1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig, als ik naar die shirtjes kijk zie ook gelijk allemaal oud-Ajacieden erin voor me... Pienaar enzo zie ik nog zo in die oude shirtjes spelen.

Rood met wit blijft natuurlijk het mooist.. Lange mouwen vind ik niks en die rode uiteinden ook niet. Ik zou zo'n kraagje als bij Chelsea wel mooi vinden, van die mouwen die doorlopen in de kraag zeg maar. Dat vind ik echt mooi.

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik wil het thuisshirt zien!

3. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er is natuurlijk ook een met korte mouwen speciaal voor de omgevingen met de wat hogere temperaturen (oftewel, de zomer). ;)

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ok, dan had je die met lange mouwen maar niet moeten posten :+

Wanneer wordt het nieuwe thuisshirt bekend dan?

5. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
  6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Niet normaal, 12 jaar. Als je ziet met wat voor gemak hij op het laatst die trucjes doet, echt heel goed.

7. basovich

basovich Guest

die kan idd een leuk potje voetballen:9..

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wel echt. Misschien zijn de veranderingen niet zo drastisch als die bij Ajax, maar evengoed zit er genoeg verschil in voor de mensen om een andere te kopen. Als je gaat kijken naar het nieuwe uitshirt en het oude blauwe uitshirt voor de grijs/zwarte, dan is dat nog een aardig verschil. Sowieso in de accenten op de sokken, het plaatsen van het logo, de kleur (erg duidelijk), de kraag en de letters.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach het is simpel. Nike (van PSV) verandert hun shirts om de twee jaar, Adidas doet het om het seizoen.

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, goed gescout. Op die training; 'Moet je nou kijken, het is helemaal geen verdediger!' Ik zie het al voor me, allemaal mis-peren :lol:

11. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    :emo: beste stuurlui staan aan wal zeggen ze toch

Laatst bewerkt: 15 apr 2007
  12. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ach ik herinner me nog een verhaal over een speler die bij Feyenoord aanklopte en zei dat hij linksback was met een goede linkse. Bleek dat hij stijf rechts was en niet eens een verdediger.

Had hij puur gedaan om ''Proef bij Feyenoord'' op zijn CV te krijgen:emo:

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    De mooiste imo. Onder druk van de supporters waren die lelijke Adidas strepen eraf gehaald, zoals in 2000-2001 het zo was. Nu alleen uit commerciele belangen in Europa staan die strepen er nog op:)

EDIT/

Muahaha dubbelpost:)

14. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Van Basten komt echt steeds meer ter discussie, nu van Bommel die nog even wat wil zeggen;

Ik zou het wel heel raar vinden als van Basten inderdaad nooit discussies met hem over tactische dingen heeft gehad, terwijl hij wel steeds over 'taken' begint.. Maar goed, het is gewoon doodzonde dat het zo gelopen is, moet je eens kijken hoe fantastisch hij het nu doet bij Bayern.

15. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach.. hij heeft z'n kans gehad bij het Nederlands elftal. Hij heeft gespeeld op het WK en toen was die bar slecht. Dus van mij mag die wegblijven. Een coach hoeft trouwens niet al z'n tactische beslissingen met meneer van Bommel te bespreken. Dat is toch niet meer dan logisch? Hij lijkt wel een verwend jongetje dat z'n zin niet krijgt. Past ook totaal niet bij de rest van de spelers van het NL elftal.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Alleen de laatste zin klopt.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Van Bommel mag geen fouten maken. Daar gaat het om. Bij Bayern speelt ie heel erg goed, en niet door anderen maar door hemzelf. Landzaat speelt nooit zo goed als Van Bommel, maar wordt toch geselecteerd.

18. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Bij Bayern heeft die inderdaad een betere periode. Maar zet hem niet in een middenveld met 2 andere spelers, want het is wel een speler die gauw z'n man laat lopen en bij balverlies ben je dan de lul. Bij Bayern heeft die op dat moment nog 8 man achter zich.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Je snapt het punt van Van Bommel denk ik niet. Van Basten zegt namelijk dat hij die gesprekken vaak gehad heeft met hem en het enige wat Van Bommel er dus mee wil zeggen is dat het niet waar is in zijn ogen. Hij heeft trouwens zijn mond vaak genoeg dichtgehouden terwijl Van Basten een boekje open deed over de problemen. Vind het wel goed dat hij dit zegt, want zo toont hij aan dat er duidelijk een veel groter meningsverschil is tussen de twee dan Van Basten eerder deed overkomen.

Overigens, waarom zou Van Bommel niet in dit Oranje passen? Misschien omdat er niet zulke types als hem rondlopen die hun mond open durven te doen? Zo iemand hebben ze in mijn ogen juist nodig, mits het op een redelijke manier gebeurd. Maar of hij dat op een redelijke manier doet weet niemand van ons, want daar hebben wij geen inzicht in. Feit is wel dat de rol die hij zo goed invult bij Bayern een rol is die we bij Oranje hard nodig hebben en ze ook naar op zoek zijn/waren.

Laatst bewerkt: 17 apr 2007
  20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    het is iig weg bij Tien, volgende keer dan weer bij de NOS aub? :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina