1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Dom van RTL dat ze Genee niet terug nemen. Een betere presentator voor het voetbal is er volgens mij niet. Straks krijgen we daar ook al Barbara Barend :mad:.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind die Wilfred Genee bij Tien maar een kwalletje geworden. Ben blij dat ie niet meegaat. :)

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Liever genee dan barbera barend!:'-(

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat gaan degene met live eredivisie dit weekend kijken trouwens? En dan vooral de Ajax-fans die hetzelfde denken als ik ;) Ik heb zelf Tele 2 en alle wedstrijden zijn natuurlijk tegelijkertijd nu.. Ze zenden PSV uit en Ajax. Je kunt ook alle drie de wedstrijden (PSV, Ajax en AZ) achter elkaar kijken maar daar heb ik ook weer geen zin in.. Gewoon op Ajax zetten en een beetje knipperen dan maar of..? Of de helft van de ene wedstrijd en de helft van de ander?

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat ik dit weekend eens betaald via internet ga kijken. Kan je dan ook meerdere wedstrijden te gelijk zien?

6. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nog nooit betaald via internet gekeken, altijd alleen maar dat peer to peer en dat is 1 wedstrijd tegelijk.

Briljante inzending bij 't Wereldje op VI.nl trouwens;
    Feyenoord staat volledig achter Koeman.. en achter Heerenveen, Twente, Ajax, AZ en PSV trouwens..

:+

7. basovich

basovich Guest

dat is volgens mij de enige 'voetbal liefhebber' van RTL..dalijk moeten ze het doen met wendy van dijk en Robert ten brink:{..

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ten Brink..

Tot volgende week, VOETBALLERS! 8)

9. basovich

basovich Guest

'Ik heb de uitslag hier op het scherm staan. Maar meer, na de trekking'. krijg je zo'n schijt lotto ertussendoor:9..zie het al helemaal voor me!

iig hopen dat Nederland 1,2,3 de rechten weer opkoopt en dat we gewoon weer normaal voetbal kunnen kijken!

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Liever Wendy dan Barbara :9

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik zit liever ook naar Wendy te kijken dan naar Barbara "Heel-veel-haar" Barend.. :+

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oh ik dacht dat je Wendy van XBW bedoelde:+

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Mensen praten elkaar alleen maar na met dat "hoop dat het naar de nos gaat" Alos het toen zo beter was. Alleen de top 3 krijg je lang te zien de rest werd afgeraffeld. En je had toen die mensen moeten horen. "oohw waarom altijd de topclubs eerst" En die ouwe zakken die er rond liepen. Of dan moest je weer na 8 uur wachten om wat voetbal te zien. Kijk ben het met jullie eens dat als er een Ajax-Feyenoord is dat die als eerste moet komen. Maar die andere wedstrijden mogen ook wel aan bod komen hoor.

14. Cybercon

Cybercon Guest

Sinds Tien de voetbalrechten heeft is het alleen maar huilen met de pet op. En maar constant blijven wachten op de kraker, ondertussen beginnen ze met Willem II-Heerenveen en kunnen we standaardopmerking: ''de spanning is onderin om te snijden'', verwachten :emo:. En dan heb ik het nog niet eens gehad over die k*t reclames :{ Geef mij maar NOS, oud en o zo vertrouwlijk. De kijkcijfers zullen dan wel weer gigantisch toenemen.

15. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    \o/ Ajax pakt de dubbel olee oleee \o/

16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ AZ pakt de dubbel olee oleee \o/

:+

17. Cybercon

Cybercon Guest

Hebben jullie vandaag ook het grandioze (letterlijk grandioos) doelpunt gezien van Lionel Messi in de bekerwedstrijd tegen Getafe? Van ongekende schoonheid. Het deed me gelijk weer denken aan het doelpunt van Mardona uit 1986. Bekijk 'm op de onderstaande link:

http://baqu.neostrada.pl/WWW.FCBARCA.COM/getafe/2-0messi.avi

Wat een fenomeen is ie toch ook :)

18. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Idd net een kopie dat op de 16 meter

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik die goal van Sneijder nog ergens zien of niet? Die had ik ff gemist gisteren.

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik vond die goal van heitinga meesterlijk, onhoudbaar in de rechterhoek.:emo:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina