1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
  2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Was vandaag even naar training gegaan van Ajax. Stekelenburg heeft geen hinder meer van die trap van De Zeeuw. Althans dat denk ik, hij was lekker bezig.

En Rosales is er ook nog steeds. Ik schrok me rot toen ie naar buiten kwam om te trainen:)

3. basovich

basovich Guest

kijk eens aan, trap op terry..

klik

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Gelukkig voor terry en chelsea valt het allemaal mee. Hij weet niets meer vanaf het moment dat ze het veld opkwamen voor de 2e helft totdat hij wakker werd in de ambulance.

Hij is echter wel in groot levensgevaar geweest, aangezien hij zijn tong ingeslikt had en geen adem meer kon halen. Doordat de 1e hulp snel heeft gehandeld heeft dit geen verdere gevolgen gehad, en kon hij gewoon meefeesten met de rest van het team.:)

5. Dioxic

Dioxic Guest

En niet zomaar een goal, de wedstrijden van Boca tegen Independiente zijn altijd intens, maar lang niet zo intens als tegen River Plate. En volgens mij zie ik Riquelme ook nog in beeld lol, wat een lafaard is dat. Ik hoop dat Villarreal aan het einde van het seizoen een koop weet af te dwingen

Laatst bewerkt door een moderator: 27 feb 2007
  6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ook afgelopen weekend, een weergaloze actie van Ronaldinho.

http://www.youtube.com/watch?v=8euf2--JQBA

Echt super, zo veel controle, jammer dat ie hem niet afmaakte. Dan was het echt de goal van het jaar geweest.

7. basovich

basovich Guest

Da Costa is zeker wel een groot talent!:)..hopen dat hij nog een aantal jaartjes bij psv blijft (aangezien hij een contract tot 2011 heeft), alcides nog niet echt zien spelen maar schijnt het ook vrij goed te doen!

Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2007
  8. gow_rulez

gow_rulez Guest

toch blij dat ajax zelfstandig is:thumbs:

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ronaldinho is eindelijk weer in vorm. Dat maakt het kijken naar voetbal in ieder geval een heel stuk leuker.

10. basovich

basovich Guest

maargoed, je ziet wel wie hier de beste spelers heeft:). vind het wel mooi zo, alle jonkies van chelsea worden 'opgeleidt' bij psv en als ze weggaan komen er weer nieuwe voor in de plaats!

11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vreselijk irritant artikel weer in de VI over "de wedstrijd". Uiteraard ging dit over AZ - Ajax, maar ipv dat het over het slechte fluiten gaat, is het weer eens een kansje voor de anti-ajax reporters om Ten Cate weer eens uitgebreid te gaan bashen.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tijd om stage te lopen bij VI lijkt mij zo...:)

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    en door wie komt dat? juist door piet de visser......als die man komt te overlijden (hoop het niet, prachtige man om hem te horen praten over voetbal.....zoveel kennis. Met EK hier onder 21 vond ik het prachtig om naar hem te luisteren)
    hebben jullie vrij weinig jonkies meer. Die man is een icoon voor jullie scouting.

14. gow_rulez

gow_rulez Guest

leuk hoor.. zown eigen identiteit:'-(

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer dat Ten Cate geen kleine relatie met Barcelona heeft kunnen overhouden om bijvoorbeeld een talent bij Ajax te laten rijpen...

Welke spelers van PSV zijn nou eigenlijk allemaal van Chelsea?

16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen behalve cocu ;)

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wat niet is kan nog komen ;)

18. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Alstublieft.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Waar heb je het over? PSV is ook nog 100% zelfstandig hoor. :emo: Individuele deals voor spelers worden heel vaak gemaakt en PSV heeft verder geen contract of algemene deal met de club Chelsea.

Voor zover bekend, alleen Alex en Alcides volgens mij. Valt dus allemaal zat mee.

20. basovich

basovich Guest

jup, respect voor hem:)..hij was toch ook degene die romario naar psv haalde?? tegen die tijd neem ik hem wel over :+..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina