1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

18.30u Jong Feyenoord – Jong Fc Twente

Vanavond om 18.30u zal het Beloftenteam van Feyenoord het op Varkenoord gaan opnemen tegen de beloften van Fc Twente. Jong Feyenoord staat op dit moment op de 10e positie en heeft na twee overwinningen op rij de weg naar boven gevonden.

De twee directe concurrenten van Jong Feyenoord (nummer 11 Jong Nec en nummer 12 Jong Vitesse) spelen vanavond tegen elkaar. De andere concurrent Jong Willem II (13e) moet het vanavond in Heerenveen opnemen tegen de koploper. Mocht Feyenoord vanavond winnen, doet het wederom uitstekende zaken en kunnen de mannen van Arnold Scholten eventuele degradatie voorzichtig uit hun hoofd zetten.

De wedstrijd van vanavond staat onder leiding van de heer M. Ketting.

:)

2. mark8925

mark8925 Guest

leuk zown degradatie wedstrijd:'-(

3. mars15

mars15 Guest

Valt ook wel mee, is leuk om naar elftal onder het 1e te kijken, relaxt gratis, je gaat op de tribune zitten, besteld in de kantine in de rust wat lekkers en is leuk om heen te rijden :+

Hopelijk spelen Touma, Aisatti mee

4. basco

basco Guest

Even nagenieten

5. mars15

mars15 Guest

Ze zijn al 3 jaar de baas ja.. 3x achter elkaar kampioen worden

6. mark8925

mark8925 Guest

nee 2

7. mars15

mars15 Guest

Oke, maar bij Feyenoord met van Kerkum als voorzitter is alleen maar erger geworden

Feyenoord censuur tegenwoordig

Binnenkort komen er weer grote acties

Koeman rot op

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Dat is juist de enige Feyenoorder die wél goed is...

Verwacht jij dat een andere, in jou ogen betere, trainer met dit huidige elftal beter zal presteren?

9. mars15

mars15 Guest

Die zullen er ongetwijfeld rondlopen.

Hij heeft niemand beter gemaakt dit seizoen. De guzman is een groot talent maar presteerd niet onder Erwin Koeman.

Zo zijn er nog wel een aantal punten..

En hij is nog te vreden ook :'-(

10. mars15

mars15 Guest

held _O_

Laat ze dan meteen opdonderen als ze het zo vervelend vinden. Ze zijn het niet eens waard om daar te spelen.

11. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0

Het trouwe legioen staat altijd achter de ploeg was het toch? Kneuzen |:-

12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Genieten geblazen om Feyenoord zo te zien snakkend naar adem en uiteindelijk de handdoek in de ring gooiend :D Sparta de nieuwe club van Rotterdam :D

13. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Staan we ook. Toch weer 41000 man tegen Willem II, na 5 seizoenen NIKS presteren. Ik wil wel eens zien hoe dat bij een andere club zal gaan... Dit hele artikel is uit zijn verband gerukt, heb gisteren helemaal geen gejuich gehoord toen Huysegems het veld in kwam.... Kolkka heb ik een keer echt uitgefloten zien worden (Vitesse thuis), verder nooit. Ik kan het weten, ik ben er namelijk wekelijks. En als je week in week uit het presteert om je man te laten lopen, hem niet te passeren en geen fatsoenlijke pass te kunnen geven over 5 meter laat ook Het Legioen zijn onvrede blijken, en terecht.

Laatst bewerkt: 19 mrt 2007
  14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dus hij wordt nooit uitgefloten, maar het legioen laat terecht zijn onvrede blijken?

15. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die ene keer wel, inderdaad.

16. basco

basco Guest

Ik denk dat Feyenooit over 10 a 15 jaar niet meer is dan een club als Utrecht, een stille middemoter met wel veel supporters. Het gaat de laatste jaren al flink bergafwaarts, en die daling zet zich als maar door. Er is op dit moment geen rooie cent aanwezig, gevolg is dus heel simpel: je betere spelers gaan weg, de mindere hou je en niemand wil en kan meer naar 010 omdat ze gewoon niks kunnen betalen. Voor de kakkies is het gewoon hope op een gekke rus die er ff 100 miljoen inpompt. Of iedereen daar in rotjeknor daar zo blij mee is, betwijfel ik.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Onzin, Feyenoord komt er altijd weer bovenop. Dat hoop ik van harte als Ajacied want het is veel leuker om ze te slachten als ze nog een beetje hoop hebben [​IMG]

Nee zonder gekkigheid; Feyenoord hoort bij de top. Hopelijk zijn ze over een paar jaar weer gewoon terug.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De nieuwe?:+

19. mars15

mars15 Guest

ik fluit hem altijd uit en scandeer kolkka rot op

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe komt het nou dat ze zo weinig geld hebben?
    geen goeie sponsors?
    natuurlijk niet zo heel veel inkomen via europese wedstrijden.
    En ook niet zo goeie aankopen gedaan. Maar daar zal het toch niet alleen aan liggen? Kuyt en Kalou zijn voor veel geld verkocht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina