1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 11]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    komt dit toch in een heel ander daglicht te staan.

    Trouwens dramatische wedstrijden weer en ik dat het tijd wordt dat Ajax eens definitief afscheid neemt van Heitinga en Stekelennerd. Die gozer pakt echt NOOIT een bal die een beetje moeilijk is. Waardeloze keeper. En Heitinga staat weer eens te slapen!
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    jup.. Tis idd niet veel soeps momenteel.
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan Ten Cate hier wel gelijk in geven. Perez heeft openlijk zijn spijt betuigd en gaat een clinic houden in de Bijlmer. Beetje overdreven om dan nog zo'n grove boete op te leggen. Hij weet dat hij fout was. Bij een herhaling kan ik me wel voorstellen dat ze dit doen, flink schorsen. Maar bij 1x vind ik dit wel genoeg zeg.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Dit is gewoon goed, wat een gejank dat die aangeslagen is, ach wat zielig voor hem
     
  5. basovich

    basovich Guest

    idd wees een man!
     
  6. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm, ik kan het enigszins begrijpen. Ga maar na: de FIFA bemoeit zich ermee (wereldwijde aandacht), Perez krijgt heel wat over zich heen, krijgt een flink voorstel aan zijn broek (5 wedstrijden, boete + stadionverbod....) en dan moet je dat ook wel even achter je weten laten.

    Feit is wel dat hij dit zelf heeft veroorzaakt, maar het is toch niet zomaar wat.
     
  7. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    ?

    Moraalridder :+
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    stadionverbod ? :9
     
  9. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij had toch een of ander vaag wereldwijd stadionverbod aan zijn broek gekregen?

    Ja, dit is hem.

    De racistische uitlatingen van Kenneth Perez aan het adres van grensrechter Siebert komen hem zeer waarschijnlijk duur te staan. Afgelopen zomer hebben de voetbalbonden een akkoord met de FIFA bereikt over een antiracismecampagne. Wanneer de Deense aanvaller schuldig wordt verklaard, krijgt hij door de nationale voetbalbond de minimale straf van de FIFA opgelegd.

    Vijf wedstrijden schorsing, 12.000 euro boete en een wereldwijd stadionverbod gedurende deze schorsing hangt hem boven het hoofd. In het duel met FC Twente ging Perez tekeer tegen de grensrechter Nicky Siebert. Naar verluidt schold hij hem uit voor '******neger', iets wat hem dus duur kan komen te staan.

    Inmiddels zijn alle benodigde rapporten binnengekomen bij de KNVB en kan de aanklager Betaald Voetbal zich over de zaak gaan buigen.

    http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=35901
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Yep voor de duur van zijn (mogelijke) schorsing volgens mij.

    edit//Wat Marco zegt :9
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  11. basovich

    basovich Guest

    hij kent als deen iig wel alle 'schuttingwoorden'(8)) in het nederlands :):+
     
  12. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    toch weer triest . Als het een feyenoorder of psver was geweest waren de reactie`s ongetwijfeld anders geweest (hooguit die van marco82 niet).

    Hij had het niet moeten zeggen punt. Maar om dit zo breed uit te meten en hem zo aan te pakken gaat wel heel ver, zeker omdat ie al flink door het stof gaat om duidelijk te maken dat het hem spijt. Het is nog al naïef te denken dat dit nooit gebeurd op het veld en daarom oppeens moord en brand te schreeuwen.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik vind wel dat perez hier hard voor gestraft moet worden want als het puur om het beledigen ging had hij het ook anders kunnen verwoorden (tyfushond ofzo ;)) Hij zal echt wel bewust voor k-neger hebben gekozen en ik vind dat hij nu ook de consequenties voor zijn daden moet aanvarden. Dat hij zich nu publiek verontschuldigt is ook het minste wat hij kan doen en ook zal moeten wil hij ooit van het "racist-imago" af komen.

    Vind het trouwens wel goed dat de straffen voor zo iets min of meer door de Fifa worden bepaald want alleen door harde straffen kun je zoiets uit de voetballerij verbannen.

    Vind het trouwens ook nergens op slaan dat de reacties bij een feyenoorder anders waren geweest, het gaat om de opmerking en niet om de club/speler imo.
     
  14. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker dan.
     
  15. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het wel erg goed van Perez hoe die het oppakt.
    zo'n opmerking is erg, maar ik kan echt wel begrijpen onder wat voor omstandigheid het werd gezegd en er wordt zoveel op een voetbalveld geschreeuwd.
    ik bedoel geef dan ook deze starf aan diegene die een speler voor ''witte tyfushond'' uitmaakte, want dat is dan toch ook racisme?
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    niet als je de zelfde huidskleur hebt :emo:
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem aan dat jij dan nog nooit enig discriminerend scheldwoord hebt gebruikt? ;)

    Ach vind het allemaal wat overdreven zwaar gestraft. Alsof Perez de enige is die ooit een arbiter discriminerend heeft uitgescholden. Niet om goed te praten hoor, dat zeker niet. Straffen is op zijn plaats, maar 12.500€ en 5 wedstrijden schorsing vind ik dan wat ver gaan. Die jongen heeft er zelf al aan gedaan om het goed te maken. Twee wedstrijden schorsing en die boete had ik beter begrepen. Maarja, 2 wedstrijden krijg je al voor tyfushond dus...
     
  18. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Een vitesse kneus. Die hadden we hier op xboxworld nog niet. :)
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    alles buiten mokum is kut en provincaals zeker :emo:
     
  20. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor NEK goodfella?? Aangezien het plaatje van een NEK supporter heb
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina