een wedstrijd.
    Maar het is bij ajax inderdaad een stuk duurder dan ergens anders ja. Ik probeer zo veel mogelijk te gaan, maar het lukt gewoon niet altijd met het geld dat ik beschikbaar heb per maand.
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gezeik weer :{ . Er zijn genoeg echte fans die niet in de financiele situatie zitten waar in het mogelijk is om iedere zondag daar naar toe te reizen. Ik kan het je zelfs zo vertellen, ik kan niet eens meer thuis komen als ik dat doe. Dat achterlijke gezeik over wel of niet fans beetje idioot om daar van af jou bureautje over te oordelen niet ? je kent mij en vele anderen hier niet eens.

    my advice : stfu.
     
  14. vagegast_112

    vagegast_112 Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt deed hij omdat hij niet gewonnen had. Hij geeft alleen handen als die wint zei die
     
  15. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het zo zien. Ajax heeft zoveel supporters, dat niet iedereens eens in het stadion kan. Iedere week uitverkocht ;)
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En dan bij het CDA zitten verkondigen hoe belangrijk hij het vind dat iedereen de 'normen en waarden' weer belangrijk gaat vinden. |:-
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Over 'echte' fans of 'neppe' fans gesproken. Hoe noemen we de Feyenoordsupporters, die nu Nancy een beetje lopen te verbouwen? De politie van Nancy wil de supporters al de stad uit hebben.
    Echt zielig die mensen.
     
  18. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zien we dan dalijk weer die schijnheilige quotes van Marcel over supporters die geheel "onterecht" zijn opgepakt en een SV krijgen? 8)
    Rare jongens die kakkerlakken :9
     
  19. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat een stelletje randdebielen. Wat een stelletje nepperts! Hier kan ik me nou ontzettend woest over maken. Ongelooflijk! Na de incidenten tegen Sporting en Blackburn lopen een stelletje dronken "supporters" de boel nu te verpesten. Hele dikke vette boete, wedstrijdEN zonder publiek en misschien wel uitsluiting voor Europees voetbal? Een tram gesloopt, rellen in het centrum en bij het stadion. Sukkels. Jammer, ik betaal veel geld voor een scc en deze mensen (wellicht met een SV!) weten alles te verprutsen. MELDINGSPLICHT!
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik vind dat dat soort tuig de komende paar jaren een meldingsplicht moet krijgen en een levenslang stadionverbod:mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina