1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Gekke supporters van Jong Marokko. Ze springen gewoon het veld op en maken een doelpunt. :cool:
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Irritante supporters. Als ik Aissati was zou ik nu zeker nederlands blijven. Ik zou me schamen.

    Nederland speelde wel echt slecht.
     
  3. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Jong Oranje mist ook erg veel spelers. Met de normale selectie zou het veel beter gaan.
     
  4. Cybercon

    Cybercon Guest

    Welke spelers missen ze zoal dan? Alleen Donk, Jenner en....?

    Schaars, Affelay, Urby doen niet mee door vermoeidheid of blessures.
     
  5. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Dat bedoel ik ook met "missen". ;)
     
  6. Cybercon

    Cybercon Guest

    Dan nog zit er meer dan voldoende kwaliteit binnen het elftal. Je ziet overduidelijk dat de spelers er allemaal volledig doorheen zitten. Ik vraag me af hoe ze in de komende weken nog op het niveau komen waar ze horen...
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmm. Ik denk dat dit een beetje opgeblazen is door de pers.
     
  8. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ook, maar ik bedoel net een ander liedje. Maar dat is moeilijk aan te geven met woorden.;)
     
  9. Tediz

    Tediz pendejo

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook meer één groot brok onzin eigenlijk.
     
  10. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha kwam dit tegen op VI.nl. Misschien ook wel de toekomst van het AZ publiek. :emo:

     
  11. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Haha, zover zal het niet komen denk ik. Zolang het goed blijft gaan met AZ dan zullen de glory hunters ook wel van de partij zijn.
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    belachelijk lage straf. Winnen ze een wedstrijd, kunnen ze zich wederom niet gedragen.... stelletje bokito's. Was zoals meeste wel bekend zijn niet de eerste keer. Voor en na de wedstrijd hadden ze ook al vernielingen aangericht.
    Erger me zo aan die lui, gewoon geen respect voor andermans spullen. Waarom niet normaal feest vieren, is dat nou zo moeilijk voor hun?

    Hopelijk gaan ze al die lui stuk voor stuk straffen of de schade op vervolgen, want de beelden en vele foto's zijn duidelijk genoeg.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    [​IMG]

    Vanavond Milan - Liverpool: 1-3

    [​IMG]

    Liiiiiiiiiiiiverpooool! Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiverpoool!!!
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Hehe duidelijk \o/
     
  15. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Zie toch liever milan winnen, heb het niet zo op liverpool ondanks dat zij hele mooie sfeer creeren.

    ik gok op een magere zege voor milan.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik zet in op een easy win voor AC Milan. Denk dat ze weinig moeite zullen hebben met liverpool. Hoop echter op net zo'n spectaculaire wedstrijd als 2 jaar terug :9
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zou wel tof zijn ja als het net zo'n toffe pot als 2 jaar terug zou zijn. Ik hoop op Liverpool, alhoewel ik denk dat Milan de betere papieren heeft, maar dat zegt niks, want dat hadden ze de vorige keer ook.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    *gaat ook juichen voor Liverpool vanavond! \o/
     
  19. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    572
    Ik had een weddenschap met jongens afgesloten (voor een broodje kroket maarja :) ) Ik en nog iemand waren voor liverpool en die andere 2 dachten dat ff milan zou winnen, nou nu moeten wij maar winnen want dan krijg ik en die iemand :p een broodje kipcorn of kroket :D LIVVEERPOOOL YNWA YNWA YNWA YNWA _O_
     
  20. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Verwacht veel van deze wedstrijd. Ik hoop dat de teams zeer offensief spelen, want dat zie ik tegenwoordig te weinig. Met spelers als Kaká en Inzaghi moet dat toch makkelijk lukken. :+
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mei 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina