1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    wie gaat er vanavond winnen? Barca of liverpool. Ik heb op 1 altijd ajax gehad en op 2 en 3 barca en liverpool maar weet op het moment niet voor wie ik nou meer ben, vind het beide schitterende ploegen. Ga vanavond voor barca denk ik :)

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij weet zeker waar hij het over heeft, alleen het is gewoon een idioot;)
    Hij denkt dat hij alles beter weet dan een ander en dat de rest van de wereld dom is.

3. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Daarom verloor die vorig jaar van groningen in de play-offs. Hij was wel dom bezig want het waren 2 wedstrijden en groningen was de beste over die 2 wedstrijden dan ga je mij niet wijs maken dat groningen 2 wedstrijden geluk heeft gehad. Maar daar denkt meneer van gaal niet echt over na.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Groningen gaf in Euroborg voetballes vorig jaar, geluk was niet ter sprake. In de Alkmaarderhout hebben ze het werk afgemaakt.

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat ging Barca slecht met de kansen om zeg.. :eek:
    Liverpool heel goed gespeeld imo.

6. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    welke kansen? viel ook nog wel mee, vond ik.

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    vond het over het algemeen maar een slordige wedstrijd, van beide kanten.. Liverpool wel verdiend gewonnen, Barca erg slecht =(

8. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Barca viel idd erg tegen. 2 ongelooflijke blunders in de verdediging die voor beide goals zorgden. Wel verdiend gewonnen van liverpool maar was geen geweldige wedstrijd.

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Dit had ik niet verwacht. Ik vraag me af wat voor capriolen er nog uitgehaald gaan worden op Anfield.

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat een bende idd, was gewoon erg slecht wat ze lieten zien, geen excuses. Hoop toch dat dit ze doet inzien dat je op deze manier helemaal niks wint, en al helemaal geen CL. Eto´o zal er weer bij zijn in de andere wedstrijd tegen Liverpool, en dat is toch iemand waar ik van verwacht dat hij beter omgaat met kansen dan Saviola. En Valdés, verdomme. Die eerste goal was echt nergens voor nodig. Pff, wat heb ik me lopen ergeren gisteren...

11. gow_rulez

gow_rulez Guest

valdes is een koekebakker.. nooit gesnapt waarom hij erin staat daar.. waarom halen ze geen fatsoenlijke doelman

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Geen idee, ik grapte vanmiddag nog over MSN dat ik Rijkaard z'n e-mail maar eens ga opzoeken om hem dat ook te vragen en voor te stellen om een andere keeper te kopen. Geld kan het probleem niet zijn. Misschien iemand als Gomes, dude is buiten Nederland zwaar ondergewaardeerd. Zou wel een enorme aderlating zijn voor PSV, maar who cares. O-)

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zou ik ook zo wel willen zien. :)

14. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Dat zou wel lauw zijn \o/ Ook weer extra inkomsten voor Ajax :thumbs:

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En ja mensen; Koeman weet hoe hij het team moet verbeteren. Gewoon zo veel mogelijk slechte spelers kopen en dan.. tja wat dan:

Dus heel logisch:

Laatst bewerkt: 24 feb 2007
  16. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ze moeten gewoon alles op alles zetten om gio van barca te halen, die speelt nu toch steeds minder daar, maar voor feyenoord zou hij heel belangrijk kunnen worden. hoewel ik toch denk dat hij nog een jaartje of 2 bij barca blijft.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hij gaat echt niet zijn contract van een paar miljoen bij Barca inruilen voor een paar ton bij Feyenoord. Ik denk ook dat hij iig nog 2 jaar wacht

18. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    bron: vi.nl

Zou wel een mooie uitdaging voor hem zijn:)

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat hij die vrije trappen er niet meer inkrijgt...

20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wat heb je er nu aan om 4 weken in Australie te spelen:confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina