1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geen idee, als ik doelpunten wil zien ga ik meestal gewoon naar Youtube...Maar complete wedstrijden? Nah...geen idee dus.

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Of het legaal is weet ik niet, maar er zullen vast wel een aantal torrent sites zijn die wedstrijden uploaden?

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Is de transfervrije Hansson niks voor Feyenoord? Ik dacht dat ze daar eerder interesse in hadden...
    Anders mag ie wel naar Ajax van mij, als vervanger voor Grygera lijkt hij me niet verkeerd. ;)

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hansson wil toch naar Italie?

5. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hansson wilde weer weg uit Nederland, zal dsu op zeker niet naar Feyenoord gaan.

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik wil ook wel eens wat=(

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Atalanta zou hij rond mee zijn. Hij kan toch wel een wat grotere club vinden of niet? :confused:

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik betwijfel het. AC Milan, Inter, Juventus, AS Roma, Lazio en Fiorentina zeker niet...

9. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil ook naar Italie, maar dan ga ik toch ook niet het is niet dat Hansson nou heel bekend of heel goed is.

10. basovich

basovich Guest

11. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0

Italiaanse emotie

12. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Van Bommel de laatste tijd zo'n vervelende speler, de hele tijd zeuren bij de scheids, schwalbes en smerige overtredingen.
    Stel dat Bayern tegen PSV moet zou t me niets verbazen als hij gewoon doorgaat op dezelfde tour.

13. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook wel naar italie op vakantie maarja dat zit er niet in...
    Wat moet die kerel nou in Italiƫ dat is saai voetbal en al die clubjes zitten ind e schulden.

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is anders wel de aanjager van dat team. Belangrijke goal twee weken geleden, de trainer is vol lof over hem en hij speelde een goeie wedstrijd. Dom van die rode kaart en die gebaren waren ook niet slim, maar hij is wel echt een goede leider.

15. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, ja. Toen je hem in de wedstrijd in Madrid ook tekeer zag gaan tegen zijn teamgenoten. Keihard schreeuwen en duwen. Je kunt iemand best kritiek geven en/of tot de orde roepen, maar er zijn grenzen. Zo lok je het ook een beetje uit. Het is dat hij nogal autoritair overkomt tussen die jonge Bayern-spelers, maar voor hetzelfde geld heeft hij een keer een vuist in z'n gezicht.

(Hij moet dus in ieder geval niet bij Valencia of Inter gaan voetballen. :emo:)

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij heeft juist enorm veel passie voor het voetbal, en als dingen dan fout gaan dan laat hij het ook weten aan zijn ploeggenoten. Ik vind het zelf een super voetballer en kan dan ook genieten van zijn acties.

17. Dioxic

Dioxic Guest

Bondscoach Dunga roept Alex op
    Geschreven door Harm Jan Deuring op donderdag, 8 maart om 21:28

De Braziliaanse bondscoach Dunga heeft PSV-verdediger Alex opgenomen in de selectie die later deze maand in Zweden oefent tegen Chili (24 maart) en Ghana (27 maart). Voor doelman Heurelho Gomes was er geen ruimte, aangezien doelmannen Helton (FC Porto) en Julio Cesar (Inter) de voorkeur krijgen.

Opnieuw werden de sterspelers Adriano en Ronaldo gepasseerd door de Braziliaanse bondscoach. Ilsinho, JosuƩ (beiden Sao Paolo) en Kleber (Santos) werden als debutanten opgeroepen.

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=40566

18. basovich

basovich Guest

Gomes is toch echt wel beter als helton en Cesar bij elkaar:)..maar van alex was het wel dik te verwachten, wordt een topspeler!!

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dunga test keepers af, en laat ze spelen in een rolatie-syteem. Sinds Dida weg is...

20. mars15

mars15 Guest

Heerlijk van PSV

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina