De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Ik vind dit een hele goede zet hoor, kunnen ze zich ongestoord opladen voor de belangrijke wedstrijd.

2. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Willem II is veilig :cheerleader:

3. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hoop echt dat Ajax gaat winnen. Ze winnen met 6-0 van Willem II, en heb het gevoel dat AZ gelijk gaat spelen.

En Barcelona heeft echt een geweldige prestatie geleverd gisteren, Real madrid dus ook.

Engeland: Manchester united
    Duitsland: Schalke
    Spanje : Real madrid
    Nederland: Ajax

Zo hoop ik dat het eruit gaat zien en denk dat het er zo gaat uitzien.

4. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij snap zeker ook niet waarom Gears of War meer word verkocht dan Escape from Bugs Island

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    creatief.. 8)
    Je kan altijd lachen met die man :+

6. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt wel een Mr. Bean actie als dit echt waar is...

7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Man U _O_ :9

Geweldige wedstrijd!

8. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Haha Milan gaat nu zeker door. Je zag aan de spelers van Milan dat ze er echt niet mee zaten dat de 3-2 viel. 2 uitdoelpunten was meer dan ze op gehoopt hadden en zal voldoende zijn om door te gaan naar de volgende ronde. Thuis wordt het denk ik een saaie 1-0. En ik heb vandaag de ECHTE beste speler van de wereld gezien. En hij speelde zeker niet in het rood.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ik haat man u :<

Maarja, milan maakt het hopelijk wel af in san siro, die kaka is gewoon meesterlijk

10. basovich

basovich Guest

prachtige wedstrijd:)..en wat een goal van Kaka (die 2e) maar hoop iig wel dat Ac milan doorgaat. Alhoewel ik veel liever de finale Man untd-Ac Milan had gezien. vind ik de 2 beste ploegen van de 4.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    www.v-bal.nl

Het is me toch wat :+

12. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou en. Tegenwoordig staan er wel meer scheidsrechters voor Ajax te juichen. :+

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Haha indeed.

"Ja maar het was omdat de voordeelregel zo goed werd toegepast!"

:lol:

14. Cybercon

Cybercon Guest

Kom kom niet te vroeg op de zaken vooruit lopen jij. Door de 3-2 van Rooney heeft Man U nog altijd zicht op de finale. Overigens speelde Man U vandaag met een gehavend verdediging en miste het twee vast waardes, namelijk Vidic en Ferdinand. Deze zijn naar alle waarschijnlijk volgende week weer fit, dus kansloos is Man U van verre.

Overigens speelde Kaka echt geweldig vandaag en dat is lang geleden. Vind 'm dit seizoen erg wisselvallend spelen, maar de beste voetballer van de wereld? Waarop baseer je dat als ik mag vragen? Op de wedstrijd van vandaag? En Ronaldo was overigens de beste speler uit de Premier League, weet het verschil. Snap overigens niet wat men nog tegen hem heeft, want hij kan geweldig voetballen. Dat heeft ie dit seizoen wel duidelijk gemaakt...

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Heb genoten vanavond als neutrale supporter. Superwedstrijd _O_

Dat is Mourinho niet links :confused:

Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  16. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    het ging er om dat zijn assistent aanwijzingen kreeg via een telefoon die hij in de muts verstopt zou hebben, omdat mourihno niet in de dug-out zat.

@ Cybercon, ik vond ronaldo ook goed spelen. Alleen hij heeft iets heel arrogants over zich. Ik vond Rooney en Scoles trouwens ook erg goed spelen. die Rooney die gaat nog door terwijl anderen het er al bij zouden laten, en geweldig aan de bal.

Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  17. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn beide een goede voetballer, maar ronaldo heeft iets arrogants over zich.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb echt zitten genieten gister. Kon alleen de 2e helft zien omdat ik eerst nog moest werken, maar het was echt een mooie wedstrijd om te zien.
    Het 1e doelpunt van rooney vond ik echt ontzettend mooi, en de 2e van kaka was ook schitterend!

19. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    het enige minpunt aan de wedstrijd was de camera regie.
    Vond iemand anders dat ook zo slecht? echt 20x een herhaling terwijl de wedstrijd gewoon doorging. Gebeurde ook bij de goal van kaka

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is mij eigenlijk niet opgevallen, alleen wel het slechte commentaar. Op het laatst praatte hij niet over smith maar over smiths, net als bij de chips8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina