1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij loopt inderdaad een beetje hard van stapel. ;)

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Het is al een hele tijd bekend dat hij er volgend jaar definitief bijzit hoor. Overigens is het niet voor niets dat hij al aanwezig was bij het kampioensfeest met de rest van de selectie, want de laatste weken maakte hij daar gewoon deel van uit.

Oja, en volgens een krant uit Newcastle is nu wel een deal tussen PSV en Luque. Het zou gaan om een huurcontract voor 1 jaar met optie tot koop.

Edit: Oh, al vermeld. Excuus.

3. Cybercon

Cybercon Guest

Trouw

Vaarwel held...:'-(

4. basovich

basovich Guest

bron: VI

echt nog nóóit van gehoord..

Bron: VI

dat is zeer jammer..

en over Sneijder. Ik las dat Ajax het bod te laag vond van Valencia.

Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2007
  5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heeft bij ADO gespeeld, daarvoor bij, dacht ik, RKC. Is vorig seizoen in de winterstop naar Wolfsburg gegaan, en is nu bijna wekelijks basisspeler in de Bundesliga. Misschien een goede aanwist voor PSV, maar heeft niet bij de Europese top gespeeld zoals Cocu (Die een x aantal jaren basisklant was bij Barça)

Damn heb weer ziekelijk veel zin in morgen. Inkopen al gedaan (Bier\o/) en dan weer helemaal schor zingen in De Kuip. Nu maar even winnen:9

6. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Tommie van der Leegte speelde bij PSV in de tijd dat ook bijvoorbeeld Van der Doelen daar nog speelde e.d. Hij is nooit écht doorgebroken en heb mijn twijfels bij hem.

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat Bakircioglu goed uit de verf gaat komen bij Ajax, zomaar een gevoel.

8. basovich

basovich Guest

ochja die.. 1 of 2 seizoenen geleden speelde hij bij ADO.

nahh..zie hem niet echt als een opvolger;). eerder zie ik Timmy Simons als opvolger.

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Don Kameleon\o/

10. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    NSBeenhakker is wel een motivator pur sang en een zeer goede motivator. Absoluut geen slechte keuze.

11. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Vind het ook een goede keus voor die paar wedstrijd. Wie weet van Leo nog allemaal kan met deze spelers de komende wedstrijden. Hij heeft in elk geval respect onder de spelers, dat neem ik wel aan.

12. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ze vonden alves 20 miljoen waard maar als hij dat is moet sneijder nog meer waar zijn want voetballend is hij veel beter. Toch zie ik hem liever niet weg gaan bij ajax. Maarja hele goeie spelers kan je toch nooit lang in nederland houden.

13. basovich

basovich Guest

Tsja, dat is het probleem bij middenvelders. zij hebben veel meer tijd nodig om zich te bewijzen. zo'n Alves heeft 1 seizoen nodig. ik durf te wedden dat die Alves volgend seizoen een stuk minder presteert. Hetzelfde verhaal was ook zo met Huntelaar (Dat nu geen slechte spits is maar met Hereveen scoorde hij ook héél veel, en was het ook DE man die mee moest naar het WK).

14. RichoX

RichoX 360 gaat ownen!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was vooral ook omdat die de grote man was bij jong oranje die het EK won.

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vraag me af of LeoLeugenaar weer gaat zeggen dat De Kuip voelt als zijn thuis (zoals dat twee keer eerder Amsterdam was, en daartussen nog een keertje Rotterdam)

16. unitbuster

unitbuster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is ook wel waar. Maar huntelaar heeft een toch wel een kleine kans nodig om te scoren en de laatste paar wedstrijden vond ik hem toch wel redelijk tot goed spelen. En Alves toen hij nog bij zijn oude club voetbalden (toen nog met rosenberg) maakte hij er per seizoen ook maar ongeveer 16. Misschien ligt het wel aan het voetbal van heerenveen want die hebben altijd wel goede spitsen gehad om één of andere reden.

17. basovich

basovich Guest

bron: voetbalzone

hadden ze beter de spelers van Ajax per doelpunt zoveel euro kunnen geven. Maar als dit waar is is dit wel erg zielig van Ajax.

18. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    wat is hier zielig aan. het is op zich wel zielig maar jij denkt dat psv geen afspraken heeft gemaakt met twente en vitesse? dat het niet naar buiten is gekomen betekent niet dat het niet gebeurt is...

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Dat denk ik inderdaad niet. In het geval van Ajax gaat het om iets legaals en zoals jij nu stelt om iets illegaals. Zijn genoeg onderzoeken naar geweest waaruit dus is gebleken dat er geen omkopingen worden gedaan hier. Het zou natuurlijk nog steeds kunnen, maar ik geloof er eigenlijk niet in. Iedereen doet trouwens net alsof het vreemd is dat PSV van Vitesse won, maar in de beker was het eerder dit seizoen al eens 0-4 voor PSV. Je zag dat ze opeens ook veel en veel feller waren dan de wedstrijden daarvoor. Dat ze het die laatste wedstrijd opeens wel kunnen is misschien raar, maar dat is puur de slechte mentaliteit van daarvoor imo.

20. king-steven

king-steven Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zag het ook net staan, is inderdaad triest...
    maar ook als de afspraak er is om er mee naar buiten te komen, vindt ik dan weer triest...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina