1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    @ Bianconero:

Dat is nog steeds het vooroordeel over Italiaans voetbal maar het slaat nergens meer op natuurlijk. Feit is wel dat 'wij' gewoon beter kunnen verdedigen dan de rest van de wereld }:]

Precies ja. Weet je hoe dodelijk veel pijn het doet bij de tegenstander als je zoveel slimmer en sluwer bent ;) Heerlijk ook om dan in zo'n vol stadion alleen een stel uitsupporters te horen schreeuwen.

*Mompelt iets over macht*

Laatst bewerkt: 20 mrt 2007
  2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ja, dat is altijd lachen. Zie je die spelers een doelpunt vieren met een alleszeggende grijns op hun smoel, en dan hoor je eerst nog wat gefluit en daarna alleen nog het gezang van wat meegereiste supporters. Heerlijk.

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Je houdt van uitgekookt countervoetbal.
    1. Waarom hou je dan niet van het voetbal van PSV, dat is uitgekookt countervoetbal ten top.
    2. Waarom ben je dan voor Ajax?
    3. Basco vindt dat je niet van voetbal houd

4. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Echt grappig hoe PSV supporters uit volle borst nu opeens schreeuwen dat ze toch al kampioen zijn. Misschien dat ze toch een beetje nerveus worden? Anders zou het ze niet zo raken.. Arrogantie van sommige mede-ajacieden op dit forum is trouwens ook niet terecht, we staan nog steeds 5 punten achter, al was het wel lekker effe.

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat PSV een concurrent van Ajax is zie ik ze liever verliezen. Het maakt me geen fuck uit hoe ze spelen maar van PSV en Feyenoord kan ik niet genieten (in de Eredivisie that is). Als PSV in de Nederlandse competitie zo speelt vind ik het eerder laf. Het is een manier om een wedstrijd in te gaan maar ik ben van mening dat als je met mooi voetbal kunt winnen, je dat altijd moet proberen. Tenzij de tegenstander veel sterker is dan jij (bijvoorbeeld PSV - Arsenal). En in Europees verband draag ik onze rivalen een warm hart toe.

Omdat 't er met de paplepel is ingegoten en ik van mooi voetbal hou. Tevens voel ik me het meest aangetrokken tot de club en z'n supporters.

Ik vind dit uitlokking tot flamen. Ieder z'n mening. Als je voor Ajax en/of voor Inter bent hou je sowieso van voetbal }:]

Maar je wordt er hier blijkbaar nogal op aangesproken als je een andere mening hebt dan de massa :emo:

Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  6. mars15

mars15 Guest

basco ik ga je keihard uitlachen in april met je ondertitel haha

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    En wij jou, mocht Ajax nog kampioen worden *)

8. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Jouw lachen we al uit.

9. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten wel weer psv af te zeiken maar ajax heeft zelf ook al niet in jaren gebracht wat het moet brengen geloof ik. Dat mooie voetbal was ook in de jaren van van gaal daar. Daarna hebben ze dat niveau ook niet meer gehaald.

10. basco

basco Guest

Waarom ik voor Ajax ben en niet voor de gloeilampen? Ten eerste omdat ik in A'dam woon, en het dus een must is om voor Ajax te zijn. Ten tweede om dit:

http://www.youtube.com/watch?v=iV9hNqyEHc8

Zoiets is ondenkbaar in Lampenland, verder dan 'Boeren Boeren Boeren' komen ze daar niet. Er hangt zelden sfeer. Ook wel begrijpelijk natuurlijk, waarom zou je je uitsloven voor 90 minuten anti-voetbal?

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2007
  11. mars15

mars15 Guest

vind je dat sfeer blad omhoog houden en niet mee zingen met het clublied ?

http://www.youtube.com/watch?v=VF3yvC5Qs6w&mode=related&search=

hahah

psv heeft echt wel sfeer

http://youtube.com/watch?v=JK85E-N703M

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Agreed. Kan mensen geen ongelijk geven als ze straks keihard lachen. Want de kans is er, maar ga nou niet te overtuigd doen

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hij zal wel bedoelen:

Oh ja, wij moeten natuurlijk eerst de CL en de wereldbeker winnen voordat we weer eens blij mogen zijn?

Richt jij je nou maar op Vitesse, daar heb je je handen vast al vol aan.

Laatst bewerkt: 21 mrt 2007
  14. mars15

mars15 Guest

ik ga naar vitesse uit met de auto :thumbs:

15. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    1-5 :lol:

16. mars15

mars15 Guest

Welcome to FeyeNoord-Korea

17. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    GKL moet terug!

:cool:

18. basovich

basovich Guest

originééééééééééééééééllll...

Ik hoorde jullie ook nog wel zeggen dat ajax psv zou verslaan in eigen huis..

19. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zwaai je dan wel!

20. mars15

mars15 Guest

Stille Rinus van de kit ?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina