1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    En wrm jullie ons joden noemen weet ook 99% niet ;)
     
  2. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat imago roepen jullie over jezelf af, dus da's een inkopper ;)

    Maar goed, weet vrijwel zeker dat men uit zichzelf de diepere betekenis niet weet, of het op moet gaan zoeken...
     
  3. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax is een joodse club, altijd al geweest, de eigen supporters zijn er mee begonnen, en de rivaliserende teams hebben het overgenomen in negatieve zin, wat geheel verklaarbaar is, als je kijkt naar hoe joden in de loop van de tijd negatief zijn afgeschilderd, en dus makkelijk tegen iemand is te gebruiken..
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Fout. Rivaliserende clubs waren ermee begonnen, en is als geuzennaam aangenomen.:)

    Maarja Feyenoorders hebben een hekel aan het woord Kakkerlakken, dus het heeft wel zijn effect als scheldwoord:)
     
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    precies en feyenoord stinkt net als kakkerlakken:)
     
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    En dat kwam dus doordat de tram waar de uitsupporters in zaten op weg naar de meer door een joodse wijk reed! Dat ajax een joodse club is slaat nergens op ;)
     
  7. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Met andere woorden: je weet het niet.

    Overigens heb ik totaal géén hekel aan kakkerlakken, aangezien de helft namelijk NIET weet wat het daadwerkelijk inhoud.
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Like, who cares?
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Of niet ;)

    @Emo-kid, geef ff niet van die reacties dan vraag je gewoon om commentaar...
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Deed hij zelf.

    Dit is ook wel ff genoeg geweest. Anders krijg je ook een waarschuwing. Je weet zelf ook wel dat dit uitlokkend gedrag is.
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Goiz kom op zeg, mars doet niks anders. Maar goed.

    Om ff weer realistisch te worden, voorlopig is het programma van PSV nog steeds wat gunstiger dan de onze, we hebben nog zware wedstrijden voor de boeg...
     
  12. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    idd daarom verwacht ik ook niet anders dan dat PSV eer kampioen wordt how boring :cool:
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik geef slechts even aan dat het kuddedier gedraag erg hoog is.
     
  14. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het altijd wel komisch, ajax supporters die denken dat feyenoorders er van wakker liggen als je ze kakkerlakken noemt, terwijl als je alle scheldwoorden bekijkt die op een dag langs komen eigenlijk kakkerlak de minste waarde heeft. het enige probleem wat ik er mee heb is dat het absoluut nergens op gebasseerd is.

    maarja, ik kan er mee leven, en een kakkerlak overleeft zo goed als alles, kan je van de gemiddelde ajax supporter niet zeggen ;)
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2007
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ff tussendoor : Is mars ondergedoken ofzo ? :+
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Juist:confused: Wij spelen tenminste nog ergens om ;)
     
  17. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    precies, en zodra dat niet meer gebeurt haken er meteen een hoop nep supporters af, ( wil natuurlijk niet zeggen dat het merendeel dat doet, maar er lopen heel wat van dat soort supporters rond, die als het even slecht gaat meteen afhaken)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Klopt, ik niet iig maar dat soort supporters heeft elke club, had er vroeger 1 in de klas en die was voor de ploeg waar de meesten voor waren...droeftoeter. Maar ik ben ook in slechte tijden voor ajax dus komt goed :thumbs:
     
  19. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn in mijn opzicht geen supporters :9 dat zijn gewoon luitjes die voor de nummer 1 van nederland zijn
     
  20. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Wat vinden we er hier trouwens van dat 410 'geschorst' is voor sfeeracties, naar aanleiding van het inmiddels bekende 'Bloody Sunday' doek?

    Ik kan dat doek wel begrijpen. het "hamas, hamas" van de Feyenoord-kant met de aansluitende sisgeluiden vraagt natuurlijk om reactie. Helaas heeft men daar te weinig historisch besef en moet er nogmaals ingeprent worden dat de joden even zo goed de dupe waren hiervan. De Feyenoorders moeten daarom niet hypocriet gaan reageren, al kan dat doek natuurlijk niet...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina