1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 12]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 3 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    niet willen en niet kunnen is een groot verschil he......
    bussen beveiligen >10 bussen is vele malen moeilijker daar dan die trein beveiligen......als ze die bussen beveiligen wordt de buscombi duurder en hebben ze weer wat om over te zeiken.....
     
  2. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ten eerste ben ik van mening dat je je eigen supporters in toom moet kunnen houden
    ten tweede zou het voor een stad als amsterdam toch niet zo heel erg moeilijk moeten zijn om wat meer politie op de been te brengen.
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer voor feyenoord, geen idee wie feyenoord nu zou kunnen helpen
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Co'tje niet, Ruudje wel terug. _O_

     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Van Hanemen zou top zijn, ondanks dat ik Ajacied vind ben ik dat een prachtige vent. Heerlijk droge humor en natuurlijk een groot voetballer en trainer.
     
  6. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ruud van Nistelrooy _O_
     
  7. basovich

    basovich Guest

    zie het net op tv:eek:..goed nieuws!!
     
  8. tomkaman

    tomkaman Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Nistelrooy - Slory
    2 top spitsen erbij:b:
     
  9. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat je die 2 in dezelfde catogorie durft te zetten. Een spits van Real Madrid en eentje van Excelsior. :x
     
  10. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch wat volle stadions gezien deze play-offs hoor. En ik zie het probleem er ook niet van in. Weetje hoeveel extra geld dit opleverd voor de clubs? Ongehoord veel..
     
  11. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dat is niets vergeleken bij het geld wat ze eventueel in de champions league zouden krijgen. Denk je dat de clubs zouden klagen als ze zoveel geld zouden krijgen?

    Stel je voor, PSV wordt kampioen Ajax wordt tweede. Ajax moet de play-offs spelen dus. Die verliezen ze en ze gaan de UEFA Cup in. Je wil niet weten hoeveel geld ze mislopen. UEFA Cup levert veel minder geld op. Ik heb ergens een artikel gelezen waarom stond dat er berekend was dat AC Milan zon €120.000.000 heeft verdiend aan het spelen van de champions league. Ja ok ze zijn de winnaars maar toch. Moet je eens voorstellen hoeveel bevoorbeeld een kwart finalist krijgt, ook behoorlijk wat dus. Natuurlijk krijgen ze geld van de play-offs maar zoveel zal het niet zijn.

    Ik ben zelf erg tegen de play-offs. De eindstand moet gewoon gelden.
    Wie aan het eind van het seizoen eerste staat is verdiend kampioen, en zo zou het ook bij de nummer 2 en 3 enzovoorts moeten zijn.

    Nog een voorbeeld: PSV wordt kampioen met 85 punten, AZ wordt tweede met 83 punten. Ajax wordt derde en heeft 65 punten.
    AZ en Ajax gaan dus de play-offs in, en AZ verliest. Geen normaal mens kan mij argumenten geven waarom dit goed voor het voetbal zou zijn.

    Het is gewoon oneerlijk punt. En het zal het nederlands voetbal alleen maar slechter maken.
     
  12. basovich

    basovich Guest

    bron


    :cool: leuk voor in de prijzenkast:9.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007
  13. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ach ja, de een is een wereld spits en de ander rent met 100 km per uur.:)
     
  14. RichoX

    RichoX 360 gaat ownen!

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja daar heb je inderdaad gelijk in. De play-offs zijn ook vooral een vooruitgang voor clubs in de middenmoot. Clubs als NAC, NEC, Vitesse etc. spelen normaal gesproken nooit ergens voor. Nu hebben ze een kans om europees voetbal te spelen en extra inkomsten te krijgen. Voor Ajax, PSV en AZ is dus zwaar kut natuurlijk.. Al is AZ dit keer de lachende 3e. :)
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Goede zaak, goede zaak_O_ Nu Edje Davids, Roy Makaay en Von Bommel nog:thumbs:

    Ja ik heb ook volle stadions gezien. Maar moet AZ speelde vorig seizoen in de Hout, nu in het DSB stadion. Geen wonder dat de toeschouwersaantallen stegen. Kessler verdoezelt de waarheid. Bovendien verdienen naast de clubs, die supporters uitmelken, ook de KNVB uiteraard door extra geld uit sponsors, tv-rechten èn nog wat uit tickets. Discutbale commercie dus.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Kon wel eens goed nieuws zijn voor Ajax:
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan dat goed nieuws zijn?
     
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.741
    Leuk Bevonden:
    1.940
    American Football is niet altijd even goed voor de grasmat ;)
     
  19. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat als zaterdag de admirals spelen en zondag ajax thuis de hele grasmat naar de klote is. Ook zie je af en toe de lijnen van de admirals nog wel is.
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Daarbij vonden de Admirals het geen goed idee om de stoeltjes in Ajax-kleuren te veranderen. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina