1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind het belachelijk, je zegt zelf al dat dat hamas hamas ook drama was dus wrm hier nou weer sancties tegen komen, gaat egt nergens over...
     
  2. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ach aan de andere kant : Ajax laat hiermee zien dat ze het niet accepteren, en dus ook niet van Ajax kant. Als het feyenoord bestuur nou het zelfde doet bij een eventueel volgend incident, en daarbij dan ook even bij hun eigen supporters kijkt is het denk een goeie actie geweest. En trekken beide clubs een een strakke lijn.

    Doet het feyenoord bestuur niks is denk het bewijs geleverd welke van de 2 er echt iets aan wil doen..
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Bij Feyenoord zijn er echter niet spandoeken van dit soort voorgekomen. Natuurlijk, er zijn spreekkoren, maar die zijn er bij ELKE Klassieker. Om daar voor straffen uit te gaan delen, is niet te doen.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Heb je gelijk in. Dat doek was gewoon een optelsom. Het uitvak komt met liederen over Hamas, Sisgeluiden en spreekkoren over Carlo. (10...10....10....10 etc.) Aangezien dat wel was te verwachten, maakt 410 zo'n doek.

    Dat Ajax zulke spandoeken verbiedt is het ene, heb ik weinig tegen in te brengen. Maar die prachtige sfeeracties van 410 te verbieden vind ik zwak. Is de tijd eindelijk rijp om van de Arena een echt sfeervol Ajax-stadion te maken, verbieden ze de andere mooie acties. =(
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Gaat hierbij meer om de hamas spreekkoren. Wat is het uiteindelijke verschil met een spandoek ?.
     
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Ongelofelijk... De vorige ronde was de keuze van Talpa al onverklaarbaar, maar dit slaat alles.... =( wat een prutzender...
     
  7. Dioxic

    Dioxic Guest

    Haha Talpa moet zich schamen, ik heb alleen respect voor Umberto Tan. Dat hele programma van De Wedstrijden is 1 pot nat, ze zeiken echt letterlijk 2 uur lang om 1 kutovertreding, en bij zeiken bedoel ik echt irritant schreeuwen (wat Mulder als de beste kan).

    Ze moeten eens voorbeeld nemen van BBC's Match of the Day.
     
  8. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    talpa richt zich echt teveel op de topclubs vooral op ajax. Ik word dat een beetje zat.
     
  9. basovich

    basovich Guest

    transferseizoen is toch voorbij??
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Heuy nog een buitenlander, nog meer ajacieden in het Nederlands elftal.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij is transfervrij, dus mag door iedereen gecontracteerd worden.
     
  12. gow_rulez

    gow_rulez Guest

    ja idd ben het grotendeels met je eens.. hypocriet volkje daar zeg in ROTterdam:lol: feyenoord hebt zelfs met het maken en regelen van doeken met teksten als: joden lopen altijd weg. Die weten ook dondersgoed waar die doeken op slaan. Maar dat mag wel? :{ Over de hitlergroeten,hamas spreekkoren en sisgeluiden nog maar te zwijgen
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij heeft toch ook een ban? :confused:
     
  14. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    In principe is er geen verschil, tegenwoordig worden die spreekkoren echter als 'normaal' bevonden, in beide stadions. Ook in Amsterdam - waar het bommen op Rotterdam vaak klinkt - horen we dergelijke dingen. Een spandoek zien ze als iets anders, denk ik... Een ander verschil kan ik ook niet vinden.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat was bij ons niet bekend;)
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zijn we al 5 pagina's aan het discussieren over waar mars blijft en dan is die gebanned :+ Maar dit wisten we idd niet, eindelijk goed nieuws m.b.t. mars en dan wordt het niet eens verteld (niet provocerend bedoelt ;)). Scheelt weer wat rellen, hoe lang duurt het?

    Zondag Ado, ben benieuwd :x
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Twente-Feyenoord ben ik ook wel benieuwd, als Heerenveen en NAC op 2 en 4 punten komen kan het nog leuk worden.

    Tien maanden cel tegen Hiddink geëist trouwens!
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    zullen wel 10 voorwaardelijke worden als het waar is
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja het verschil tussen vocaal en visueel misschien, visueel heeft meer impact...Maar in principe weinig verschil...
     
  20. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    Het kan inderdaad nog erg spannend worden, maar ik denk niet dat NAC na dit weekend op vier punten van Feyenoord staat. NAC speelt namelijk een lastige uitwedstrijd bij FC Utrecht. Heerenveen geef ik wel een goede kans om op twee punten te komen, aangezien zij tegen Vitesse thuis spelen. Volgens mij is het binnenkort ook Heerenveen - Feyenoord, dus dat gaat nog leuk worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina