1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    achja, de tweede helft in newcastle winnen we wel gewoon, dus het is mogelijk, Jaliens moet inderdaad wel wat zekerder spelen. Een beetje positiever he!

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik hoop het echt voor AZ maar bn bang dat ze dr gewoon uitvliegen vanavond. Newcastle gaat lekker achteruit leunen en loeren op de counter. Snelle Martins blaast iedereen eruit.

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    AZ!!! kampioenen!!! wordt gezellig vanavond in het stadion, veel sfeer zal er zijn en een hoop spanning, doe het vanavond AZ!! doe het!!

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ^ Verdomd, jij ook al AZ-fan?
    Het wordt steeds gekker hier...

Benieuwd of Barry er vanavond opstaat, als hij er niet staat moet ik toch reeël zijn en toch zeggen dat ze wat doelpunten tegen krijgen.
    Ik denk dat je dat nu onderand wel kan zeggen want die aanvallers van Newcastle... Maar goed, de kans is er zeker voor AZ, hij is dan niet al te groot maar ik heb er toch wel vertrouwen in. Hopen dat Shota nu eens wat beter gaat spelen.

5. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Komt hij vanuit Sint Pancras met al ze vrienden ofzo :lol:
    Ga lekker spelen op de benedenweg :x

Vanavond denk ik een 2-0 of een 2-1

Martins gaat tegenvallen. Denk ik.....

6. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Het is doei AZ vanavond. Als ik voor een club uit engeland zou zijn zou het newcastle united zijn dus daarom hoop ik op winst voor newcastle

7. mars15

mars15 Guest

NUFC schijnt redelijk los te gaan in Alkmaar

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, kijk, dat is hartstikke logisch.
    Dus is het doei AZ...|:-

9. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    En newcastle is veel en veel beter vorige week ook de eerste helft gewoon. Hebben naar mijn mening meer kwaliteit op het veld staan

10. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    Het was de slechtste wedstrijd die AZ dit seizoen speelde en de beste die Newcastle speelde. De tweede helft domineerde AZ dus er liggen zeker mogelijkheden. De eerste helft werden ze gewoon totaal overrompeld, mede doordat er een paar bij AZ gewoon te nonchalant waren. De sfeer in het stadion viel me trouwens ook vies tegen, qua fans zou ik dan ook niet voor newcastle kiezen.

11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook Chelsea deux.
    En dat is geen mening kunnen we wel zeggen.
    Maar ik reageerde even op die post van jou zo bot omdat jij zei omdat je als je voor 1 club voor NC was en dat het daarom doei AZ was.

12. mark8925

mark8925 Guest

hoe oud ben jij? VORIGE WEEK dus vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen.. wat een onzin post jij.

13. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    DUS dat wil zeggen dat het er misschien dik in kon zitten dat ze vandaag ook beter zouden zijn misschien wel voorzichtiger vandaag maar ze staan al met 4-2 voor. En klein kind ben jezelf met je ANTI KAKKERLAK groei zelf op. Maar goed einde van de wedstrijd is NUFC gewoon door.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  14. mark8925

mark8925 Guest

:'-( :'-( :lol:

15. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    =( last van arrogantie ? Ga maar lekker zingen dat je feyenoord stom vind

Laatst bewerkt: 15 mrt 2007
  16. basovich

basovich Guest

YES:D!!

kaartjes voor psv-liverpool kunnen krijgen :D:D!!!

17. vagegast_112

vagegast_112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De selectie:
    Doel: Edwin van der Sar (Manchester United), Maarten Stekelenburg (Ajax) en Henk Timmer (Feyenoord)

Defensie: Khalid Boulahrouz (Chelsea), Wilfred Bouma (Aston Villa), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Tim de Cler (AZ), Urby Emanuelson (Ajax), John Heitinga (Ajax), Kew Jaliens (AZ), Joris Mathijsen (HSV)

Middenveld: Ibrahim Afellay (PSV), Nigel de Jong (HSV), Denny Landzaat (Wigan Athletic), Clarence Seedorf (AC Milan), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (HSV) en Demy de Zeeuw (AZ)

Aanval: Ryan Babel (Ajax), Klaas-Jan Huntelaar (Ajax), Danny Koevermans (AZ), Dirk Kuyt (Liverpool), Arjen Robben (Chelsea)

Aardige selectie maarja wat is het nut van 3 centrumspitsen als je 4-3-3 speelt en maar 2 buitenspelers selecteert

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind nog steeds dat van Nistelrooij erbij hoort te zijn..

19. Dioxic

Dioxic Guest

Sevilla - Tottenham, prachtig

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zekers. Maar hij wilde niet toch? En hoezo zit V.O.H er niet in? (Vennegoor of Hesselink) Ik dacht dat V. Basten hem wel mocht. En waarom nou weer Landzaat erin. :emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina