1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Az succes supporters.....

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Japie Stam is fit voor zondag, waarschijnlijk ook Gomes en Kluivert.

3. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Klosse is op het moment niet zo scherp dus AZ maakt wel kans zo lang ze niet met dikke cijfers verliezen daar in bremen kunnen ze net als gister het kwarwei thuis afmaken. Al had ik voor de wedstrijd niet gedacht dat Newcastle de 4-2 weg zou geven.

Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  4. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Ze moeten eerst thuis dat vind ik wel een nadeel, maar ik ben er bij hopelijk 5 april thuis kaarten vliegen weg net als vorige keer waarschijnlijk :confused:

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Oké, nu weer iemand die het successupporters gedeelte aanhaalt.
    Stomkop! Wanneer word je fan van iets?? Als je iets leuk/goed vind.
    Geef ons eens de kans om van iets te houden wat in opkomst is.
    Kan ik het helpen dat iedereen bijna fan is van Ajax vanwege hun successen in het verleden... de echte hoor je nu ook nog. Maar geef mensen eens de kans om voor een club uit te komen als deze sinds een aantal jaren successen boekt. Als het over heel wat jaren minder gaat zul je zien welke er over blijven maar oordeel eens niet zo snel wil je.

6. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet zozeer fan van AZ. Ik vind alleen AZ een van de beste Nederlandse clubs op het moment, omdat zij wel mooi voetballen. Normaal ben ik voor Ajax, maar ik zie AZ en PSV ook graag winnen, omdat zij het goed doen. Ik vind het ook leuk dat AZ en PSV het Europees goed doen. Je kan het triest noemen, maar aangezien ik toch geen voetbalfanaat ben interresseer het me niet

7. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    In een wedstrijd die de Duitsers eigenlijk lieten lopen won Ajax met de nodige dosis geluk idd. Maar over 2 wedstrijden gezien waren ze vrijwel kansloos.

We zullen zien wie er straks aan het eind van het seizoen het laatste lacht. We komen jullie nog genoeg tegen, in de playoffs als jullie langs twente komen en in de bekerfinale. :thumbs:

8. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Daar maak je toch even een klein foutje. De bekerfinale zal gaan tussen NAC en Ajax, en geen Ajax-AZ ;)

9. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Dromen blijft fijn he :+

10. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja, tegen Groningen, Twente en PSV is het ook gelukt, dus misschien wordt de droom binnenkort ook wekelijkheid tegen AZ. :D

Of bedoelde je dat de bekerfinale NAC Breda - RKC Waalwijk wordt? :+

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, RKC is geen probleem :+ T zou wel een stunt zijn van Nac :D

12. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat Ajax van RKC wint, want als NAC dan stunt tegen AZ, zijn ze in elk geval verzekerd van Uefa Cup voetbal volgend seizoen :). De RKC-fans zullen natuurlijk omgekeerd denken, die hopen op AZ-RKC, denk ik.

*NERAZURRI*, als jullie Luca Toni inlijven (een vertrek van hem bij Fiorentina lijkt helaas onvermijdbaar :'-(), dan kunnen jullie Adriano en Zlatan natuurlijk wel missen. Deze kunnen dan mooi naar Fiorentina komen. :9:+

Nou ja, ik ben al blij als Fiorentina Adriano + een flinke geldsom kan vangen voor Toni.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Waarom zou er een spits naar Viola vertrekken?

Waarschijnlijk komt Chelsea Crespo weer ophalen in de zomer (kutChelsea), dus dan hebben we weer een plekje vrij in de selectie. Recoba wil ook vertrekken.

Kom maar naar Milaan Luca [​IMG] Al denk ik nog steeds dat ie in Florence blijft...

Laatst bewerkt: 16 mrt 2007
  14. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja, omdat Fiorentina wel een spits kan gebruiken mocht Toni vertrekken. En bij Inter lopen er zoveel rond, maar ik denk niet dat ze naar Fiorentina willen. Hoewel er wel eens geruchten gaan dat Adriano en Toni van club gaan wisselen.

Ik hoop dat Toni bij Fiorentina blijft natuurlijk. Straks zal hij van grote waarde zijn, als ze Uefa Cup gaan spelen. Ze vragen vijftig miljoen voor hem, eens kijken welke club dat op tafel kan/wil leggen.

15. Dioxic

Dioxic Guest

Adriano zal nooit naar Fiorentina gaan, het blijft een koppige speler en een transfer naar Fiorentina is voor hem bergafwaarts

16. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat is daar nou de lol van? Zo krijg je nooit een band met een club natuurlijk. Ik ben Feyenoorder, zal dat altijd blijven, kan het me echt niet voorstellen om nu voor AZ te worden. Eens supporter, altijd supporter, lijkt mij eigenlijk logisch.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt nou eenmaal mensen die supporter zijn omdat ze iets goed vinden en mensen die supporter zijn omdat ze ergens een band mee hebben. Laat nou 80% van de supporters van AZ dat eerste zijn. Leuk voetbal dit, aantrekkelijk voetbal dat. Dat zijn geen echte supporters, zij hebben eerder sympathie voor de club. Zij vinden het jammer als 'hun' club verliest, maar hebben er geen pijn van om het zo maar te stellen, in tegenstelling tot mensen uit de tweede categorie.

Geef mij maar de échte supporters.

18. Dioxic

Dioxic Guest

En zo hoort het, je bent een supporter of je bent het niet. je kunt niet even meesnoepen omdat een club het goed doet, of een foute supporter zijn als een club slecht presteert.

19. mars15

mars15 Guest

AZ kan doorgaan. Werder heeft de vorm van begin van seizoen niet meer..

spurs tegen sevila. pff echt kut daar hadden wij gewoon nog kunnen staan. weet het zeker

20. Cybercon

Cybercon Guest

Denk je nou echt dat Feyenoord had gewonnen van Tottenham? :emo: My ass :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina