1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MegaHerz

    MegaHerz Vitesse Arnhem 1

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Slory is een goede voetballer hoor
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    En de topscorer van spanje zit er nog steeds niet bij!

    wat moeten we toch met die van basten...

    Vind het wel leuk voor Slory, hij is een goede voetballer.
    Denk alleen nog niet echt klaar voor het nederlands elftal,
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    zuid-korea en thailand zijn ook erg hoogstaande voetballanden..

    ik denk dat het niveau daar rond de belgische competitie zit.
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja maar dat vind ik geen reden om Landzaat en Slory op te roepen:)

    @MegaHerz: Ja natuurlijk, maar om hem nu al op te roepen. Wij hebben betere spelers rondlopen bij betere clubs_0/
     
    Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, het zijn maar vriendschappelijke wedstrijdjes, denk niet dat Slory e.d. daadwerkelijk in de echte selectie komen bij kwalificatie wedstrijden ;)
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Slory? Zenden? Landzaat? Melchiot??!!! Hou toch op man. Landzaat is zwaar afgetakeld. Slory is wel een talentje maar komt nog te kort. Zenden is ook waardeloos. Net als die daap als een Bouma. Hou toch op zeg....
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb je zenden zien voetballen tegen chelsea vorige keer:eek: Hij was super goed man. Hoort gewoon in oranje thuis!
     
  8. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Flikkerstraal toch een end op man. Die daap heeft niks maar dan ook niks geprstreerd. Speelt een wedstrijdje goed omdat die nog genoeg energie over heeft van het bank en tribune zitten dit jaar.
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Kan je trouwens je mening niet eens keer kracht bij zetten zonder te gaan schelden? Ik denk namelijk dat je hem helemaal niet hebt zien spelen de afgelopen tijd?

    Man in vorm, en hij mag van mij altijd mee met oranje!
     
  10. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    * vindt zenden ook een goede speler
     
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

    Zenden is een speler die de laatste weken opvalt door goed spel, dus wat mij betreft verdiend hij het zeker. Je kan eerder zeggen dat Landzaat helemaal niks heeft gepresteerd onder van Basten :emo:.
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    *sluit zich hierbij absoluut aan
     
  13. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Zenden is toch serieus niet goed genoeg voor Nederlands elftal?? Die gast heeft amper gespeeld voor Liverpool. En op welke plek wil je hem zetten?? Sorry maar ik zie liever Urby, Drenthe of de Cler op linksback. Middenveld hebben we hem toch op zker ook niet nodig.
     
  14. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat Zenden toch wel meer voetbal kwaliteiten heeft dan een de cler of een drenthe. ook heeft Zenden veel meer ervaring, van hem kunnen de cler en drenthe nog veel leren, alleen daarom al is het goed dat hij meegaat.
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ervaring klopt ja. Maar het is toch veel beter om de iets jongere lui mee te nemen. Zenden heeft toch geen toekomst meer??


    Edit: Drenthe speelt natuurlijk met jong oranje mee of niet??
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is wel, ik zag hem in de reclame voor het toernooi op talpa
     
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

    Sommige mensen hebben blijkbaar nog steeds een grote plaat voor hun kop, maar spelers van het kaliber Zenden, Seedorf en Van Bommel kunnen van enorme waarde zijn. Zeker met dit jonge elftal waar van Basten de beschikking over heeft.

    En met alle respect naar spelers als Urby en de Cler hoor, maar Zenden heeft duidelijk veel meer ervaring. Hij is degene die wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. Hij is degene die met de druk om kan gaan. Eerlijk is eerlijk, hij heeft dit seizoen dan wel niet veel gespeeld bij Liverpool maar hoe hij zich de laatste weken heeft gemanifesteerd is van grote klasse. En ja Drenthe is tenminste nog de enige Feyenoorder die nog goed heeft gespeeld dit seizoen, maar kom op Duan...we moeten niet gaan overdrijven. Op de licksback hebben we wel betere alternatieven. Drenthe kan zich lekker richten op het aankomende EK voor met Jong Oranje. Hij zal daar ongetwijfeld lekker gaan ballen en het is tenslotte beter voor zijn ontwikkeling. Drenthe is een speler voor de toekomst.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2007
  18. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Don : ja oke jong oranje, gewoon oranje is een stapje hoger. maarja ik ga er niet verder meer op in, Ieder zijn eigen mening
     
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Besides vanwaar die enorme ophef ook. Alsof er nu wat op het spel staat :emo:. Come on guys we spelen twee wedstrijden tegen die loempiavouwers, alsof het zo noodzakelijk is dat van Basten met de beste selectie moet komen :emo:.
     
  20. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32

    Jongen ik ben juist 1 van de personen die al jaren roept dat seedorf 1 van de beste middenvelders is en dat die thuishoort in het nederlands elftal. Bommel en Ruudje hoeren er ook sowieso thuis. En tuurlijk is Drenthe nog lang niet klaar voor het Nl elftal. Maar hij kan prima ervaring opdoen. Maar ik heb gewoon echt geen hoge pet van Bolo op. Oke hij speelt de laatste tijd goed maar vind hem echt 3x niks. Zie gewoon liever de Cler of Gio op links.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina