1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    En wat ik aan wil geven is dat ik Totti niet eens zou willen zien bij Real Madrid. Ik vind het maar een naar mannetje, en als speler zou hij bij Madrid ook nog eens overbodig zijn. Ik weet niet of er überhaupt sprake van is, want er zijn ieder jaar weer spelers die in verband worden gebracht met bepaalde clubs (zoals de geruchten dat Chivu, Kaká, Robben of C. Ronaldo naar Madrid zouden gaan ieder halfjaar weer opduiken).

Het valt mee. Niet zo treurig als voorgaande jaren, met die kansloze 0-3 tegen Barcelona als meest prominente voorbeeld. Het begint telkens meer te lopen, zoals was te zien in de uitwedstrijd tegen Barcelona, en ook afgelopen weekend was tegen Osasuna best aardig te noemen. Wat je voor de rest ook van het spel vindt doet er niet toe, want het is in ieder geval geen team vol met peperdure vedetten. Higuaín doet regelmatig mee, en steeds meer spelers uit de Galacticos periode verkassen naar andere clubs, dus ik mag hopen dat dat imago inmiddels wel de prullenbak in mag.

Je broertje heeft trouwens een goede smaak. :+

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Staat nu toevallig een stuk over op VI.nl:

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wahahha, lijkt me sterk.
    Serious als dit waar is?!

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Broodje Aap denk ik...

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat is je bron?

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van Huntelaar lijkt me echt sterk, hoor. Als je hem ook hoort praten over z'n 'vormcrisis' die hij had, dat doet ie altijd af met een grapje en inmiddels is ie gewoon weer gaan scroren. Ik kan me echt moeilijk voorstellen dat ie voor AZ gaat, die geruchten van Man U zijn misschien ook niet waar maar dat lijkt me toch waarschijnlijker.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het zal wel weer zo'n altijd kloppend nieuwtje zijn van Johan Derksen.|:-

Eerst zien dan geloven zeg ik dan ook maar.

8. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Echt niet dat Huntelaar naar AZ gaat, tis duidelijk dat de familie Scheringa probeert de concurrentie onder druk te zetten ofzo..

T zijn een beetje Football Manager (het pc spel) praktijken..

9. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ooh sorry, bron was voetbalzone.nl.
    Is bullshit ja denk ik, alhoewel dat van Aissati best waar kan zijn.

Laatst bewerkt: 11 apr 2007
  10. basovich

basovich Guest

echt zo grappig al die ajax supporters hier van: 'echt niet waar!' en 'nep nieuws!'..;) zou het echt nep zijn als het per voetbalsite wel 1 of 2x heeft gestaan.

Ik denk btw zelf ook niet dat Huntelaar naar AZ zou gaan hoor;)..zou een hele domme keus zijn aangezien hij makkelijk de top aankan. Aissati zie ik zelf ook niet naar AZ gaan..die blijft nog wel ff bij psv:).

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Voetbalzone is in mijn ogen bijna inherent aan BS, maar wel leuk af en toe om daar de dagelijkse onzin te lezen.

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voetbalzone is gewoon crap. En daarvoor hoef je echt geen Ajacied voor te zijn omdat te ondervinden.

En Aisatti. Ik denk dat hij beter af is bij AZ, aangezien hij toch wel bij een topclub wil gaan spelen:)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je goed leest is de bron niet voetbalzone maar VI. Of het daarom betrouwbaarder wordt is een ander verhaal :+

14. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    waarom zou huntelaar dat doen, ik denk dat ie bij ajax meer verdient

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Al die voetbalsites praten elkaar na. Als een het zegt, staat het binnen een uur op 20 andere verzamelsites.

VI.nl speculeert hier ook gewoon hoor. Huntelaar heeft 1x zijn onvrede getoont, dus nu Scheringa loopt op te scheppen over spelers die bij hem zouden aankloppen, 'zal het dan wel Huntelaar zijn geweest'. Niks concreets dus nog.

Daarbij komt nog, dat spelers nooit bij een voorzitter aankloppen maar hun zaakwaarnemer contact op laten nemen met TD van AZ.

De rol die Huntelaar heeft bij Ajax is hetzelfde als die hij bij AZ zou kunnen krijgen, spits, alleen zal een basisplaats minder zeker zijn met Dembele, Koevermans en Arveladze.

Aisati komt volgend seizoen gewoon bij PSV terug en is daar broodnodig, nu speelt ie gewoon altijd bij Twente, dus ook hij zou gewoon tevreden moeten zijn. Zeker voor zijn leeftijd. Beetje raar dus dat geroepen wordt dat hij ontevreden zou zijn bij Twente/PSV.

16. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeiden ook dat als Chelsea niet de Champions League en Premier League zal winnen. Dat Mourinho moest weg gaan van Abramovitsj. En als dat gebeurt hij coach zal worden van Real Madrid.

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever dat Capello nog even blijft, of dat Del Bosque desnoods terugkomt.

18. Cybercon

Cybercon Guest

Als Mourinho nog één droom heeft, is het de coach worden van Barca wel.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 apr 2007
  19. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, Madrid heeft herbergt ook een aantal mega irritante figuren. Guti is dan wel het grootste voorbeeld, om over Cassano, Roberto Carlos, Ramos maar even niet te spreken. Robinho vind ik ook maar een stom ventje, maar dat is meer iets persoonlijks.

Als Totti daar ook nog eens gaat spelen gaat het echt niet beter.

En mijn broertje is een malloot. Hoe kan je nou voor Juve zijn :emo:

20. basovich

basovich Guest

wat zijn al die clubs dan onder PSV?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina