De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dioxic

Dioxic Guest

PSV ontmoet wederom Liverpool

PSV gaat in de kwartfinales van de Champions League een tweestrijd met Liverpool afwerken. De Eindhovenaren ontmoette het team van Rafael Benítez al in groepsfase en wisten een gelijkspel en verlies aan de duels over te houden.

Later meer…

Loting kwartfinales UEFA Champions League:

AC Milan (Ita) - Bayern München (Dui)
    PSV - Liverpool FC (Eng)

AS Roma (Ita) - Manchester United (Eng)
    Chelsea FC (Eng) - Valencia CF (Spa)

Speeldata: heenwedstrijden 3 en 4 april / returns 10 en 11 april

2. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dat worden mooie wedstrijden! :)

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Jmmar dat Ac Milan - Bayern München op dezelfde dag als PSV is want dat vind ik toch de meest interessante partij van de overige 3

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Scary, dat wilde ik ook zeggen... 8)

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Jammer dat PSV weer liverpool loot. Had ze liever tegen valencia of roma zien spelen. Maar ja, ik geef ze niet veel kans.
    Alhoewel ik ze dat ook tegen arsenal niet gaf en dat hebben ze ook gewonnen uiteindelijk.

6. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Echt jammer ja dat PSV weer tegen Liverpool moet.
    Maar ik geef ze wel een kansje, als ze de verdedging weer goed neerzetten en het middenveld goed speelt dan kan PSV wel eens een kans maken.

7. basovich

basovich Guest

balen van PSV :confused:..en als ze winnen tegen chelsea of valencia..
    Hopen dat niemand geblesseerd is die tijd en dat gerrard, bellamey, alonso, crouch en kuijt geblesseerd zijn}:] ...

een slechtere loting is er niet:mad: :mad: !!

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    PSV - Liverpool :lol: Bye bye, zwaai zwaai, PSV _0/

Mijn voorspelde finale gaat uitkomen. De loting valt ook goed:

Halve finales:

Chelsea - Liverpool
    Roma - Milan

Finale:

Roma - Liverpool

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie PSV echt Liverpool wel uitschakelen.. weet niet, zo'n voorgevoel heb ik echt..

10. basovich

basovich Guest

jouw inter is anders ook niet ver gekomen_0/ ..

zie de kans anders wel groot in aangezien psv arsenal er al had uitgekicked waarom liverpool dan ook niet:)!

11. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Tja als je de CL wilt winnen moet je iedereen verslaan. Liverpool is opzich een tandje minder dan Arsenal dus er zijn zeker mogelijkheden op een goed resultaat. Als ze scherp blijven en in eigen huis al de toon zetten winnen ze gewoon..

12. basco

basco Guest

En we zwaaien met z'n allen naar psv :lol:

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wrm doet iedereen zo kut over PSV, het is tog mooi als een Nederlandse club ver komt in een groot toernooi? PSV is mijn ploeg ook niet maar voor NL zou het goed zijn als ze verder komen. Jammer dat ze Liverpool hebben geloot want dat is net 1 van mijn top 3 ploegen (naast Ajax en Barca)

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach ik zie mijn rivalen sowieso graag niet winnen:)

15. basco

basco Guest

Ik snap echt niet hoe PiSV 30.000 supporters in hun stadion krijgt. Spelen gewoon wekelijks anti-voetbal. In heel europa worden ze daarom uitgekotst, en eigenlijk gewoon heel terecht.

16. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, maar ik denk dat je toch graag ziet dat je land wint, of niet? Dat is bij mij in elk geval wel zo. Als Willem II in de Europa Cup speelt, hoop ik wel dat ze winnen.

Hoewel ik ook wel blij was toen ze er vorig jaar tegen AS Monaco uitvlogen in de eerste ronde, maar ik zou er ook geen problemen mee gehad hebben als ze wel wonnen.

Tja, wat PSV betreft: dat zal heel lastig worden tegen Liverpool, maar het is zeker niet onmogelijk. Alleen zorgen dat spelers als Gomes, Alex, Cocu, Simons en Salcido niet geblesseerd raken, dan is er nog best wat mogelijk.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Maakt me weinig uit, met feyenoord ligt het bij mij wat gevoeliger als die winnen O-) .

Vind het spel van PSV ook niet denderend maar het in gunstig voor Liverpool dus ik vind het wel goed zo :)

18. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    So? Heeft dat hier iets mee te maken?

It so happens dat ik ook Liverpool fan ben, naast het feit dat ik een groot Ajax- en Interhart heb.

Ik zie PSV graag doorgaan, maar tegen Liverpool gaat dat ze niet lukken. Motivatie: Liverpool is een echte toernooiploeg. Benítez weet precies waar de kracht en de zwakte van de tegenstander ligt en weet dat ook nog eens sluw uit te buiten. En thuis slacht Liverpool iedere ploeg. Ook uit kunnen ze bijzonder tactisch spelen. Dat is wel weer gebleken tegen Barça...

Nee, zeg nooit nooit maar ik ben toch bang dat ik Liverpool 90% kans geef en PSV de rest, that's it.

En Liverpool is een veel sterkere toernooiploeg dan Arsenal, waarbij Arsenal ook nog eens altijd hetzelfde voetbal speelt. Wat dus veel makkelijker te bestrijden is. Helemaal met de defensieve speelwijze van PSV.

Liverpool kan dat ook, maar dan veel beter.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2007
  19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dat zagen we dit jaar ook in de Carling Cup, toch?

20. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    We'll see over een paar weken...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina