1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol: dat ben ik helemaal niet met je eens er zijn juist altijd eerst de wedstrijden van de kleinere clubs. Echt schandalig ook hoe ze afgelopen zondag zo lang wachtten met Ajax-Feyenoord, ik kijk het ook bijna nooit meer, vind echt dat de NOS de rechten weer moet krijgen.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wie vind dat niet...=(. Drama hoe talpa ermee omgaat maar schijnbaar wachten de mensen er toch op dus hebben hun geen reden om ermee te stoppen... Nos snapt tenminste wat voetbal is, Talpa ziet alleen maar dollartekens...
     
  3. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    de kijkcijfers zijn vele malen slechter dan bij de NOS. eigenlijk moet de regering ingrijpen:+ :)
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Schijnbaar tog nog groot genoeg voor talpa om het zo te spelen :mad: Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niet meer alle samenvattingen kijk omdat ik net zo lang op de samenvatting moet wachten als de duur van die hele wedstrijd...
     
  5. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ongelofelijk!

    Dat het er bij die KNVB hoeren niet eerlijk aan toen gaat, dat wist ik lang. Maar dit doet toch echt de deur dicht=( Het wordt de hoogste tijd dat er eens een onderzoek gestart wordt tegen de KNVB, en niet meer door de KNVB:{
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Las het ook op vi.nl en vindt het echt onterecht. De slaande beweging was in mijn ogen gewoon duidelijk!

    Even wat ander nieuws:
     
  7. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staat echt een verdediging van niveau schepijs zometeen, zeg. We zitten lekker ruim in de verdedigers. En op het middenveld Da Silva en Landzaat, beetje jammer dit.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    =( mijn commentaar op de zaadopstelling of
    =( die zaad-opstelling?

    :)
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  10. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2

    Ja die was overduidelijk!

    Dit had eens een speler van roda moeten, die had minimaal 5 wedstrijden gekregen!:mad:
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2007
  11. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Komop het is maar een oefenwedstrijd. En trouwens een middenveld met Sneijder, Seedorf en Mendes is niet zo slecht als jullie het doen lijken hoor. Okee, de verdediging is op dit moment gewoon zwaar bagger door enorm veel blessures, maar dat komt ook wel goed en moeten we het sowieso nooit van hebben. De aanval is weer goed als altijd.
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, zal best dat het een oefenwedstrijd is maar dan hoeven we geen genoegen te nemen met een B-team. Het is toch logisch dat ik Nederland op z'n sterkst wil zien. Op VI stond dat Landzaat speelde trouwens, niet Seedorf maar dat kan ook anders zijn. Neemt niet weg dat er zo nooit een team komt te staan, speel je weer met een compleet andere verdediging. Aanval zo goed als altijd? Met vd Vaart als hangende rechtsbuiten en normaal gesproken wisselspeler Babel op links? Dacht het niet.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Was een reactie op de uitnodiging voor Sprokel, zag niet dat jij in de tussentijd ook had gepost :)
     
  14. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het over het commentaar dat gegeven wordt dat altijd alleen maar diep ingegaan wordt op wedstrijden van ajax en das gewoon waar
     
  15. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha hoe weet je dat al een dag voor de wedstrijd dat de aanval niet zo goed staat? Begrijp me niet verkeerd ik vind het ook jammer dat van Persie er niet bij is, maar Babel is toch echt geen slechte speler en bovendien in topvorm. Van der Vaart zal dus een beetje als rechterspits gebruikt worden; misschien werkt het wel?
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ Hoosie & COOKIE X; Ah my bad dacht dat het bekend was. Iedeereen is dat gedoe hier een beetje zat.. Dus mensen die zorgen voor onrust kunnen even afkoelen ;)
     
  17. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat van der Vaart geen echte rechtsbuiten is en Babel geen basisspeler als van Persie en Robben fit zijn. Het kan wel goed draaien maar in principe staat het niet zo.
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is inderdaad helemaal waar. Pas later op de avond wordt er uitgebreid commentaar gegeven bij de rest van de wedstrijden.
    Vind het eigenlijk wel een goede opzet zo, omdat ik die jan mulder niet kan uistaan, dus hoe meer hij zijn mond dichthoud hoe beter.
     
  19. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb echt een hekel aan frits barend de zogenaamde voetbal kenner. NOS krijg het wel terug hoorde dat dit jaar weer de rechten gekocht kunnen worden en dat de NOS er alles aan wil doen. En dan gewoon Wilfred genee en Umberto tan naar de NOS en dan de plaats van jan gewoon ze zoon er neerzetten zo zou ik het graag willen zien.
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
  20. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Leuke sfeeractie daar bij Vitesse!

    Maar wij kunnen er ook wat van hier in Deventer!

    Hieronder onze sfeeractie tegen Zw*lle

    [​IMG]

    [​IMG]

    En Onze B- Side

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Deze foto hieronder was van afgelopen vrijdag tegen F.C.D.B met het afscheid van Loic Loval!

    [​IMG]

    Helaas gebeuren er ook wel is wat verkeerde dingen bij ons in het stadion, nu het uitvak naast de harde kern en de ijsseltribune is geplaatst, met een politie post er tussen in:

    [​IMG]

    [​IMG]

    Waarbij ook wel eens ME nodig is:mad:

    [​IMG]

    En op zijn tijd een fakkeltje is altijd goed!

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina