1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als Ajax toch eens zo volwassen zou worden als dit PSV.. Knap, hoor. Al hoop ik nog steeds dat Arsenal doorgaat.

2. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Inderdaad, want Arsenal maakt een betere kans om het toernooi te winnen dan PSV.

3. Slyrex

Slyrex pssst

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik denk het niet hoor, psv was toch echt de beste ploeg vanavond\o/

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Thuis en uit is toch een groot verschil, vooral als je kijkt naar het stadium en de sfeer in engeland.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je zegt het precies goed, vanavond was PSV beter, maar over het algemeen genomen is arsenal gewoon beter en maken ze meer kans op het winnen van de CL.

Edit/
    Vind het jammer dat een handsbal als die van senderos niet met rood bestraft kan worden aangezien de man volledig doorgebroken was en dit in mijn ogen hetzelfde is als een doorgebroken speler neerhalen.

Laatst bewerkt: 20 feb 2007
  6. Dioxic

Dioxic Guest

Arsenal is thuis in het Emirates nog onverslagen, geen PSV die 2-0 van Roda JC verliest maakt Arsenal af. Wel verdiende overwinning en knap gedaan, maar PSV komt toch niet ver.

7. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hoe weet jij dat ze niet ver komen? kan je in de toekomst kijken??

8. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop gewoon dat ze daar winnen het is goed voor het nederlands voetbal krijg het teminste nog een beetje aanzien. En PSV kan net zo goed het toernooi winnen.

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als ie hem daar had neergehaald had ie ook geen rood gehad denk ik, hoor. Dit was wel wat anders. Het was nog 40 meter van de goal en er was nog genoeg ruimte voor de links- en rechtsback om te knijpen. Als het een doorgebroken speler was geweest, had ie ook wel rood gekregen.

10. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    PSV goed gedaan. Knap!

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Rechtsback was er niet meer, en centrale verdedigers ook niet meer. De linkback had dan en naar achter moeten rennen en het complete veld over moeten rennen om erbij te komen.. Nee ik vond het een rode kaart waard.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nog nooit gehoord van een voorspelling of prognose? Of doe jij dat nooit?

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn god, Van Gaal kraamt nu toch echt onzin uit:

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Waar is die mee bezig? =(

15. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Kut van Gaal. Wat een vent..
    Dat arrogante gezever ook tegen Jans laatst vond ik zoooo irritant :{

16. basovich

basovich Guest

wat koek jij nou..psv 2 seizoen geleden nog bijna finalist..elk team heeft gewoon kans op de beker, psv staat er nu goed voor..als ze gewoon de 0 kunnen houden zijn ze door, zo makkelijk is dat:)..en arsenal is toch al niet zo best dit seizoen dus de kans zit erin! en tsja, Groningen was ook een aantal maanden ongeslagen en dan zie je dat ze door NAC van de vloer worden geveegd in eigen huis.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :emo:

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Het mooie is dat PSV Arsenal helemaal niet hoeft te verslaan, gelijkspel is genoeg. En als Arsenal fan moet jij ook weten dat Arsenal in het Emirates stadium vrij makkelijk goals tegen krijgt, iig in de Engelse competitie.

Het was trouwens echt een teken van zwakte toen die speler(geen idee meer wie dat was) die handsbal maakte.

Van alle Engelse clubs heb ik nog het meest met Arsenal, maar toch hoop ik dat PSV door gaat. Goed voor het Nederlands voetbal.

19. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Idd die vent heeft me toch een grootheidswaan niet te geloven. En weer jans zo proberen te vernederen laatst sloeg nergens op gewoon.

Hier dat moment: http://youtube.com/watch?v=Gud1YnxJ1Tk

Laatst bewerkt: 21 feb 2007
  20. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan toch altijd wel lachen om Louike heur.
    Het is ook zo'n kansloze debiel, maar toch weet hij bij het voetbal wel vaak waar hij het over heeft. Maar als persoon/mens....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina